حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی جی ۸ (Huawei G8) معرفی شد: صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی و اسنپدراگون ۶۱۶

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

هواوی، علاوه بر میت اس (Mate S)، از گوشی جدید میان‌رده‌ی خود با نام هواوی جی ۸ (Huawei G8) نیز رونمایی کرد. میان‌رده‌ی جدید هواوی، دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ، باتری با ظرفیت بالا، اسکنر اثرانگشت و ظاهر خوب با سخت‌افزار مناسب می‌باشد. به نظر می‌رسد که هواوی جی ۸، یک میان‌رده‌ی خوب با قیمت مناسب به حساب می‌آید. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این گوشی، دارای شیشه ۲٫۵D و صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۰ppi می‌باشد. این گوشی، مناسب کسانی است که به یک فبلت با قیمت مناسب نیاز دارند. این گوشی، ظاهر مناسبی دارد و همچنین بدنه‌ی کاملا فلزی دارد. هواوی جی ۸ به رابط کاربری Emotion هواوی و اندروید ۵٫۱ آبنبات‌چوبی مجهز شده است.

The-Huawei-G8 (5)

هواوی جی ۸ به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۱۶ مجهز شده است. این پردازنده‌ تقریبا شبیه به اسنپدراگون ۶۱۵ می‌باشد اما مدیریت عمر باتری آن، کمی بهتر است. همچنین این پردازنده، سرعت خوبی در اجرای برنامه‌ها دارد. این گوشی به رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز شده است که می‌توانید با کمک microSD، حافظه‌ی دستگاه را تا ۶۴ گیگابایت ارتقاء دهید. ظرفیت باتری این گوشی، ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است و همچنین از اتصال LTE نیز پشتیبانی می‌کند

The-Huawei-G8 (4)

دوربین عقب این گوشی، ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسل می‌باشد. برنامه‌ی دوربین این دستگاه، کمی به برنامه‌ی دوربین iOS شباهت دارد. متاسفانه دوربین این گوشی، حالت‌های Slow-motion و یا حالت دستی را ندارد اما حالت زیبایی (Beauty)، تایم لپس (Time lapse)، حالت خوراک (Food)، ویدیو و چند فیلتر دیگر در این گوشی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بر روی عکس‌‌ها اعمال کنید.

The-Huawei-G8 (7)

قیمت این گوشی، ۳۹۹ یورو (حدود ۴۵۰ دلار) می‌باشد که یک قیمت خوب برای این گوشی محسوب می‎شود. هواوی جی ۸ در بعضی از بازارهای اروپایی (شامل بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان و ایتالیا)، استرالیا و آسیا (شامل ایران، عراق، هنگ کنگ، پاکستان، عربستان سعودی، ترکیه و غیره) در دسترس خواهد بود.

The-Huawei-G8 (2)

The-Huawei-G8 (1)

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-G8-hands-on–polished-all-metal-looks-midrange-price_id73306″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Master of Puppets

با این پول میشه (moto x style. one plus2.zenfone 2.) و خیلی های دیگه خرید که از هر لحاظ به این برتری دارن آدم ۴۵۰ دلار بده واسه گوشی که روش هواوی نوشته :negative:

Amir Sepehr Ghasedi

هواوی هم دیگه کم کم داره قیمتاشو می بره بالا. الان A8 که مطمئننا از این خیلی بهتره $۵۱۵ هست. خب ۲۰۰ تومن بیشتر می دی ولی حداقل خیالت راحته که محصول یک برند معتبر دستته.

galaxy

بعنی چی جو گیر شده هواوی
میت اس زده ۷۰۰ بورو
اینم ۴۰۰ یارو
برو هواوی کی واس تو اینقدر پول میده اخه

samsung king

هواوی برای شناخته شدن اول گوشی هاش رو با قیمت ۱۸۰ دلار و ۱۵۰ دلار میداد بیرون اما الان جو گیر شده قیمت هاش همه ۶۰۰ دلار و ۷۰۰ دلار
هواوی خواب دیدی ، خیر باشه

mehdi jOon

هواوی دقیقا کجای ایران امده
ایا توی شیراز هست
اگر هست کجا :negative: :negative: :negative: :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی