حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه کسی حاضر است بیش از ۶۰۰۰۰۰۰ تومان بابت خرید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ بپردازد!؟

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، موبایل، نوکیا

تولد دوباره گوشی ساده Nokia 3310 حس نوستالوژیک را در سرتاسر جامعه دیجیتال جهان جاری ساخت و دلیل خوب و موجهی هم پشت این جریان نهفته است.

قدرت، استحکام و عمر باتری ماندگار گوشی اصلی Nokia 3310 از جمله مواردی است که فرهنگ عامه تکنولوژی را تحت تاثیر خود قرار داده است و در این بین همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ به عنوان دوره نوزایی این گوشی خاطره‌انگیز در یادها خواهد ماند.

شما هم اگر نگاهی به گوشی جدید Nokia 3310 انداخته باشید بد نیست تا نگاهی هم به جیب خود بیندازید تا ببینید از پس خرید نسخه به‌روز آن برمی‌آیید یا نه!؟ به خصوص اگر قصد خرید  Caviar Nokia 3310 Supremo Putin داشته باشید!

حتما شما نیز حدس زده‌اید که این نسخه خاص از گوشی Nokia 3310 ویژه یادبود رییس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، ساخته شده است. این گوشی شامل بدنه تیتانیوم با برجستگی‌های طلاکوب است و چهره پوتین و سرود ملی روسیه بر روی آن حک شده است.

box

این گوشی به سفارش یک شرکت تولید کننده خاویار در روسیه ساخته شده و با کمال افتخار به پوتین اهدا شده است اما زیر این پوسته پر زرق و برق همان گوشی نوکیا Nokia 3310 ساخت شرکت HMD Global نهفته است.

نکته جالب توجه دیگر این گوشی قیمت ۹۹ هزار روبلی آن است که به پول آمریکا برابر با ۱۷۰۰ دلار و در ایران با احتساب ۳۷۰۰ تومان بابت هر دلار کمی بیشتر از شش میلیون تومان می‌شود!

با پرداخت چنین پولی آن چه به شما تحویل می‌دهند یک جعبه قرمز رنگ است که درونش گوشی ساده Nokia 3310 با دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد و رویش طرح زرکوب چهره ولادیمیر پوتین نقش بسته است.

شما اگر بشنوید کسی بابت خرید این گوشی چنین مبلغی داده است خطاب به او و درباره گوشی خریداری شده چه می‌گویید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Yes-there-is-a-1700-gold-and-titanium-version-of-the-Nokia-3310_id91664″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

یه احمق میخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار