حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدفون «ایرپاد» شارژ خالی می‌کند!

هدفون ساخت شرکت اپل موسوم به “ایرپاد” ممکن است عالی به نظر برسد اما به عنوان یک محصول نسل اولی جدید معایبی هم دارد.

در حدود دو هفته و نیم از زمان معرفی این هدفون صدای گلایه برخی از کاربران بلند شده چون خبر رسیده که این محصول شارژ خالی می‌کند.

اگرچه اپل ادعا می‌کند که باتری این هدفون تا ۲۴ ساعت شارژ نگه می‌دارد ولی کاربران متوجه شده‌اند که در کمتر از این زمان شارژ ایرپاد به ۴۰ درصد رسیده است. این در حالی است که پیش از این به طور کامل شارژ شده و استفاده از بلوتوث گوشی در حداقل ممکن بوده است.

apple-airpods-review-006

ظاهرا اپل مجبور شده تا همین اول کار ضمانت تعویض برای ایرپاد خود وضع کند. البته این مشکل هنوز عمومی نشده و اصولا شاید هنوز برای قضاوت زود باشد.

با این همه، مشخص نیست که چه تعداد کاربر با این مشکل مواجه شده‌اند و اصلا ممکن است با گذشت زمان و به قول معروف آب‌بندی شدن محصول مشکل شارژ ایرپاد هم برطرف شود.

apple-airpods-review-001

شما نیز اگر هدفون ایرپاد به دست‌تان رسید و در حال استفاده از آن هستید، در صورتی که متوجه شدید مشکل شارژ دارد و یا این که شارژ خالی می‌کند موضوع را به نمایندگی اپل اطلاع دهید تا یکی دیگر به شما تحویل بدهند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/The-AirPods-charging-case-is-prone-to-battery-drainage-issues_id89467″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

مشکل رو ب کدوم یکى از نمایندگى هاى اپل داخل ایران اطلاع بدن??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار