حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی رسما تایید کرد: منتظر رونمایی از میت اس ۲ و میت ۹ در اول سپتامبر نباشید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

با نزدیک شدن به مراسم IFA 2016، هیجان برای رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت‌های مختلف نیز بالا می‌رود. درحال حاضر می‌دانیم که شرکت‌های مختلفی از جمله سونی، الجی، شیائومی و سایر درحال آماده شدن برای این مراسم هستند. یکی دیگر از شرکت‌هایی که اخیرا دعوت نامه خود را برای IFA 2016 منتشر کرده است، شرکت چینی هواوی است. شاید شما هم انتظار داشتید که دو تلفن هوشمند جدید این شرکت یعنی میت اس ۲ و میت ۹ در این مراسم رونمایی شوند، اما به نظر می‌رسد که خبری از این دو در IFA نخواهد بود.

در حال حاضر، هواوی بزرگترین سازنده تلفن‌ هوشمند در کشور خود یعنی چین است. در نیمه اول سال ۲۰۱۶ میلادی، این شرکت موفق شده که شرکت‌های رقیب چینی خود را مانند Oppo، Vivo و شیائومی در کنار برخی شرکت‌ها مانند سامسونگ و اپل را کنار بزند و به عنوان پرفروش ترین برند چین درجایگاه اول قرار بگیرد. حال با نزدیک شدن نمایشگاه IFA 2016، انتظار داشتیم که هواوی، دو تلفن هوشمند جدید سری میت را به نمایش بگذارد؛ اما خود مدیران هواوی اعلام کرده اند که قصد رونمایی محصولات جدید از سری میت را ندارند. درحقیقت برخی تحلیلگران هواوی اعلام کرده اند که این شرکت از یک سری کاملا تازه به نام NOVA رونمایی کند. متاسفانه اطلاعات دیگری از این محصول در دسترس نیست که با شما در میان بگذاریم اما بد نیست اشاره کنیم که برخی شایعات به این موضوع اشاره کردند که NOVA یک تلفن هوشمند برای بانوان است. شاید آن محصول مرموز و زیبا در دعوت‌ نامه هواوی مربوط به همین محصول باشد. جالب اینجاست هواوی در ماه فبریه سال گذشته از یک چیپست جدید به نام Nova رونمایی کرده بود، هرچند که این دو با یکدیگر متفاوت هستند. درکل  انتظار داریم که هواوی در این نمایشگاه از ساعت هوشمند جدید خود در کنار این محصول رونمایی کند؛ اما برای جزئیات کاملا رسمی، باید کمی صبر بخرج دهیم.

نظر شما چیست؟ شما درباره تلفن هوشمند هواوی Nova چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/huaweis-exec-mate-s2-mate-9-will-not-arrive-sept-1st.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AndroidHeadlines [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs