حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش‌بینی: سود عملیاتی سامسونگ به ۲۷ میلیارد دلار در سال جاری میلادی، می‌رسد

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

عملکرد مالی سامسونگ در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به لطف فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، عالی بود. به‌همین جهت، پیش‌بینی می‌شود که سود عملیاتی سامسونگ به ۲۷ میلیارد دلار در سال جاری میلادی، خواهد رسید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

فروش بخش موبایل سامسونگ، تحت‌تاثیر فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس۷ اج قرار گرفته است و این سازنده، انتظار دارد که عملکرد مالی خود را در سه ماهه سوم ۲۰۱۶، حفظ نماید. به همین جهت، تحلیل‌های مختلف به دلیل تقاضا برای محصولات سامسونگ و به خصوص، گوشی‌های هوشمند این شرکت، نشان می‌دهد که سود عملیاتی سامسونگ الکترونیک در سال جاری میلادی به بیش از ۲۷ میلیارد دلار و  ۳۰ میلیارد وون می‌رسد.

در صورتی‌که پس از سال ۲۰۱۶، سامسونگ این موضوع را به‌صورت رسمی اعلام نماید؛ این، دومین باری است که سود عملیاتی سامسونگ از ۳۰ میلیارد وون، عبور می‌کند. پیش‌تر در سال ۲۰۱۳، سامسونگ به‌طور رسمی اعلام نمود که سود عملیاتی این شرکت از ۳۶٫۷۸۵ میلیارد وون عبور کرده است.

فروش بالای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ، باعث شده تا سود عملیاتی نزدیک به ۲۷ میلیارد دلار برای شرکت سازنده در پایان سال جاری میلادی، امکان‌پذیر به‌نظر برسد. عرضه گلکسی نوت ۷ سامسونگ نیز، می‌تواند به افزایش فروش و سود عملیاتی سامسونگ، کمک نماید. در همین رابطه، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی، ۱۲ میلیون واحد گلکسی نوت ۷ به فروش خواهد رسید.  فبلت جدید سامسونگ، توجه بازار را به خود معطوف کرده است و این موضوع، حداقل تا پیش از معرفی آی‌فون‌های جدید اپل، ادامه خواهد داشت.

گلکسی نوت ۷ سامسونگ به‌عنوان پرچم‌دار جدید سامسونگ با مشخصاتی نظیر صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی سوپرآمولد Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ و اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، چهار گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، ارائه شده و شرکت سامسونگ، بر روی فروش بالای این محصول حساب باز کرده است.

علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد مدیر اجرایی سامسونگ فاش کرده باشد که فروش نسل فعلی “سری گلکسی نوت” از فروش مدل‌های قبلی از جمله گلکسی نوت ۵ که در سال گذشته معرفی شد، پیشی خواهد گرفت. این موضوع، چندان غیرقابل انتظار نیست که شرکت سامسونگ، امیدوار است که گلکسی نوت ۷ در مقایسه با گلکسی نوت ۵ به موفقیت بیشتری دست پیدا نماید؛ مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند به همراه قابلیت‌های تازه نظیر حسگر تشخیص عنبیه چشم گلکسی نوت ۷، می‌تواند صحت این ادعا را ثابت نماید.

تقاضا برای فبلت جدید گلکسی نوت ۷ سامسونگ، بسیار بالا است و سامسونگ، ناچار شده است تا عرضه پرچم‌دار جدید خود را در برخی از بازارها تا به تعادل رسیدن میزان تولید و تقاضا، به تاخیر بیاندازد.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/14/analysts-expect-samsung-to-post-over-27-billion-in-operating-profit-this-year/” target=”blank”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
the next big thing

دوساله گه سامسونگ به رقیباش فرصت نفس کشیدن نداده
واقعا گوشی های این دوسال سامسونگ فوق العاده تر از گذشته شده
حقیقتا کمتر گوشی پیدا میشه از لحاظ طراحی و باتری و دوربین و صفحه نمایش و امکانات باونه حتی به پرچمدارای سامسونگ نزدیک بشه

Blue Tech

یدونه صدا رو هم بترکونه دیگه کلا حله
ولی انصافا خیلی از سامسونگ‌امروز خوشم میاد مثلا وقتی اونو با سامسونگ زمان اس۴ و ۵ و حتی ۶ مقایسه میکنم اصلا میمونم که واقعا چقدر سام تونسته شخصیتش رو به تکامل برسونه برای مثال میگم من تا قبل اس ۷ سامپلی بودم البته از عملکرد اخیر اپل به هیچ وجه راضی نبودم ولی هنوز حس میکردم چیزایی رو اپل داره که سامسونگ توش عقبه مثله رونیی پایداری تجربه ی کاربری گیمینگ طراحی چه سخت افزاری چه نرم افزاری ولی الان سام همه ی ویژگی هایی که میگم رو به طور قابل قبولی داره در بعضی از همین موارد از نظر من حتی خیلی بهتر از اپل شده
واقعا که شرکت درجه یکیه
سام خودش رو از بحرانی که زمان اس ۴ شروع شد و زمان اس۵ اوج گرفت با عملکرد عالیش نجات داد
البته اون زمانها اشتباه کرده بود که در اون شرایط قرار گرفت
الان نوبت بقیه س که تاوان اشتباهاتشون رو بدن و تو بحران قرار بگیرن

شاهرخ حسینی

عالیه دیگه بقیه شرکت ها پیش سامی چیزی نیستن واقعاهم خیلی تواین سال ها توبخش موبایل خیلی پیشرفت داشته وتونست خودشو از اون پایین ها به اوج قله برسونه واقعاهم مشکل نمایشگر وپردازنده وباتری وطراحی وعملکرد دوربین درشب رو خیلی خوب حل کرد وبایدم به همچین سودی برسه.

the next big thing

آره واقعا سامسونگ واقعا عالی تر شده،البته به نظرم از پارسال این روند شروع شد
زمان اس ۴ واقعا سامسونگ عالی بود فقط یه زمان اس ۵ یه خرده لغزید اونم به خاطر انتظارها بود که توقع داشتن سامسونگ سفینه معرفی کنه!!!!
فقط به جنس بدنه و طراحی ایراد میگرفتن که سامسونگ طی دوسال شد برترین شرکت طراحی اسمارت فون،واقعا کم نیست بچه هه خیلییییی کار بزرگیه یه شرکت اینطوری بتونه تغییر ایجاد کنه
خدا وکیلی هیییییییچ شرکتی مثل سامسونگ به حرف مشتری گوش نمیده،شما محصولات امروز سامسونگ رو ببینید متوجه میشید که تمام خواسته های دوسال قبل هواداراش به بهترین شکل پاسخ داده شده
ولی آیا اپل و الجی و اچ تی سی تمام خواسته ها رو براورده کردن
اس ۷ اج که واقعا اثر هنریه من از نگاه کردن بهش سیر نمیشم
عاشق عکاسیم و با دوربینش دارم زندگی میکنم
در کل واقعا سامسونگ بهترینه
سود این سه ماهه سامسونگ با سود اپلی که سیستم عامل انحصاری داره و هم از نرم افزار و هم سخت افزار درامد کسب میکنه و رقیب نداره در اکوسیستمش یکی بود
این نشون میده داستان از چه قراره

rezzaz

فقط از بین این شرکت ها.هواوی داره مثل قارچ رشد میکنه میاد بالا.خودشو آخر با سامسونگ میرسونه حالا ببینین

Chalton

افرین به ابر قدرت دنیای تکنولوژی ۲۷ میلیارد دلار سود خالص درکش واسه بعضی از اونایی که طرفدار برند های…..هستند سنگینه،این است قدرت سامسونگ،و اما اون خبری که ترنجی گذاشت تست گلکسی نوت و وان پلاس تو هیچ سایتی در این جهان هستی وجود نداشت و اون تست یکی از نا معتبر ترین تست های دنیای تکنولوژی بود چون اون یارو کاملا مشخص شد از سمت رقیب واسه تخریب نوت هفت عجیر شده بود،اگه میخاید تو پوشش خبر هم با دنیا متفاوت باشید دیگه چری برند بزرگی مثل سامسونگ رو میخواهید زیر سوال ببرید البته سامسونگ با این چیزا هیچ وقت خراب نمیشه.

mahdi ak

۱ مهر در نزدیکی هست :yahoo:

Chalton

خخخ و تو همچنان موجب خنده ما هستی پلشت،به مام…. سلام برسون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی