حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس جدید ال‌جی در بنچمارک‌ Geekbench رویت شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اسمارت‌فون جدید جدید ال‌جی با شماره مدل LG-F600L در بنچمارک‌های Geekbench رویت‌شده است و امکان دارد که این دستگاه همان اسمارت‌فون جدید ال‌جی باشد که تاکنون شایعات زیادی از این گوشی شنیده‌ایم. گوگل، امسال قصد دارد تا دو دستگاه نکسوسی جدید را معرفی کند که یکی از آن‌ها توسط هواوی و دیگری توسط ال‌جی می‌شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

نکسوس جدید ال‌جی یا احتمالا دستگاه دیگری که توسط ال‌جی ساخته می‌شود، به پردازنده شش هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دارگون ۸۰۸ در کنار ۴ گیگابایت رم و همچنین سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱٫۱ آبنبات‌چوبی مجهز خواهد شد. با این‌که در مشخصات شایعه‌شده، اندروید آبنبات‌چوبی ذکرشده است اما انتظار داریم که این گوشی با اندروید M عرضه شود.

new-lg-nexus

هنوز اطلاعات دیگری از این دستگاه لو نرفته است اما قطعا به زودی، اطلاعات دیگری از دستگاه نکسوسی جدید ال‌جی لو خواهد رفت. هنوز معلوم نیست که این دستگاه همان نکسوس جدید ال‌جی خواهد بود یا مربوط به گوشی ناشناس دیگر ال‌جی است.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/new-lg-nexus-smartphone-appears-in-benchmarks-rumor-17-07-2015/” background=”#0ed5bd”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

من کار ندارم نکسوز امسال باید با ۸۲۰ و سنس آی دی باشه و بـــــــــــــــــــــــس… :negative:

mohsen2553

این بنچمارک برای LG g4 pro هست چون حرف F برای بازار داخلی کره اس :mail:

Google nexus

این نکسوس نیس ۵.۱.۱ اس ۸۰۸ :whistle:

mahdi.mo

امیدوارم که نکسوس باشه!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی