حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوزفونی که اندرویدی شد!

نسخه اندرویدی مجهز به سیستم عامل ۷٫۱ نوقا گوشی ویندوزفون NuAns Neo که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ بود از سوی شرکت ژاپنی NuAns معرفی می‌شود.

سال ۲۰۱۵ بود که شرکت ژاپنی NuAns کمپینی جدید برای گوشی ویندوز ۱۰ خود با نام NuAns Neo راه‌اندازی کرد و این گوشی چون دارای بک کاورهای متعددی هست بسیار مورد توجه قرار گرفت اما متاسفانه این ویندوزفون نیز به سرنوشت دیگر گوشی‌های ویندوزفونی دچار شد و از چشم‌ها افتاد.

با این تفاصیل چاره‌ای برای شرکت NuAns نمی‌ماند جز این که برای سرپا ماندن به ساخت گوشی در نمونه‌های دیگر رو بیاورد. به همین دلیل تصمیم گرفت تا سیستم عامل ویندوز ۱۰ را از گوشی NuAns Neo حذف و به جای آن اندروید ۷٫۱ نوقا را جایگزین کند منتها با همان مشخصات ظاهری و باطنی.

به این ترتیب، گوشی NuAns Neo ساخت شرکت ژاپنی NuAns دارای صفحه نمایش ۵٫۲ با کیفیت وضوح ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ کوالکام و سه گیگابایت رم خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌تواند به پشتیبانی از LTE و برخورداری از باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد و به همه این‌ها مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز افزود.

گوشی NuAns Neo با سیستم عامل اندروید ۷٫۱ نوقا با قیمتی تقریبی ۴۴۰ دلار و البته با جزییات بیشتر ۲۰ فوریه (۲ اسفند ۹۵) معرفی می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33968/nuans-drops-windows-10-working-on-android-powered-neo-reloaded/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
senior

اگه راه ویندوزفون ۸٫۱ رو ادامه میداد الان چیزی شده بود این بخش موبایل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار