حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس فروش وان‌پلاس ۳ را برای بیش از یک ماه در ۲۴ کشور متوقف می‌کند

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

وان‌پلاس ۳، سریع‌ترین فروش را در بین دستگاه‌هایی که وان‌پلاس تاکنون فروخته، داشته است. به دلیل این‌که برای خرید وان‌پلاس ۳، دیگر مانند گذشته نیازی به دعوتنامه نیست، این دستگاه فروشی بهتر از انتظار این شرکت داشته است. به همین دلیل، وان‌پلاس مجبور شده است تا موجودی بیشتری را برای سفارش‌های جدید، به‌خصوص در اروپا تامین کند. این شرکت تصمیم گرفته است تا برای حل این موضوع، فروش جدیدترین گوشی خود را برای بیش از یک ماه در ۲۴ کشور متوقف کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

برای تامین موجودی مورد نیاز در بعضی از کشورها، فروش وان‌پلاس ۳ از ۹ آگوست تا ۱۲ سپتامبر در این بازارها متوقف خواهد شد: اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، استونی، فرانسه، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی و اسپانیا. سفارش‌های تا قبل از ۹ آگوست متوقف نخواهند شد و کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی وان‌پلاس ۳ خود را سفارش داده و دریافت کنند.

آقای کارل پی می‌گوید که وان‌پلاس، صفحه‌ای را باز خواهد کرد تا مشتریان بتوانند آدرس ایمیل خود را وارد کرده تا زمانی که سفارش‌ها از سر گرفته شد، از آن مطلع شوند. درباره‌ی تطابق نیافتن میزان موجودی و تقاضا، نگرانی وجود دارد؛ به همین دلیل بود که این شرکت تصمیم گرفت تا در طی دو سال اول کسب‌وکار خود از سیستم دعوتنامه استفاده کند.

وان‌پلاس به‌دلیل تامین تقاضای بیش از حد که می‌توانست این شرکت را با تعداد بسیاری گوشی فروخته نشده باقی بگذارد، نگران بود اما درحال حاضر، چیزی بر خلاف این موضوع اتفاق افتاده است؛ وان‌پلاس ۳ فروش خوبی در اروپا داشته و میزان بالای تقاضا، موجودی را با مشکل مواجه کرده است. توقف فروش این گوشی در ۲۴ کشور برای بیش از یک ماه، به این شرکت زمان بیشتری می‌دهد تا گوشی‌های بیشتری را تولید کند و میزان موجودی و تقاضا باهم برابر شوند.

کارل پی، یکی از بنیانگذاران شرکت وان‌پلاس گفته است:

ما سخت درحال کار برای تامین موجودی بیشتر و ایجاد خطوط تولید بیشتری هستیم تا بتوانیم به هدف قرار دادن محصولات عالی بیشتری در دستان مردم برسیم. با این گفتن این حرف، می‌خواستم به مشتریانی که در مناطق با مشکل مواجه شده هستند، خبر پیشرفت کافی برای قابل خرید بودن وان‌پلاس ۳ را بدهم. اگر برای خرید برنامه‌ریزی کرده‌اید اما نمی‌توانید تا قبلا از این که فروش را متوقف کنیم، خرید را انجام دهید، سرویس اعلان موجودی را ارائه خواهیم داد که می‌توانید آدرس ایمیل خود را وارد کرده تا زمانی که سفارش‌ها از سر گرفته شدند، به شما اطلاع داده شود.

اگر شما جزو این ۲۴ کشور هستید و و قصد دارید تا وان‌پلاس ۳ را خریداری کنید، می‌توانید تا قبل از سه‌شنبه‌ی آینده، خرید خود را انجام دهید. بعد از آن، دیگر نمی‌توانید تا بیش از یک ماه، این گوشی را در کشور خود سفارش دهید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-to-halt-sales-of-the-OnePlus-3-for-more-than-a-month-in-24-countries_id83836″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

بله دیگه گوشی بنجل چینی دو زاری تو اروپا داره میترکونه :whistle:
یعنی این اروپا چقدر جهان سومه آخه، اه اه پیف پیف 😉
کاش ما هم یاد میگرفتیم جهان سوم باشیم B-)

Gooooogle

قبول دارم گوشیه خوبی هست ولی یه نگاه به برچسب قیمتشم بکن 😉 😉 😉

milad.tech

انصافا نظرم خیلی در مورد این گوشی عوض شد
کاش باتری بهتری داشت که منم مخریدم
ولی انتخابت شایسته ست داداش.پیشاپیش مبارک :rose:

master slim

چه گردوخاکی کور شدیم :wacko:

Ali.reihani

حاشیه سود رو میارند پایین و فروش بسیار زیاد میکنند که نتیجه اش میشه شناخته شدن و معروف شدن کسب درصد بیشتری از بازار کسب سرمایه گذار و هم سود راضی کننده و در آخر هم پیشرفت و رقابت با برند های غول!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی