حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو از ویژگی‌های بیشتری در کنسول جدید خود Switch خبر داد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، کنسول بازی

نینتندو که اوایل همین هفته نسل بعدی کنسول‌های خود را با نام Nintendo Switch رونمایی کرد. این شرکت تاکنون فقط برخی از ویژگی‌های این کنسول بازی را معرفی کرده و حالا از معرفی ویژگی‌های بیشتر در این محصول در سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهد پس در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سخنگوی شرکت نینتندو به وال استرایت ژورنال گفت: “ما هنوز همه‌چیز را درباره‌ی Switch نشان نداده‌ایم” و همچنین افزود که در سال آینده جزئیات بیشتری از این محصول پیش از عرضه‌ی آن به بازار در مارس ۲۰۱۷ اعلام خواهد شد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که در جریان رونمایی از Switch، نینتندو به قیمت احتمالی و مشخصات فنی این کنسول اشاره‌ای نکرد و این احتمال نیز وجود دارد که صحبت سخنگوی این شرکت ناظر به همین اطلاعات ضروری است که مطمئناً پیش از عرضه مشخص خواهند شد.

واکنش‌ها به این کنسول جدید هم مثبت بوده و هم منفی؛ طرفداران وفادار نینتندو از Switch استقبال کرده‌اند اما ظاهراً سرمایه‌گذاران آن‌طور که باید متقاعد نشده و روز بعد از رونمایی این کنسول قیمت سهام شرکت نینتندو در بازار بورس ۶٫۵ درصد کاهش یافت؛ تحلیلگران نگران‌اند که ممکن است این کنسول جدید به مزاج دوست داران و مخاطبین گسترده‌ی PlayStation 4 و Xbox One چندان خوش نیاید و توفیق چندانی در جذب مخاطب پیدا نکند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/10/nintendo-teases-it-hasnt-shown-everything-about-the-switch-yet/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش