حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت S2 در TENNA با طراحی نزدیک به نکسوس ۶P دیده شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت هوآوی در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور ماه)، یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2016 در برلین، یک رویداد خبری برگزار خواهد کرد. پیش‌تر از این، گمان می‌رفت که هوآوی میت ۹ در این رویداد، معرفی خواهد شد اما شایعات منتشرشده، نشان می‎دهد که در ۱ سپتامبر، شرکت هوآوی از میت S2 رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی، گوشی جدید هوآوی با طراحی نزدیک به نکسوس ۶P گوگل در TENNA فاش شده است که گمان می‌رود هوآوی میت S2 باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

همان‌طور که در تصویر منتشرشده مشاهده می‌کنید، هوآوی میت S2 به نکسوس ۶P گوگل که طراحی آن‌را همین شرکت چینی برعهده داشته است؛ شباهت بسیاری دارد و این شباهت در طراحی و نحوه جای‌گیری حسگر اثرانگشت، قابل اثبات است. در صورتی‌که این گوشی، هوآوی میت S2 باشد؛ باید اعتراف کرد که محصولات جدید هوآوی از نظر طراحی، دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و به‌نوعی، طراحی آن‌ها را می‌‍‌توان “یک گل به‌ خودی” برای گوشی‌های هوشمند هوآوی محسوب کرد. باید توجه داشته باشید که هوآوی میت S1 از نظر طراحی، به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین محصولات هوآوی به شمار می‌رود و عرضه نسل جدید آن با یک طراحی نه‌چندان جذاب مانند طراحی نکسوس ۶P گوگل، می‌تواند فروش کلی آن‌را تحت‌تاثیر قرار دهد.

Google-Nexus-6P-Review-Unboxing-Details-Price

با دریافت تاییدیه TENNA، هنوز مشخصات‌فنی هوآوی میت S2 فاش نشده است؛ هرچند، انتظار می‌رود که گوشی فاش‌شده هوآوی در GFXBench، همان میت S2 که پیش‌تر از آن به‌عنوان هوآوی میت ۹ نام برده می‌شد، باشد. بنابراین و در صورت صحت‌داشتن این فرض، باید گفت که هوآوی میت S2 به یک صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، مجهز شده است؛ هرچند، استفاده از یک صفحه‌نمایش Full HD در هوآوی میت S2 با در نظرگرفتن این موضوع که صفحه‌نمایش Quad HD به یک استاندارد در میان گوشی‌‎های رده‌بالا تبدیل شده است، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌براین، نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک GFXBench، نشان می‌دهد که محصول جدید هوآوی به تراشه Kirin 960 با هشت هسته پردازشی ۲٫۶ گیگاهرتزی و واجد گرافیکی Mali-T880 عرضه خواهد شد. چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، از جمله دیگر مشخصاتی است که برای هوآوی میت S2 فاش شده.

MATE S2-1

هم‌چنین، هوآوی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گوشی رده‌بالای جدید خود، استفاده کرده است؛ این موضوع، در حالی است که نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک GFXBench، از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای گوشی‌ جدید هوآوی حکایت دارد. شایعات مختلف نشان می‎دهد که هوآوی میت S2 با قیمتی نزدیک به ۵۳۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/16/huawei-mate-s2-launching-september-1/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی