حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس Sailfish با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در برنامه CPU-Z فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از معرفی فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ، اکنون، تنها چند محصول بحث‌برانگیز تا پایان سال جاری برای معرفی‌شدن باقی مانده است و از بین آن‌ها می‌توان به نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin، اشاره کرد. جزئیات زیادی از نکسوس‌های جدید شرکت گوگل، منتشر شده است و با این‌حال و به دلیل برخی اختلافاتی که در مشخصات این دو محصول در شایعات وجود دارد؛ نمی‌توان از سخت‌افزار و طراحی نهایی آن‌ها با اطمینان سخن گفت. جزئیات تازه فاش‌شده، نشان می‌دهد. نکسوس Sailfish با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

در حالی‌که پیش‌تر، نکسوس Sailfish با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ دیده شده است و نتایج به‌دست‌آمده از چندین بنچمارک، این موضوع را تایید می‌کند؛ نکسوس Sailfish با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در برنامه CPU-Z  فاش شده است.

تصویر مذکور، بنچمارک مربوط به نکسوس Sailfish است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام برای این گوشی حکایت دارد (MSM8996pro). برطبق منبعی که این تصویر را فاش کرده است؛ تفاوت بین تراشه MSM8996 و MSM8996pro برای بنچمارک‌ها چندان مشهود نیست. به همین دلیل است که شایعات مختلف منتشرشده با یک‌دیگر در برخی موارد تناقض دارند.

علاوه‌براین، باید توجه داشته باشید که  مشخصات‌فنی محصولات مختلفی پیش از معرفی رسمی در بنچمارک‌های مختلف فاش می‌شود؛ اما مشخصات‌نهایی آن‌ها با آنچه که پیش‌تر ادعا شده بود، متفاوت است. بنابراین، شاید این موضوع بتواند صحت‌نداشتن شایعات پیشین مبنی بر استفاده از تراشه استپدراگون ۸۲۰ را در نکسوس Sailfish توجیه نماید.

پیش‌تر در ترنجی، مشخصات‌فنی نکسوس Sailfish با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، منتشر شد. براساس اطلاعات‌ به‌دست‌آمده از بنچمارک AnTuTu، نکسوس Sailfish به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است و برای دوربین سلفی، گوگل از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

علاوه‌براین، فاش شده است که نکسوس Sailfish با یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می‌شود و براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، یک باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی اچ‌تی‌سی S1 را تامین می‌کند.

علاوه‌بر نکسوس Sailfish، همان‌طور که گفته شد؛ گوگل، نکسوس Marlin را با مشخصات قدرت‌مند و رده‌بالا به بازار عرضه می‌کند.  نکسوس Marlin با یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، ارائه خواهد شد. با توجه به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در نکسوس Sailfish، به‌نظر می‌رسد که نکسوس Marlin نیز با این تراشه و چهار گیگابایت حافظه رم ارائه شود.

بنابر جزئیات فاش‌شده، نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin از نظر طراحی به یک‌دیگر، شباهت بسیار زیادی خواهند داشت؛ هرچند که برخی از شایعات، صحت این موضوع را تکذیب می‌کند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/htc-nexus-sailfish-snapdragon-821/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

جدا از بحث کیفیت ، هنوز من تو کف این رندره هستم !!!
آخه اون قسمت سیاه رو کجای دلمون بزاریم که گند زده به طراحی زیبا ورنگ قرمز و زیبای این گوشی

خدا کنه این طوری نباشه طراحی رنگ پشت این گوشی . :heart:

Mostoul

طراحیش خوبه اون قسمت مشکی هم بد نیست شاید تو طراحی واقعی خیلی زیبا باشه این شیشه ی مشکی رنگ
باید دید

حسین

من هم گفتم طراحیش قشنگه . مسئله اون رنگ سیاه پشتشه !!! باید کامل قرمز بزنه !!!

یعنی آخرت گوشی میشه واسه پسرا !!!

رنگ قرمز جیغ !!! :heart: :rose:

یادمه ام ۸ هم رنگ قرمز داشت . واقعا قشنگ بود

Blue Tech

یه نکته ای این وسط هست اونم اینه که اون قسمت سیاه تا حدی بر گرفته از طراحی درب پشتی گوگل نکسوس وانه :bye:

شاهرخ حسینی

فکرنکنم باتریش عملکرد خوبی داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی