حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس ۲ معرفی شد؛ صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD، اسنپدراگون ۸۱۰ و قیمت ۳۲۹ دلاری

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

سرانجام پس از شایعات زیادی که از وان‌پلاس ۲ منتشر شد، این تلفن به صورت رسمی معرفی شد. ساعاتی پیش، شرکت وان‌پلاس از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. جانشین وان‌پلاس وان به یک فریم منیزیم و دکمه‌های فلزی مجهزشده است. این گوشی نسبت به نسل‌ اول اسمارت‌فون این شرکت، پیشرفت زیادی‌کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

main2

وان‌پلاس ۲ با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۶ گیگ، تنها ۳۲۹ دلار قیمت دارد و مدل ۶۴ گیگ این گوشی نیز ۳۸۹ دلار قیمت دارد. وان‌پلاس ۲، کاورهای StyleSwap نیز خواهد داشت که می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای گوشی خود انتخاب کنید.

gsmarena_001

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان‌پلاس ۲ به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی مجهزشده است. رزولوشن و اندازه صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به وان‌پلاس وان تغییری‌نکرده است. صفحه‌نمایش این گوشی، ۵٫۵ اینچ و رزولوشن آن، ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است. این صفحه‌نمایش نسبت به وان‌پلاس وان، روشن‌تر است و رنگ‌های دقیق‌تری را تولید می‌کند.

دوربین این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی است که به OIS یا تثبیت‌کننده تصویر، فوکوس لیزری و ۱٫۳ میکرومتر پیکسل مجهزشده است. دوربین این گوشی می‌تواند ویدیوهای ۴K را ضبط کند و همچنین می‌توان با این گوشی، ویدیوهای حرکت آهسته یا Slow-motion با کیفیت ۷۲۰p را در ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ضبط کرد. دوربین جلوی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل است.

gsmarena_005

گفته می‌شود سنسور اثرانگشت موجود در وان‌پلاس از سنسور اثرانگشت موجود در آیفون ۶ سریع‌تر است و کاربران می‌تواند تا ۵ اثرانگشت را در این دستگاه ذخیره‌ کنند. باتری وان‌پلاس ۲، ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

gsmarena_004

همان‌طور که در شایعات خوانده بودیم، USB Type-C، پورت اتصال استاندارد در وان‌پلاس ۲ است. وان‌پلاس ۲ نیز از دو سیم‌کارت نانوسیم پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به شبکه ۴G LTE را دارد. این دستگاه دارای ابعاد ۱۵۱٫۸×۷۴٫۹×۹٫۸۵ میلی‌متر است و همچنین وزن این دستگاه، ۱۷۵ گرم می‌باشد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/6tC7k[/aparat]

qrcode

وان‌پلاس ۲ در تعدادی از بازارهای کلیدی در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) در دسترس خواهد بود. کشورهای بیشتری، این گوشی را تا پایان امسال دریافت خواهند کرد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/oneplus_2_goes_official_with_snapdragon_810_and_55_1080p_display_-news-13269.php” target=”blank” background=”#0fc5b7″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

واقعا فوق العادس نسبت به قیمتش
کاش توو ایران هم بیاد

Rhasta

جلوش مخلوطی از طراحی الجی و سامسنگه
ولی قشنگه

مبارک خریداراش

riofarina

فیبر کربنش واقعیه؟؟؟من عاشق فیبر کربنم طرحش عالیه.کلا شیک و باکلاسه.
باید بیاد ببینیم چی از آب در میاد آخه اعتمادی به ۸۱۰ نیست گرچه با قیمت و امکاناتش داغ هم کنه ارزش خرید بالایی داره.
خوشحالم که کواد نذاشته همون فول اچ دی بهتره.

ali221488

چند تا سوال
۱:گشودگی دهانه دیافراگم چقدره ؟
۲:سنسور دوربین چیه ؟
۳:رم ddr4 اه ؟
۴:بازم دعوت نامه ایه ؟

Shahspik

نمیدونم * ۴

riofarina

گشودگی ۲
سنسور OmniVision
رم ddr4 دارد
بعله دعوت نامه ای هست فقط اینبار باید ثبت نام کنی که راحتره.

میلاد

واقعا دیگه بای شعار قاتل پرچمدارها رو حذف میکرد چون الان فقط قیمت مناسب داره مثل سری قبلش غوغا به پا نکرد البته باید بیاد و ببینیم

emimob

چرا کم لطفی میکنید ؟ الان دقیقا کدوم گوشی پرچمداری با این کیفیت بدنه طراحی زیبا با تمامی امکانات مورد انتظار وارد میشه وان پلاس قرار نیست از آینده بیاد.
از پرچمدارای پر باگ و مشکل و کمبود دار امسال به نظرتون بهتر نیست ؟

Amir fc2

واقعا چینی ها جدیدا گوشی های خوبی دارن تولید میکنن….. هم هواوی و هم وان پلاس آخرین گوشی هاشون معرکه اس ……. من خودم نوت ۴ دارم این بیاد میرم میخرمش فقط به خاطر دکمه ی جلوش که مثل گوشی های سامسونگه ……..

NOTE99

اگه اسنپ ۸۱۰ خرابش نکنه عالیه

Ari khan

خوشمان آمد!! :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی