حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وودافون هلند، نام آیفون ۶S را تایید می‌کند؛ برانگیختگی تعجب تا به این حد؟!

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

وودافون هر چند وقت یکبار، صفحه‌ی “تلفن‌های قابل پشتیبانی سال” را آپدیت می‌کند؛ این صفحه به تازگی آپدیت شده که در آن نام دو آیفون ۶S و +۶S دیده می‌شود. چیزی که معلوم است، نام آیفون ۶C دیده نمی‌شود؛ برای توضیح بیشتر باید گفت، شایعه شده بود اپل قصد معرفی یک آیفون ۴ اینچی با نام آیفون ۶C را خواهد داشت که تا به اینجا هیچ چیزی در رابطه با این موضوع به رسمیت نرسیده است. اینکه تعجب همگان در این رابطه برانگیخته شده، کمی عجیب و در نوع خود جالب می‌باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

gsmarena_001 (1)

مورد جالب بعدی، وجود حرف بزرگ “S” در نام نسل جدید آیفون است؛ بعد از نامهای ۴S و ۳GS که اپل برای نسل‌های قبلی آیفون برگزیده بود، انتظار می‌رفت در نام iPhone 5s نیز از حرف بزرگ S استفاده شود که اینطور نبود. حال معلوم نیست که این یک اشتباه تایپی از سوی وودافون است یا بازگشت اپل بر روی حرف “S”، به هرحال تا پایان مراسم امشب، همه چیز روشن خواهد شد!

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/vodafone_nl_confirms_iphone_6s_name_everyone_feigns_surprise-news-13920.php” background=”#5ab28d”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

بنظرم اپل معرفی ایپد پرو و ایفون ۶cرو نگه میداره واسه بعد

Shahspik

یعنی اینقد s بزرگ و کوچیک فرق فوکوله ؟
خداروشکر فارسی حرف بزرگو کوچیک نداره. ح حوله ای بزرگ :wacko:
منتظر مراسم امشب در ترنجی هستم

نيما

آیا مشکل جوانان ما بزرگ یا کوچک بودن حرف s است ؟؟
یعنی مشکل مملکت ما اینه ؟؟
مشکل جوانان ما اینه ؟؟

حبیب

وااااای! این جمله ی معروفو گفتی و اون تراژدی ۱۰ سال پیش دوباره زنده شد برام!
کابوس بود!

Omid sony baz 2

همینجوری جو میدن خوب،برای فروش بیشتر،منظورم ترنجی نیست،کلا،وگرنه الان فرقش با آیفون شش چیه تو طراحی،سونی و سامسونگ چوب طراحی تکراری رو خوردن،ولی این داره نون طراحی تکراریشو میخوره،گیج شدم :wacko: :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....