حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز هلو چگونه امنیت را روی سرفیس تامین می‌کند؟

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

تماشا کنید ویندوز هلو چگونه روی سرفیس عمل می‌کند؟ آیا میدانید سرفیس پرو ۴ با شناسایی چهره شما توسط ویندوز هلو قفل صفحه را چگونه باز می‌کند؟ ویدیویی منتشر شده که نحوه استفاده از ویندوز هلو روی ویندوز ۱۰ به تصویر می‌کشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این قابلیت تنها زمانی کار می‌کند که از یک دوربین خاص و ویژه برای این کار داشته باشید و این عمل درون سرفیس پرو ۳ و سرفیس ۳ و دستگاه‌های قدیمی‌تر از آن عمل نمی‌کند همچنین یک نسخه از کیبرد کاور که دارای حسگر اثر انگشت است برای سرفیس پرو ۴ موجود است.

مایکروسافت تلاش بسیاری برای بهبود عملکرد ویندوز ۱۰ داشته است و به شما اطمینان می‌دهد که از لحاظ امنیتی همه کاربران در امان خواهند بود. یک قابلیت خاص در ویندوز هست که ویندوز هلو نامیده می‌شود. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که ویندوز خود را شبیه به ویندوز کامپیوتر کنند و همچنین امنیتی مشابه کاربران PC داشته باشند. ویندوز هلو از ۳ عامل ورودی که با عوامل انسانی مرتبط است پشتیبانی می‌کند. این سه عامل شامل شناخت اثر انگشت و شناخت تصویر صورت و عنبیه چشم هستند.

به گفته‌ی مایکروسافت در ابتدای سال ۱۳۹۴ در یک وبلاگ رسمی “ویندوز ۱۰ اسکن و تشخیص صورت اثر انگشت را بسیار سریع انجام می‌دهد و با وجود ویندوز هلو دیگر مجبور به تایپ رمز عبور نیستید که در عین امنیت بسیار بالا کار کاربر را  بسیار ساده می‌کند و سیستم شما برای دسترسی به برنامه‌ها قادر به احراز هویت شما خواهد بود. حتی اینکه برای کارهای آنلاین بدون اینکه رمز عبور در سیستم ذخیره شود می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.”

[aparat]http://www.aparat.com/v/53u1Z[/aparat]

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/heres-how-windows-hello-works-on-the-surface-pro-4-video” target=”blank” background=”#159f84″]Winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

چه عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی