حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس رسماً تایید کرد که کابل USB-C و آداپتور این شرکت برای محصولات دیگر، مشکل ایجاد می‌کند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در اوایل امروز، شرکت وان‌پلاس از طریق یک بیانیه رسمی تایید کرد که کابل‌های USB-C و آداپتورهای این شرکت می‌توانند به محصولات دیگر آسیب وارد کنند. هفته گذشته، یکی از مهندسان گوگل مدعی شد که کابل USB-C و آداپتور وان‌پلاس ۲ به‌دلیل استفاده از مقاومت‌های غیراستاندارد، می‌تواند به محصولات دیگر در شرایط خاص آسیب بزند. برای اطلاعات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

این مشکل که در ابتدای مطلب ذکر شد، یک مشکل فنی بوده که به‌دلیل استفاده از مقاومت‌ ۱۰kΩ به‌جای ۵۶kΩ (مقاومت استاندارد USB-C 1.1) در این کابل پیش آمده است و می‌تواند محصولات سازنده‌های دیگر را که از فناوری «شارژ سریع» استفاده می‌کنند، تحت‌ تاثیر قرار دهد. این مقاومت غیراستاندارد، نمی‌تواند جریان ورودی به دستگاه‌هایی با قابلیت «شارژ سریع» را کنترل نماید و بنابراین، باعث خواهد شد تا به‌ منبع شارژ دستگاه آسیب وارد شود. وان‌پلاس، این مشکل را تایید کرده است و مدعی شده که در آینده با بازنگری برروی کابل‌های خود، آن‌را برطرف خواهد کرد.

وان‌پلاس اعلام کرده است که کابل USB-C و آداپتور اصلی این شرکت برای وان‌پلاس ۲، هیچ مشکلی را برای این دستگاه ایجاد نخواهد کرد و کاربرانی که این کابل را به‌صورت جداگانه برای دستگاه خود خریداری کرده‌اند، می‌توانند با ارایه مجدد آن به شرکت، مبلغ پرداختی خود را باز پس بگیرند. شما چه‌نظری درباره این اقدام وان‌پلاس دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-confirms-that-its-USB-Type-C-cables-and-adapters-can-damage-external-power-sources_id76145″ background=”#07a467″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی