حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران اندروید سه برابر بیشتر از همتایان خود در iOS اقدام به حذف یک بازی می‌کنند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، اخبار

طبق گزارش های جدید، کاربران اندروید سه برابر بیشتر نسبت به کاربران iOS اقدام به حذف بازی ها از روی دستگاه های خود می کنند. وب سایت AppsFlyer در ماه های سپتامبر و اکتبر سال جاری، حذف بیش از ۲۰ میلیون برنامه توسط کاربران اندروید و IOS از روی دستگاه هایشان را بررسی کرده است. با توجه به آمارهای به دست آمده به طور متوسط ۳ از ۱۰ برنامه در نهایت حذف شده اند. محققان این بار یافته های جالب خود را بر اساس سیستم عامل تقسیم بندی کرده اند که باعث به وجود آمدن یک تفاوت عمده بین دو سیستم عامل شد.

به طور متوسط، بیش از دو برابر نرم افزارهای اندروید در مقایسه با نرم افزار های iOS در نهایت حذف می شوند. با توجه به گزارش AppsFlyer، این تفاوت بسیار بزرگ عمدتا به خاطر این واقعیت که اپل و آیپد فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به دستگاه های اندرویدی دارند ایجاد شده است.

همچنین در همین گزارش نشان داده شده است احتمال این که کاربران اندروید بیشتر از کاربران iOS نسبت به حذف بازی ها اقدام کنند بیشتر است. آمارها نشان می دهد که ۴۳ درصد از بازی های اندرویدی بعد از اینکه بر روی دستگاه های اندرویدی نصب شدند، حذف می شوند این در حالی است که کاربران iOS بسیار ملایم تر رفتار می کنند و تنها ۱۳ درصد از بازی ها را بعد از نصب، حذف می کنند.

AppsFlyer گزارش داد که کمترین میزان حذف بازی ها و برنامه ها در ایالات متحده می باشد. در طرف دیگر، بازارهای نوظهور که در آن تلفن های رده پایین و با قیمت کم وجود دارد دارای بیشترین میزان حذف بازی ها و برنامه ها می باشند. این آمار بیشتر به دلیل آن است که کاربران ایالات متحده دارای گوشی های هوشمند و پرچمدار و همچنین تبلت ها هستند که معمولا فضای ذخیره سازی بیشتری در دسترس دارند و به طور کلی نیازی به شیوه های سخت مدیریت ذخیره سازی ندارند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Android-users-are-three-times-more-likely-to-uninstall-a-game-as-their-iOS-counterparts_id87925″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

اصلا دلیلش کمبود حافظه نیست چون الان حتی میانرده ها هم ۳۲ حافظه دارن و میکرو اس دی هم میخورن … دلیلش این هست که یه کاربر اندرویدی میتونه به هزار روش یه اپ رو روی دیوایسش نصب کنه به همین دلیل وقتی از یه اپ استفاده نمیکنه اون رو حذف میکنه و میدونه اگه هروقتی بهش نیاز داشت میتونه به راحتی همون برنامه یا برنامه مشابه ش رو نصب کنه ولی این داستان برای ios متفاوته اگه یه اپ رو از ios حذف کنی حتما باید از اپ استور دانلود کنی یا از ایفون باکس که کاربر ترجیح میده اون اپ رو حذف نکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین چاکری زاده