حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی ۲۶ فوریه از پرچم‌داران جدید خود رونمایی خواهد کرد

مدتی قبل شایعات مدعی شده بودند که شرکت هوآوی تصمیم دارد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار امسال خود یعنی P10 و P10 Plus را در ماه آوریل یا مارس به بازار عرضه کند. حالا با خبر رسمی که امروز منتشر شده به نظر می‌رسد این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود خواهند گرفت.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

هوآوی امروز رسماً اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل و در تاریخ ۲۶ فوریه یک مراسم رونمایی برگزار خواهد کرد. هرچند که این تولیدکننده‌ی چینی هیچ جزئیات بیشتری درباره‌ی این مراسم منتشر نکرده است اما می‌توان حدس زد که حداقل یکی از دو پرچم‌دار این شرکت در اواخر فوریه معرفی خواهد شد.

با معرفی P10، هوآوی رسماً خانواده پرچم‌دار خود را وارد قلمرو فبلت‌ها خواهد کرد؛ زیرا انتظار می‌رود که P10 نمایشگر ۵٫۵ اینچی داشته باشد و همچنین شایعه شده که P10 Plus نیز از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن QHD بهره خواهد برد.

هردوی این محصولات با چیپست پردازنده‌ی کایرن ۹۶۰ تولید خواهند شد و همچنین پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم این چیپست را در امور پردازشی همراهی می‌کنند؛ دوربین دوگانه شرکت Leica نیز مجدداً در هردوی این محصولات به کار گرفته خواهد شد.

تفاوت عمده‌ی این دو محصول می‌تواند این باشد که P10 Plus از یک نمایشگر دو طرف خمیده بهره خواهد برد، درحالی‌که P10 با صفحه‌نمایش تخت تولید می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-launch-event-confirmed-for-February-26-P10-and-P10-Plus-flagships-incoming_id89883″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش