حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی Perfume با سیستم‌عامل اندروید ۶٫۱ و رابط‌کاربری سنس ۸٫۰ عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

به‌نظر می‌رسد نام پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با آنچه که پیش‌تر تصور می‌کردیم، تفاوت دارد؛ برطبق یک شایعه جدید، اچ‌تی‌سی Perfume با نسخه معرفی‌نشده سیستم‌عامل اندروید ۶٫۱ و رابط‌کاربری سنس ۸٫۰ عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در این شایعه آمده است:

آیا شایعات پیرامون اچ‌تی‌سی O2 را به‌خاطر دارید؟ آن محصول مرده است… اچ‌تی‌سی Perfume پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی خواهد بود که از نسخه ۶٫۱ سیستم‌عامل اندروید گوگل و رابط‌کاربری سنس ۸٫۰ استفاده می‌کند.

اگر به‌یاد داشته باشید، در ماه آگوست، گزارشاتی منتشر شد که بخشی از مشخصات‌فنی اچ‌تی‌سی O2 را نشان می‌داد. بنابر شایعات، این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، نمایشگر ۶ اینچی QHD، چهار گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده بود.

به‌نظر می‌رسد طراحی و توسعه این مدل لغو شده و اچ‌تی‌سی، برروی پرچم‌دار دیگری متمرکز باشد. البته فعلاً هیچ اطلاعاتی درباره اچ‌تی‌سی Perfume، انتشار نیافته است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/htc_perfume_with_android_61_and_sense_80_tipped_to_be_the_companys_next_flagship-news-15413.php” target=”blank” background=”#04c571″]Gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

اچ تی سی جان تو یه کاری بکن…پرچمدارتو که معرفی کردی یه تصویر زمینه مناسب براش بزار نه از این تصاویر پر از نویزی که رو M9 گذاشتی…ظاهرا در این زمینه هم نیاز به تحول داری

Halflife

کاش خود گوشی هم یه زیبایی اسمش باشه…

HamedMJ

یه گوشی متفاوت و خوب معرفی کنه خیلی هم دستش درد نکنه B-) B-)

REZA

این کارا چیه من هنوز سنس هفت رو نگرفتم رو ام ۸ ،سنس جدید و چه کنم!!!

nimacr7

امیدوارم ۵ اینچ بزرگ تر نباشه اگه ۵ اینچ باشه مطمئنا خرید بعدیم خواهد بود

Chaarshir_ahwaz

۶٫۰٫۱ یا ۶٫۱ ؟

massoud

امیدوارم یه گوشی بی عیب و نقص با ظاهری جذاب و جدید معرفی کنه تا بتونه آب رفته رو به جوی برگردونه هرچند این چند ساله هر چی که تولید کرده یه عیبی داشته!! :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی