حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرسش چین از اپل؛ چرا آیفون ۶ و ۶ پلاس ناگهان از کار می‌افتند؟

انجمن مصرف کنندگان چین به شکل رسمی از شرکت اپل خواسته است تا با انجام بررسی به این پرسش پاسخ دهد که چرا آیفون ۶ و ۶ پلاس موجود در کشور چین بدون هیچ علتی خاموش می‌شوند؟

براساس اطلاعات رسمی موجود، شمار درخور توجهی از کاربران، با آیفون‌های مدل قدیمی‌تر ساخت اپل به مشکل برخورده‌اند. این عده گزارش کرده‌اند که آیفون‌های مدل ۶ و ۶ پلاس بر خلاف این که باتری آنها در حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد شارژ داشته است خود به خود خاموش شده‌اند. این دستگاه‌ها همچنین به رغم این که به جریان برق متصل بودند و در شرایط دمای مناسب مورد استفاده قرار گرفته‌اند ناتوان از راه‌اندازی مجدد بوده‌اند.

از آن جا که این مشکل، مشکل بزرگی به حساب می‌آید، به ویژه با توجه به این که مدت‌ها پس از معرفی رسمی گوشی‌ها رخ داده است، انجمن مصرف کنندگان چین موضوع را با شرکت اپل در میان گذاشته است چون شمار زیادی از مشتریان اپل در داخل کشور چین با این معضل مواجه شده‌اند.

اپل هنوز در خصوص این موضوع اظهار نظری نکرده است اما این شرکت همواره در تلاش بوده است تا فروش خود را در اوج نگه دارد. فروش گوشی‌های آیفون در خلال چند فصل اخیر پیوسته با سیر نزولی همراه بوده است و این بر خلاف چشم‌انداز مثبتی است که برای مدل‌های آیفون ۷ ترسیم شده است.

با توجه به ماهیت رقابتی بازار چین با اشتباهات اخیر سامسونگ و اکنون اپل، جای اندک شک و شبهه‌ای نیست که رقبای محلی تلاش خواهند کرد تا از موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/china-to-apple-why-do-iphone-6-and-6s-models-suddenly-stop-working”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

چند وقته سطح نوشته ها و مطالب به شدت افت کرده دیگه مطالب جذابی رو شاهد نیستیم دلیل حرف هام هم همین هست که دیگه کسی کامنتی زیر هیچکدوم از مطالب نمیزاره . چند وقته صدراوسینا نیستن که مطلب خوبی بزارن و دوستان بعضی قسمت های مطالبشون اگه ایراد داشته باشه درستش نمیکنن و کلا مثل سابق حتی نویسنده جواب کامنتها هم نمیده در کل چند وقته احساس میکنم سایت فروخته شده که اینقد سطحش پایین اومده

iranian_mind00

چون بلد نیستن گوشی رو چطوری باید دست بگیرن :-/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار