حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به شیائومی می میکس (Mi Mix) در دنیای واقعی

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، شیائومی

می میکس آنقدر هیجان برانگیز و خاص است که تا در دنیای واقعی آن را نبینید شاید به واقعی بودن آن رای ندهید! هر چند شاید هنوز ما به این دستگاه دسترسی نداشته باشیم اما جایی آن بیرون و خارج از ویدیوهای تبلیغاتی به این دستگاه دسترسی وجود دارد و یک ویدیوی نگاه نزدیک به کیفیت از آن منتشر شده است! با ترنجی همراه باشید تا نگاه MKBHD را به شیائومی می میکس (Mi Mix) ببینیم.

نمایشگر ۶٫۴ اینچی می میکس (Mi Mix) که رزلوشنی کمی بیشتر از FHD یعنی ۱۰۸۰*۲۰۴۰ دارد، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۳٫۶٪ دارد که این بی نظیر است. البته این شرکت می خواهید نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱٫۳٪ را اعلام کند و بین مراجع کمی اختلاف است اما چه کسی اهمیت می دهد؟ اجازه بدهید نگاهی به این موبایل بدون حاشیه داشته باشیم که فناوری های جدید و هیجان انگیزی برای رسیدن به این طرح استفاده کرده است:

[aparat id=”wBneW”]

بیشتر از هر چیزی که فکر کنید مهم تر این است که این موبایل کاملا واقعی بوده و قابل خرید! یعنی شما می توانید کمتر از ۱۰ روز دیگر این دستگاه را با قیمت حدود ۵۰۰ دلار بخرید! مقایسه کنید با قیمت دیگر دستگاه های پرچمدار! می میکس (Mi Mix) با بدنه سرامیکی فوق العاده زیبا و مقاوم در برابر خش ارایه می شود، تصور کنید آیفون ۷ جت بلک که مقاومت آن در برابر خراشیدگی عالی است! و البته اجازه بدهید نگاهی داشته باشیم به بخشی از مشخصات آن:

xiaomi-mi-mix-5همانطور که می بینید مشخصات نیز فوق العاده هستند، به خصوص حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و البته باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری در این فبلت ۶٫۴ اینچی بدون حاشیه که فقط ۷٫۹ میلی متر ضخامت دارد و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن بیرون نزده است! اگر اهل دنیای فناوری باشید این جمله را با حرارت خاصی باید خوانده باشید!

نظر شما درباره شیائومی می میکس (Mi Mix) چیست؟ دستگاهی از آینده و پیشرو؟!

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

لامصب ادم و وسوسه میکنه
خیلی قشنگه

Milad.tech

واقعا زیباست و جالب
اما فقط کسی که سایزش دستاش اندازه ی همین ادم باشه میتونه از این تبلت درست استفاده کنه و براحتی
به شخصه اگه بخوام اینو داشته باشم فکر کنم علاوه بر دستام باید از انگشتای دوتا پام کمک بگیرم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)