حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی جدیدی از سه مدل آی‌فون ۷ شرکت اپل منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 12 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی، یک ویدیوی جدید ز آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل منتشر شده است و در این ویدیو، سه مدل آی‌فون ۷ جلب‌توجه می‌کند. به‌نظر می‌رسد که دو مدل آن‌ها از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی استفاده می‌کنند و مدل دیگر، نسخه ۴٫۷ اینچی آی‌فون ۷ اپل است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

این ویدیو توسط یک وب‌سایت هلندی به‌‎دست‌آمده است و به‌نظر می‌رسد که ویدیوی مذکور، توسط یک فروشگاه ژاپنی آی‌فون در فضای مجازی منتشر شده باشد. در ویدیوی جدید، سه مدل آی‌فون ۷ به‌چشم می‌خورد؛ اولین مدل از سمت چپ، یک آی‌فون ۴٫۷ اینچی طلایی رنگ است که به‌نظر می‌رسد مدل استاندارد آی‌فون ۷ باشد.

دومین آی‌فون، یک مدل نقره‌ای رنگ است و مدل سوم در آخر با رنگ رز طلایی، جلب‌توجه می‌کند؛ همان‌طور که مشاهده می‌شود، هر دو مدل به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی مجهز شده است و در بخش “دوربین” با یک‌دیگر تمایز دارند. مدل میانی از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند و مدل رز طلایی، تنها به یک دوربین مجهز شده است.

دو مدل مذکور از آی‌فون ۵٫۵ اینچی شرکت اپل، به‌عنوان مدل رده‌بالای آی‌فون ۷ شناخته می‌شود؛ تقریباً با یک‌دیگر، مشابه هستند. گفته می‌‎شود که آی‌فون ۵٫۵ اینچی شرکت اپل با دوربین دوگانه، به‌عنوان مدل “پرو” آی‌فون ۷ عرضه خواهد شد و مدل دیگر نیز بدون دوربین دوگانه، به‌عنوان مدل “پلاس” آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل معرفی می‌شود. با این‌حال، عرضه آی‌فون‌های شرکت اپل در برخی از شایعات تکذیب شده است اما نمی‌توان شایعات پیشین و این ویدیو را مبنی بر عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در سه مدل استاندارد، پلاس و پرو نادیده گرفت. در حال‌حاضر، نمی‌توان صحت این شایعه را تایید یا تکذیب کرد و تنها می‌توان اطمینان داشت که شرکت اپل، حداقل دو مدل آی‌فون در سال جاری عرضه خواهد کرد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/F89hA[/aparat]

علاوه‌براین، ویدیوی تازه منتشرشده با شایعات پیشین مبنی بر حذف اتصال هوشمند (Smart Connector) در مدل رده‌بالای آی‌فون ۷ شرکت اپل، هم‌جهت است. برای اطلاع، تصویری که پیش‌تر منتشر شد، نشان می‌دهد که آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل با یک بلندگوی بزرگ‌تر و دو حسگر مجاورت عرضه می‌شود؛ البته در این ویدیو، این موضوع تکذیب شده است.

همان‌طور که می‌دانید، آی‌فون‌ ۲۰۱۶ شرکت اپل بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه خواهد شد و تعدادی حفره‌ی بلندگو، از فضای اضافی پایین گوشی استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، خطوط پلاستیکی آنتن، به لبه‌ی بالا و پایین گوشی منتقل شده است و شرکت اپل از یک لنز با اندازه بزرگ‌تر برای دوربین اصلی، استفاده خواهد کرد. شایعات منتشرشده، نشان می‌دهد که شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون ۷ را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهبود می‌دهد.

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2016/08/06/4k-video-three-versions-of-iphone-7/” target=”blank”]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Salvatore

خیلی خوشکلن 😐 مبارک طرفداراش
پس پین های پشتش کجا رفت؟ مدلی که دوربین دوگانه داشت جای پین داشت پشتش!!!

milad.tech

برآمدگی پشت دوربینش به نظرم خیلی بد شده و کلا ترکیب ظاهری پشت گوشیو به هم ریخته
لوگوی اپل هم تو ۶s به خاطر اینکه براق تر و آینه ای بود از این قشنگتره تو ۷ انگار مات شده
به نظرم همچنان ۵s قشنگتره

Lord Z

تکرار تکرار تکرار همش طراحی زشت و تکراری خاک تو سر جانی آیو . باید ی سر بیاد ژاپن ی دوره آموزشی سونی واسش بزاره تا یاد بگیره چطوری طراحی کنه B-)
اینم مثل سامدونگ شده چشم وزغی

Blue Tech

فک کنم چون آموزش گذاشتن براش این شده :rose:

milad.tech

نه آموزش نیست.همون قبلیه با اکانت جدید
الان تقریبا ۴ ساله که کارش همینه

Blue Tech

میلاد جان جای جالبش اینکه در سطح بین المللی طرفداری یه برند معلوم یه فرهنگ رو دارن
یادمه یه دوره ایی اون گوشه ی GSMA یه رده بندی بود by users rating یعنی یه دوره ای شده بود کل اون ۱۰ تا اسمشون با S شروع و با Zx پایان میافت
این در حالیه که تو #others ترین و کم استقبال ترینای بازار بودن B-)

milad.tech

?? :yahoo:

jaredy

Lord Z
حرف نزنی سنگین تری ! نمیگن لالی

Lord Z

جواب منتقی ندارید بدید لطفا اسپم نذارید

Kamix 1353

منطقی مجبد دلبندم :yahoo:

milad danesh

اگه گفتین کی مشکل املایی داره ?????

Nokia.king

دوست عزیز خود سونی که به تکرار شهرت داره متوجه نشدم چطور برای آیفون کلاس طراحی بذاره ؟؟ :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی