حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران ویندوز اینسایدر، هم‌اکنون می‌توانند بیلد ۱۰۵۴۷ ویندوز ۱۰ را دریافت کنند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اخیرا مایکروسافت، نسخه‌ی جدیدی از ویندوز ۱۰ را با بیلد ۱۰۵۴۷ منتشر کرده است و هم‌اکنون کاربران ویندوز اینسایدر می‌توانند این نسخه را دریافت کنند. در این نسخه، شاهد اضافه شدن چند ویژگی جدید و همچنین در چند قسمت، شاهد بهبود عملکرد هستیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

آخرین نسخه‌ای که مایکروسافت برای کاربران ویندوز اینسایدر منتشر کرده بود، بیلد ۱۰۵۳۲ بود که در ماه آگوست گذشته منتشر شد. گروه Fast ویندوز اینسایدر می‌توانند نسخه‌ی جدید را دریافت کرده و آن را نصب کنند. در این نسخه، مرورگر مایکروسافت با نام اج با قابلیت‌های جدیدی به‌روزرسانی شده است.

در بیلد ۱۰۵۴۷، کاشی‌های بیشتری نمایش داده می‌شوند که می‌توانید در تنظیمات، این گزینه را فعال کنید. همچنین حالت تبلت (Tablet Mode) ویندوز ۱۰ که برای تبلت‌های ویندوزی طراحی شده، در این نسخه بهبود یافته است. علاوه بر اضافه شدن این ویژگی‌های جدید، هم‌اکنون می‌توانید پس‌زمینه‌ی صفحه‌ی قفل را غیرفعال کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/LpJv7[/aparat]

Aparat_QrCode

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-preview-build-now-available-windows-insiders-fast-ring”]Windows Central[/su_button] [su_button url=”http://www.windowscentral.com/hands-windows-10-build-10547″]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahyar Apple

امروز سرفیس پرو ۳ خریدم خیلی عالیه واقعا دارم آپدیتش میکنم به وین ۱۰ :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی