حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئویی از طرح مفهومی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) مبنی بر تمامی شایعات اخیر را تماشا کنید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

این روز‌ها شایعات درباره پرچمداران جدید شرکت‌های مختلف به‌شدت اوج گرفته است. یکی از همین محصولات مورد انتظار کاربران نکسوس‌های جدید گوگل است که یکی توسط هواوی و دیگری توسط الجی تولید خواهد شد. چند‌ روزی می‌شود که یک سری تصاویر از نکسوس ساخت الجی که احتمالا نکسوس ۵ (۲۰۱۵) نام دارد منتشر شده است. حال امروز یک ویدئوی مفهومی مبنی بر تمامی شایعات درباره این محصول در یوتوب منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که گفتیم این ویدئو بر مبنای تمامی شایعات و تصاویری که اخیرا منتشر شده‌اند می‌باشد. همان سنسور اثر انگشت دایره‌ای‌شکل در پشت، همان بدنه پلاستیکی و همان فریم فلزی و دوربین برجسته با فلاش دوگانه اینجا هستند. می‌دانیم که اکثر طرح‌های مفهومی حاصل تخیلات طراحان است اما می‌توان خوشحال بود که این ویدئو مبنی بر اخبار و شایعاتی است که به نظر درست هستند. در کل این ویدئو دید بهتری از نکسوس ۵ (۲۰۱۵) به ما خواهد داد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/W64IK[/aparat]

انتظار می‌رود که نکسوس ۵ (۲۰۱۵) همزمان با انتشار نسخه نهایی اندروید Marshmallow روانه بازار شود. بر اساس این ویدئو نکسوس ۵ (۲۰۱۵) به سنسور اثر انگشت، USB-C و دو بلندگو در جلو مجهز خواهد شد. در هر صورت باید منتظر اخبار بیشتری در روز‌های آتی باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا نکسوس ۵ (۲۰۱۵) می‌تواند همانند نکسوس ۵ اصلی موفق باشد؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/This-slick-Nexus-5-2015-concept-video-is-based-on-up-to-date-leaks-and-info_id72822″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا (z best)

معمولی

Reza Nasri

نکسوس ۵(۲۰۱۳) فقط یه باتری کم داشت حتی سرعتش انقدر بالاست که s6 به اش نمیرسه مثل گوشی های اندرویدی دیگه هنگی نیست. در اخر نکسوس یعنی سرعت و بس نه معمولی B-) B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs