حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۹ با ۴X زوم اپتیکال و حداکثر قیمت ۱۳۰۰ دلار ارایه خواهد شد؟

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

میت ۹ فبلت پر سر و صدای هواوی است که تا پنج شنبه هفته دیگر و معرفی رسمی آن  مسلما اخبار زیادی درباره آن خواهیم شنید. از مدل دو لبه خمیده آن تحت عنوان میت ۹ پرو بگیرید تا مشخصات جالب و رندرهای احتمالی از طراحی این دستگاه در هفته های گذشته دیده شده است. این بارشایعات به ما درباره امان زوم ۴ برابر بدون افت کیفیت تصویر خبر می دهند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

mate9pro-toranji

از احتمالات غیر واقعی بودن رندرهای نسخه دو لبه خمیده هواوی میت ۹ پرو که بگذریم به دوربین دوتایی این دستگاه ها می رسیم و باید گفت که احتمال دوتایی بودن دوربین اصلی تقریبا ۱۰۰٪ است. حال اینکه هواوی می خواهد چه قابلیتی را تحت این سخت افزار ارایه دهد را دقیقا نمی دانیم اما امروز شایعه جالبی منتشر شده است. حتما می دانید که اپل در آیفون ۷ پلاس با استفاده از یک لنز تله در کنار لنز عادی سعی در القا قابلیت زوم اپتیکال به کاربر دارد. حقیقت این است که زوم در آیفون ۷ پلاس به معنای واقعی اپتیکال نیست اما به نحوی می توان گفت وقتی با لنز تله عکاسی یا فیلم بردای می کنید، ۲X نزدیکتر به سوژه اید.

حال شایعات پیرامون میت ۹ به ما سرنخ احتمال زوم ۴X را می دهند. شاید هواوی نیز روش اپل را در نظر داشته باشد و شاید نه. دستگاه هایی چند در دنبای موبایل وجود دارند که زوم اپتیکال ارایه می دهند. برخی همانند گلکسی کا زوم (K Zoom) یا نسل قبلی خود، سیستم لنز با قابلیت افزایش طول دارند که اجازه زوم اپتیکال به آن ها می دهد. از آن جا که طراحی میت ۹ این گونه نیست که یک لنز ۲۰-۸۰ میلی متری روی آن باشد، مسلما این روش برای زوم ۴ برابر ممکن نیست. برخی نیز همانند ایسوس زنفون زوم از طراحی پریسکوپی بهره می برند که باز هم با توجه به طراحی می توان گفت ادعای اشتباهی است.

برخی از دستگاه های پررزلوشن (!) همچون لومیا ۱۰۲۰ و نوکیا پیورویو از سیستم زوم با کیفیت تر دیجیتال به سبب رزلوشن بالای تصویر خود استفاده می کنند که البته نمی توان به آن گفت زوم اپتیکال! به این دلایل هنوز نمی توانیم بگوییم چطور اما شایعات این را می گویند.

اما شایعات دیگری حداکثر قیمت ۱۳۰۰ دلاری را برای میت ۹ یا میت ۹ پرو محتمل می دانند. حتما می دانید که احتمالا میت ۹ پرو با نمایشگر ۲ دلبه خمیده و رزلوشن QHD ارایه خواهد شد و علاوه بر آن گزینه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگبایت نیز موجود است. به این دلیل می توان انتظار قیمت بالا را داشت اما نه تا ۱۳۰۰ دلار!

نظر شما چیست؟ این شایعات به حقیقت خواهند پیوست؟ انتظارات شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/4x_optical_zoom_on_the_huawei_mate_9_the_topspec_pro_to_cost_1300-news-21260.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

هواوی ۱۳۰۰ دلار
مگه چی داره کدام تکنولوژی اختصاصی داره برای چنین قیمتی !!!
تازه دوتا سنسور رده بالا مثلا imx 318 و ۳۷۸ کنار صفحه نمایش اج و سنسور بومی کایرین یا نهایتا اسناپ ۸۲۱ و حسگر التراسونیک (( بعیده )) بازم اینقدر در نمیاد
مگر باتری نقره_روی و چیزهای باارزشی بزاره که تاحالا ندیدیم و امیدوارم با این پول اونم برای هواوی یه جهش در یه بخش تکنولوژی موبایلی را مشاهده کنیم .

riofarina

باید منتظر عملکردش باشیم
شاید یچیزایی داره که قیمتش نجومیه
هواوی باید یه برند لوکس با نام متفاوت برای خودش انتخاب میکرد مثل تویوتا با لکسوس یا هیوندا با جنسیس،یکم نام هواوی با گوشیهای ارزان قیمت اقتصادی شناخته شده نه اینکه ۱۳۰۰ دلار.

mehrdad_ma

کلا کاری به اقتصادی بودنش ندارم . شما حساب کن ۴۵۰ دلار گرانتر از آیفون ۷ پلاس نسخه ۱۲۸
کاری به برند هم نداریم
۴۰۰ دلار برای تولید انبوه یا بازم یه نوآوری زیاده
تقریبا قیمت دوتا گوشی پرچمدار سایر کمپانی ها .
اینکه هواوای اقتصادی هست و باعث شد خیلی ها مزه اسمارتفون رو تجربه کنن جای تقدیر داره
معمولا قطعات بومی هزینه کمتری دارند فعلا که منتظریم ببینیم ۵ روز دیگه چه خبره

Adroit

دقیقا میتونه چیکار کنه ؟
نون میگیره ؟
قولنج میشکنه ؟
جزوه می نویسه ؟
۱۳۰۰ دلار میشه حدود ۴۶۸۰۰۰۰ تومن !
که میشه باهاش هم بهترین پی سی رو جور کرد هم بهترین گوشیو خرید هم واست باقی میمونه 😐
هوواوی ! داداچ داری اشتباه قیمت میزنی!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)