حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی نزدیک به مایکروسافت سرفیس پرو ۴

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شب گذشته، شب بسیار بزرگی برای مایکروسافت و ویندوز بود. این شرکت توانست همه کاربران ویندوز را نزدیک به دو ساعت کامل مات و مبهود خود کند. در ادامه قصد داریم نگاهی نزدیک به مایکروسافت سرفیس پرو ۴ داشته باشیم. همراه باشید.

اگر شما نیز فن مایکروسافت باشید بدون شک در خواب شب گذشته رویای خرید سرفیس پرو ۴ یا سرفیس بوک را در سر داشته اید اما اگر بخواهید به سراغ این دو دستگاه معرکه مایکروسافت بروید، سرفیس پرو ۴ به رسم سرفیس پرو ۳ می‌تواند دستگاه خوبی باشد البته اگر توان پرداخت قیمت سرفیس بوک را داشته باشید، دلیل قانع کننده‌ای برای خرید پرو ۴ نیست ! این دستگاه نسبت به دستگاه سال گذشته از نظر طراخحی تفاوت زیادی نکرده است و فقط ۰٫۳ بزرگتر شده است پس با صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی رو به رو هستیم که رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل را فراهم کرده است. چگالی صفحه نمایش به ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ رسیده است و همانند سال گذشته نسبت تصویر همان ۳:۲ باقی مانده که می‌تواند برای شما کمی دردسر ساز باشد.

سرفیس پرو ۴ از آخرین نسل  Core M یا همان Skylake استفاده می‌کند که با پردازش گرافیکی Iris Pro ادغام شده است. قدرت کلی دستگاه ۵۰ درصد نسبت به نسل قبل ارتقا داشته است و اکنون هیچ مشکلی برای هندل کردن ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه نیز نخواهد بود. ۱۶GB رم و ۱ ترابایت حافظه SSD به نحوی کنار دستگاه به کار گرفته شده است که سرفیس پرو ۴ می‌تواند تا ۹ ساعت با باتری در نظر گرفته شده زنده بماند.

قلم دستگاه فشار مرحله ۱۰۲۴ را بر روی صفحه نمایش به ارمغان آورده است تا در کنار باتری یک ساله بتواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. این دستگاه از بهترین مواد در جنس آن استفاده شده است و می‌تواند به معنای واقعی کلمه دستگاهی حرفه برای شما به حساب آید. شروع قیمت از ۹۰۰ دلار خواهد بود.

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-2

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-3

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-4

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-5

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-6

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-7

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-8

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-9

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-10

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-11

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-12

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-13

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-14

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-15

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-16

Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on-17

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Surface-Pro-4-hands-on_id74476″ target=”blank” background=”#04c076″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sami Ebrahimi

اقا سایتتون چند روزیه که مشکل داره و روی بروزرهای موبایل بالا نمیاد. اون اولا که با خالی کردن کش مرورگر درست میشد ولی دو روزه کلا بالا نمیاد. یه فکری به حال این قضیه بکنید

amir Narimnpour

این که زیر پستایی مث این که یه غووول از یه شرکت غوول معرفی شده که همه انگشت به دهن موندن هیچ نظری داده نمیشه میدونید ینی چی؟؟؟
ینی کاربرا کلا فقط به فکر ترول بازی ان و عینا کاربر حرفه ای نداریم یا کم داریم
البته توهین نشه ها اینجا زیادم کاربر داریم که ادم ا کامنتاشون لذت میبره
اما خدایی فقط زیر پستای که یکی دوتا اسم خاص باشه میان نظر میدن
کلا یکی ا سایتای همسایه شاید ا لحاظ محتوا به اینجا نرسه اما جوش کامنتاش خیلی حرفه ای تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....