حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Honor 6X با دوربین دوگانه و بدنه‌ی فلزی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، هواوی

چند هفته پیش بود که زیر برند Honor شرکت هوآوی موفق به دریافت تأییدیه TENAA برای محصول جدید خود شد این محصول Honor 6X بوده و مشخصات فاش شده از آن نشان می‌دهد باید منتظر یک میان رده‌ی ارتقاء یافته نسبت به Honor 5X باشیم و حالا به نظر زمان عرضه‌ی این گوشی نیز مشخص شده است؛ برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نسل قبلی یعنی Honor 5X از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده‌ی کوآلکام ۶۱۶ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. حالا نسل جدید Honor 6X به‌احتمال‌قوی با صفحه‌نمایش مشابه تولید خواهد شد اما پردازنده‌ی این گوشی به اسنپدراگون ۶۲۵ ارتقاء می‌یابد و اگر هوآوی کمی سخاوت به خرج دهد یک گیگابایت رم هم به این گوشی هوشمند خواهد افزود.

به نظر می‌رسد مانند دیگر محصولات جدید این شرکت، حداقل حافظه‌ی داخلی Honor 6X نیز به ۳۲ گیگابایت افزایش خواهد یافت؛ به‌علاوه همان‌طور که در تصاویر فاش شده‌ی این محصول مشاهده می‌کنید ۶X از دوربین دوگانه‌ی پشتی و سنسور اثرانگشت که در پنل پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است نیز بهره مند است.

خب حالا باید چه زمانی باید منتظر ارائه‌ی این محصول جذاب فلزی باشیم؟ رسانه‌های آسیای تاریخ ۱۸ اکتبر را به‌عنوان زمان رونمایی Honor 6X مشخص کرده‌اند اما این تاریخ هنوز از طرف هوآوی به‌صورت رسمی تائید نشده است. در روزهای آینده با ما همراه باشید تا از اطلاعات تکمیلی درباره‌ی عرضه این محصول شما را مطلع کنیم.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Huaweis-honor-6X-is-coming-dual-camera-metallic-device-set-to-launch-in-October_id85831″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر

عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش