حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پورشه ماکان GTS با موتورهای دو قلوی ۳ لیتری توربو در راه بازار

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

پورشه ورژن جدیدی از SUV اما در سایز کوچک‌تر به نام ماکان را به بازار عرضه کرد. ماکان، موتوری ۶ سیلندری دوقلو ۳ لیتری توربو که قدرتش ۳۶۰ اسب بخار و ۴۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و موتور بزرگ‌تر آن ۳٫۶ لیتری توربو آن ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مدل پورشه ۰ تا ۱۰۰ را در ۴٫۸ ثانیه می‌رود. در ادامه همراه باشید.


از نکته‌های مثبت ماکان GTS می‌توان به سیستم تعویض دنده PDK با تعویض به سار سریعش و شاید نقطه‌ضعف آن را گیربکس دستی اتوماتیک آن اشاره کرد که تعویض دنده‌اش در سرعت‌های پایین در حالت اسپرت است.
اگر بخواهیم درباره ماکان GTS نکته بسیار جالبی بنویسیم نمی‌شود که از طراحی داخلی ماشین. کابین بسیار لوکس با تودوزی چرم طبیعی یا مصنوعی، صندلی‌های برقی باقابلیت تنظیم در ۸ جهت چیزی نگفت.

ماکان GTS با رینگ‌های ۱۹ اینچی، آینه‌بغل برقی و مجهز به گرم‌کن، کنترل آب‌وهوای اتوماتیک، ارتباط بلوتوث، صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی، چراغ‌های مه شکن LED و حتی سیستم مسیریاب ماهواره‌ای باعث شده که ازجمله شاسی بلندهای باکیفیت پورشه محسوب شود.

12
این نکته را هم باید اضافه کنم که سیستم بردار گشتاور در پورشه در ماکان GTS اختیاری است، سیستم تعلیق استاندارد در GTS با مدیریت تعلیق فعال(PASM) می توان ارتفاع ماشین را تنظیم کرد. قیمت پایه برای ماکان ۶۷۲۰۰ دلار تعیین شده که فروش آن از مارس ۲۰۱۶ شروع می شود.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/porsche-macan-gts-powered-by-3-0l-twin-turbo-360hp-v6-28412080/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button][su_button url=”http://www.porsche.com/” target=”blank” background=”#159f84″]porsche[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aryan.e.m

:yahoo: ال نود بهتره بنظرم
اصن صندلیاش نیمکت متحرکه آدمو یاد دوران خوش مدرسه میندازه :mail: :mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....