حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده ی جدید Snapdragon 830 با ویژگی پشتیبانی از Quick Charge 4.0

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار

کمپانی کوالکوم همیشه نقش بسزایی در تولید بیشتر گوشی های هوشمند داشته است . سری ۸۰۰ پردازنده های این کمپانی شامل ۸۰۸ ، ۸۱۰ ، ۸۲۰ و ۸۲۱ میشود که اخیرا در خبر گوشی هوشمند OnePlus 3T نیز مشاهده کردیم .

قرار است کمپانی وان پلاس در جدیدترین گوشی هوشمند خود که نسل قدرتمند گوشی OnePlus 3 محسوب میشود ، از جدیدترین پردازنده ی این کمپانی یعنی Snapdragon 821 استفاده کند که میتواند قدرتی بیشتر ارائه کند و همچنین در بهبود زمان شارژدهی باتری گوشی ها ، کمک شایانی میکند .

اما با تکیه به اخبار سایت PhoneArena این کمپانی قرار است پردازنده ی جدید خود را با نام Snapdragon 830 عرضه کند که انقلابی را در پردازنده ها و باتری گوشی های هوشمند به پا میکند . پردازنده ی جدید Snapdragon 830 با کارکرد قوی خود سیستم fast charging گوشی های هوشمند را تا ۲۸ وات ( ۲۸W ) افزایش میدهد و بنا به گزارشات شارژر های گوشی هوشمند باید از ۵V/4.7A~5.6A, 9V/4A پشتیبانی کنند . در واقع این کمپانی مشهور راهی پیدا کرده است تا قدرت بیشتری را به باتری گوشی ها در پردازنده ی Snapdragon 830 برساند که آسیبی به سلول های باتری نرساند .

به بیان واضح تر ما درباره ی Intelligent Negotiation for Optimum Voltage (INOV) technology یا تکنولوژی بهینه سازی هوشمند ولتاژ صحبت میکنیم که ظاهرا این تکنولوژی قادر است مقدار دقیق قدرتی که به باتری میرسد و باتری میتواند آن را تحمل کند را شناسایی کند که به عبارتی از رساندن قدرت بیش از حد به باتری و داغ کردن باتری گوشی جلوگیری میکند و زمانی که نیاز باشد انرژی را پایین می آورد تا باتری گوشی هوشمند داغ نکند و از انفجار آن جلوگیری کند . و در سخن پایانی باید گفت اگر قصد داریم گوشی هایمان در آینده ای خیلی نزدیک از این تکنولوژی استفاده کند باید گوشی های هوشمند ، همزمان هم به پردازنده ی جدید Snapdragon 830 و هم به سیستم Quick Charge 4.0 مجهز باشند .

پردازنده ی جدید Snapdragon 830

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Snapdragon-830-to-feature-Quick-Charge-4.0-support-up-to-28W-charging_id87661″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

یعنی شارژ شدن گوش کمتر از ۳۰ دقیقه

Hamed.7

اه بابا بیخیال چقدر ارتقاء سخت افزاری؟ هنوز برنامه ای نیومده بتونه از تمام قدرت اسنپ ۸۰۵ هم استفاده بکنه بعد الانه هنو ۸۲۰ جا نیوفتاده ۸۳۰ میاد خب فایدش چیه خدایی؟؟؟؟

mehrdad_ma

الان باتری هایی ساخته شدن که ظرفیت چندین برابری و عمر چندین برابری دارند .
در حالی که قیمت حداکثر دو برابر لیتیومی ها هست .
امیدوارم شرکتی پیشتار بشه از این باتری ها استفاده کنه و به جاش پولشو بگیره .
مثلا گوشی ۵۰ دلار گرانتر
همه مردم میخرن و استقبال میکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........