حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی به دنبال خلق دستیار صوتی مخصوص به خود است

گزارش‌ها حاکی از آن است که هوآوی در حال کار برای پیوستن به گروه متشکل از اپل، گوگل و سامسونگ برای ارایه گونه‌ای از دستیار صوتی مخصوص به خود است.

در همین باره سایت بلومبرگ گفته است که هوآوی گروهی شامل ۱۰۰ نفر را مؤظف به کار بر روی این طرح در شهر صنعتی شنژن در چین کرده است. هوآوی پیشتر نیز برای ورود به فن‌آوری هوش مصنوعی ابراز علاقه کرده بود.

چند ماه پیش نیز هوآوی اعلام کرده بود که با مشارکت و همکاری دانشگاه برکلی آمریکا یک میلیارد دلار برای اجرای طرحی با موضوع پردازش زبان‌های طبیعی (یکی از زیرشاخه‌های بااهمیت در حوزه گسترده علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، و نیز دانش زبان‌شناسی محاسباتی است که به تعامل بین کامپیوتر و زبان‌های طبیعی انسانی می‌پردازد) و بینایی کامپیوتری (شامل روش‌های مربوط به دستیابی تصاویر، پردازش، آنالیز و درک محتوای علوم کامپیوتر) کنار گذاشته است.

هوآوی قصد دارد تا با خلق دستیار صوتی مخصوص به خود از زیر یوغ گوگل به خاطر استفاده از دستیار شخصی هوشمند گوگل اسیستنت خارج شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33904/huawei-reportedly-working-on-a-voice-assistant/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار