حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران OS X از تاریخ ۸ مهر می‌توانند ویرایش نهایی ال کاپیتان را دریافت کنند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اپل دیشب سنگ تمام گذاشت و از سخت و نرم‌افزار همه را با بروز رسانی‌های چشمگیری روبرو کرد و کاربرانش تا حدی از تغییرات جدید خشنود شدند. پس از چند ماه عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی سیستم‌عامل دسکتاپ این شرکت یعنی ال کاپیتان، این شرکت اعلام کرد که در ۸ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) رسما این نسخه را برای عموم کاربران مک عرضه خواهد کرد. در ادامه با ما باشید.

در طی این مدت که از عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی آن سپری شد تغییرات مطلوبی در این سیستم‌عامل اعمال شد و کاربران از قابلیت‌های کار کردن همزمان با چندین اپ اجرا شده و بازی کردن با پنجره‌ها، تقویت مرورگر سافاری و انواع بهبودهای ریز و درشت در آن بهره‌مند شدند که با اعلام تاریخ ۸ مهر برای عرضه‌ی ویرایش نهایی مسلما توجهات به آن بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

بنابه گفته‌ی Easter Egg یکی از توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل، در تاریخ ۸ مهر رسما نسخه‌ی جدید برای همه‌ی کاربران عرضه خواهد شد و تمامی سیستم‌های این شرکت که از ویرایش جدید پشتیبانی می‌کنند، از این تاریخ می‌توانند ال کاپیتان را دریافت کنند و از آن لذت ببرند.

آیا شما نیز یکی از کاربران ویرایش آزمایشی این سیستم‌عامل یودید؟ نظرات خود را پیرامون آن با ما در میان بگذارید

[su_button url=”http://gizmodo.com/the-next-version-of-os-x-yosemite-is-coming-september-3-1729745575″ background=”#5ab28d”]gizmodo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...