حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست مقرون به صرفه شیائومی رونمایی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

از آنجایی که شرکت های مختلفی چون ال جی ، سامسونگ و گوگل به ساخت هدست واقعیت مجازی متکی به تلفن هوشمند توسعه دادند، جای تعجب بود که شیائومی چنین هدستی را معرفی نکند. به تازگی این کمپانی چینی دومین هدست واقعیت مجازی مقرون به صرفه را با نام Mi VR معرفی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

شیائومی اخیرا نخستین هدست خود را به نام Mi VR Play معرفی کرد و حال نوبت به معرفی مدل دومی رسیده بود تا به رونمایی از آن بپردازد. برخلاف  Mi VR Play که طراحی امروزی داشت، Mi VR با طراحی آینده‌نگرانه ای همراه است، از این رو زیبایی بیشتری دارد.

از ویژگی های Mi VR می توان به سنسور حرکتی، مدت زمان پاسخگویی ۱۶ میلی ثانیه ای و کنترل حرکتی ۹ محور اشاره داشت. اما بهترین قسمت این هدست قیمت آن بوده که حقیقتا مقرون به صرفه است زیرا شیائومی Mi VR را تنها با قیمت ۲۹ دلار عرضه می کند.

چنین محصولی را باید رقابتی دانست زیرا در کنار قیمت پایین با ویژگی سطح بالایی همراه است و طراحی جذابی نیز شامل آن شد. متاسفانه Mi VR از هر تلفن هوشمندی پشتیبانی نمی کند و دارندگان باید تنها از تلفن های هوشمند Mi Note 2, Mi 5s, Mi 5s Plus و Mi 5 بهره گیرند.

بنابراین اگر از گوشی هوشمند غیر شیائومی برخوردارید بهتر است از خرید این هدست صرف نظر کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH