حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران اندرویدی به‌زودی شکلک‌های جدیدی را دریافت خواهند کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در هفته‌ی گذشته، شاهد عرضه‌ی نسخه جدید iOS برای کاربران آیفون، آیپد و اپل واچ بودیم که یکی از ویژگی‌های جدید آن، اضافه شدن بیش از ۱۵۰ شکلک جدید بود. با این حال، خبری از عرضه‌ی شکلک‌های جدید در محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی یعنی اندروید نیست اما گفته می‌شود که کاربران اندروید نیز در آینده‌ای نزدیک، شکلک‌های جدیدی را دریافت خواهند کرد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

شکلک‌های جدید به سیستم‌عامل‌های iOS 9.1 و watchOS 2.0.1 اضافه شده‌اند که پیش از این نیز از عرضه‌ی آن‌ها در این نسخه‌ها خبر داشتیم. با این حال، بعضی از کاربران اندرویدی دوست دارند تا شکلک‌های اندرویدی جدیدی را تجربه کنند و به نظر می‌رسد که به‌زودی، آن‌ها هم شکلک‌های جدیدی را مانند کاربران اپلی دریافت خواهند کرد.

از شکلک‌های جدید اضافه شده به سیستم‌عامل‌های اپل می‌توان به چهره‌های جدید، خوراک‌های جدید و غیره اشاره کرد که بعضی از آن‌ها، مورد توجه کاربران اندرویدی قرار گرفت. کاربران اندرویدی که دستگاه‌شان روت شده است و نمی‌توانند برای اضافه شدن رسمی شکلک‌های جدید صبر کنند، می‌توانند برنامه‌ای را با نام Emoji Switcher را دریافت و سپس بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند.

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/android/android-users-will-get-new-emojis-soon-following-uproar-about-apples-emoji-updates/” target=”blank” background=”#159f84″]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

😉 :unsure: 🙁 :mail: 😥 :yes: :whistle: 🙂 :rose: :heart: B-) :yahoo: :wacko: :scratch: :negative: :good: :bye:
کمبود شکلک 😐 و 😀 و 😛 به شدت توی سایت احساس میشه مخصوصا 😐 این!

milad7

☹️شکلک های جدید ios واقعا عالین.خصوصا این ☹️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی