حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلی‌استیشن ۴ نئو در اواسط شهریور به‌صورت رسمی، معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت سونی، عرضه مدل جدید کنسول بازی نسل هشتمی خود را با نام پلی‌استیشن ۴ نئو، تایید کرده است. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که کنسول بازی جدید سونی، چه زمانی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ گزارشات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که پلی‌استیشن ۴ نئو در ماه سپتامبر (شهریور) ارائه می‌شود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یک وب‌سایت فرانسوی، به‌تازگی اعلام کرده است که کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ نئو در ماه سپتامبر در یک رویداد خبری در نیویورک، به‌صورت مستقل معرفی خواهد شد:

در حالی‌که تمامی شایعات به معرفی پلی‌استیشن ۴ نئو در نمایشگاه توکیو گیم شو در ماه سپتامبر، اشاره کرده‌اند؛ منابع ما از یک رویداد خبری در ۷ سپتامبر (چهارشنبه، ۱۷ شهریور) در نیویورک، خبر می‌دهند.

معرفی پلی‌استیشن ۴ نئو در نمایشگاه توکیو گیم شو از ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر (۲۵ تا ۲۸ شهریور) مسلماً می‌تواند برای کنسول جدید سونی، مفید باشد اما شرکت سونی، تصمیم گرفته تا کنسول بازی میان‌نسلی قدرت‌مند خود را در یک رویداد خبری به‌صورت مستقل، معرفی نماید و این موضوع، از اهمیت کنسول جدید پلی‌استیشن ۴ نئو برای این سازنده حکایت دارد.

شایعات از معرفی کنسول رده‌بالای جدید سونی، در حالی حکایت می‌کنند که شرکت مایکروسافت، سال آینده، کنسول بازی قدرت‌مند ایکس‌باکس Scorpio را عرضه خواهد کرد و این اختلاف یک‌ساله، می‌تواند در نهایت به ضرر مایکروسافت تمام شود و فروش کنسول بازی جدید این شرکت را به شدت، تحت‌ناثیر قرار دهد. با این‌حال، گفته می‌شود که مشخصات “پروژه Scorpio” مایکروسافت، به‌طور قابل‌توجهی در مقایسه با مشخصات‌فنی پلی‌استیشن ۴ نئو سونی، بهتر است.

اگر کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی را خریداری کرده‌اید یا تمایلی به انتظار برای عرضه پلی‌استیشن ۴ نئو در بازار ندارید، چندان نباید نگران باشید زیرا شرکت سونی، پیش‌تر اعلام کرد که عرضه پلی‌استیشن ۴ نئو سونی، طول عمر پلی‌استیشن ۴ را کوتاه نمی‌کند و پلی‌استیشن ۴ نئو به‌عنوان یک مدل قدرت‌مند از کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود؛ بنابراین، تمامی عناوین منتشرشده برای پلی‌استیشن ۴ نئو سونی در مدل استاندارد کنسول نسل هشتمی سونی نیز، در دسترس خواهد بود.

پیش‌تر در ترنجی، مشخصات‌فنی کنسول پلی‌استیشن ۴ نئو فاش شد و در مشخصات اعلام‌شده، به ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR5 با پهنای باند ۲۱۸ گیگابایت بر ثانیه برای کنسول جدید سونی، اشاره شده است. علاوه‌براین، انتظار می‌رود پلی‌استیشن ۴ نئو از همان هسته‌های جگوار پلی‌استیشن ۴ استفاده نماید. هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۲٫۱ گیگاهرتز، در پلی‌استیشن ۴ نئو به کار گرفته است که قدرت پردازشی این کنسول را در مقایسه با پلی‌استیشن ۴، افزایش می‌دهد. پلی‌استیشن ۴ نئو همانند مدل استاندارد کنسول نسل هشتمی سونی در دو مدل با ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایت حافظه‌داخلی، عرضه می‌شود. زمان عرضه این کنسول به بازار، تا پایان سال جاری میلادی خواهد بود؛ با این‌حال، یک خرده‌فروش در وب‌سایت آمازون اسپانیا، فاش کرده است که پلی‌استیشن ۴ نئو در ۱۳ اکتبر (پنج‌شنبه، ۲۲ مهر) عرضه می‌شود. قیمت احتمالی برای کنسول رده‌بالای جدید سونی، تقریباً ۴۰۰ دلار است.

علاوه‌بر پلی‌استیشن ۴ نئو، شرکت سونی، تصمیم دارد تا یک مدل کنسول بازی دیگر معرفی نماید؛ پلی‌استیشن ۴ اسلیم، نام کنسول دیگر سونی است که با هدف رقابت با کنسول ایکس‌باکس وان S مایکروسافت، عرضه می‌شود و قیمت فاش‌شده برای آن، ۳۰۰ دلار است. گفته می‌شود که نسخه اسلیم کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ سونی با استاندارد ساخت بالاتری در مقایسه با نسخه اصلی این کنسول، ارائه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/ps4-neo-revealed-next-month/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin Pb

سلام و خسته نباشید، یک مشکلی که حداقل دو ماهی هست که فقط با سایت ترنجی دارم باز شدن صفحه ای به آدرس bottomcash هست که کلا جای ترنجی میاد و همه چیو به هم میریزه، لطفا اگر جزیی از سیستم تبلیغاتیه، اصلاحش کنید؛ ممنون !

در ضمن (با اینکه جاش اینجا نیست) میشه وضعیت پیغام رسان محبوب و رو به رشد ICQ رو پیگیری کنید چون چند روزیه که کار نمیکنه و ممکنه بی سر و صدا فی.لتر شده باشه!

Samsung--Electronics

سلام دوست عزیز :bye: :bye:
این از تبلیغات سایت نیست . :unsure:
سیستم عامل شما به بدافزار آلوده شده. :scratch:
موفق باشید :rose: :rose:

Amin Pb

ممنونم، حداقل فهمیدم بقیه این مشکلو ندارن. البته من حداقل ۲۰ صفحه ی مختلف رو توی روز میبینم و این مشکل واسم فقط با ترنجی پیش میاد :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی