حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نویسندگان ترنجی، چه تلفن های هوشمندی را دوست دارند؟

نوشته

8 سال قبل | 69 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش ترنجی طی پستی تحت عنوان نوستالژیک اولین گوشی هایمان را با شما به اشتراک گذاشتیم؛ اما با توجه به پیشنهاد شما بر آن شدیم که از ترنج‌نویسان پرس و جویی کنیم تا به علایق‌شان در دنیای اسمارت فون ها دست یابیم، توجه داشته باشید که گوشی های اعلام شده صرفا چیزی نیست که در دست داریم و یا می‌خواهیم داشته باشیم؛ بلکه بر اساس ایده، طراحی، ویژگی و حتی سیستم عامل آن هارا برگزیده ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در دنیایی زندگی می‌کنیم که به هرجا بنگریم، نشانه‌ای از تکنولوژی را مشاهده می‌کنیم. در بیمارستان ها، مجالس، خانه ها و امروزه حتی در کلاس نیز با این وسائل سرکار داریم. ترنجی نویسان یا بهتر است بگوییم نویسندگان ترنجی نیز هر کدام علایق خاص خود را دارند؛ برخی از آن ها به اپل، سامسونگ، سونی و برخی هم به سیستم عامل های خاص تری علاقه دارند.

در این پست می‌خواهیم به دور از تعصب، علایق خود را با شما در میان بگذاریم؛ راستی اگر مایل بودید در بخش نظرات بگویید با کدام نویسنده، هم عقیده هستید! از این دوستان هم خواسته ایم که در چند خط بگویند که چرا به همچین چیزی علاقه دارند، بی شک بخش جذابی انتظار شمارا می‌کشد.


سینا آرامیان/ گلکسی نوت ۳

aramyan

آقای آرامیان درباره گلکسی نوت ۳ می‌گوید: 

 خب راستش انتخاب من نوت ۳ سامسونگ بود و فکر میکنم که جوابگوی نیازهای منم هم باشه.

یه گوشی همون قدر خوب هست که باتری اون گوشی هست! خب ممکنه گفته بشه که از پاور بانک استفاده کن، درسته، ولی استقلال گوشی رو کم میکنه. گوشی موبایل، در درجه اول یه دستگاه standalone هست و باید این استقلال حفظ بشه.

دلیل دیگه ای که دارم اینه که یک کارخانه سازنده گوشی، بهتره که طراح و تولید کننده قطعات گوشی خودش باشه. وقتی میبینم سامسونگ بسیاری از سخت افزار های گوشی های خودش رو خودش تولید میکنه، خب یه کیفیت ساخت نسبتا تضمین شده رو به ارمغان میاره. البته کیفیت مونتاژ رو هم باید در نظر گرفت که خب در این مورد، کوتاهی هایی از سامسونگ دیده شده.

مورد سوم کنتراست تصویر با نوری معمولی در زیر نور خورشید هست. نوت ۳، طبق گفته وبگاه جی اس ام آرنا، با کنتراست ۳٫۹ جزو گوشی های برتر در این زمینه هست. بلاخره هر چی باشه، گوشی، اکثر مواقع، خارج از محیط های بسته استفاده میشه.

تاچ ویز، رابط کاربری کندی هست و بعضا اعصاب خرد کن! ولی خب من عادت ندارم کارها رو خیلی سریع انجام بدم و سرعت نوت ۳، برای من کافی هست. در کنارش، اضافه شدن این مورد با سیستم عامل اندروید، خیلی خیلی از کارهای منو راه میندازه. این مورد رو در سیستم عامل های دیگه یا سیستم عامل اندروید از برندهای دیگه پیدا نکردم. البته قلم رو نباید فراموش کرد و دقیقا همین مورد هست که یه فبلت رو از یه گوشی صرفا کش اومده و بزرگ شده متمایز میکنه!

راجب دوربین صحبت خاصی ندارم، چون استفاه ی زیادی ازش ندارم. در همین حدی که هست، تا به حال جوابگو بوده.

آخرین موردی که دوست دارم اضافه کنم این هست که قطعاتی مثل قلم، باتری و یا حتی کارت حافظه، تا موقعی که به کیفیت عالی نرسیدن، باید قابل تعویض باشن. توی این زمینه، اپل واقعا یک نمونه مثال زدنی هست.


صدرا مخملی/ Ubuntu Phone

Sadra

و زمانی که از آقای مخملی درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

من دنبال یک دگرگونی هستم، یک تغییر بزرگ. از سیستم عامل های کنونی خسته شده ام و برای یک مدت هم که شده، میخواهم تجربه ای جدید داشته باشم. بگذارید رک بگویم؛ می‌خواهم تفاوت هارا لمس و کنم و تنوع بزرگی را حس کنم.

از طرف دیگر ظاهر گوشی های امروزی هم ثابت است، شرکتی یک دستگاه را طراحی می‌کند و تا چند سال از همان المان ها استفاده می‌کند و فرق رنگ یا سایز را تغییر می‌دهد.

امیدوارم روزی گوشی های اوبونتو وارد شوند و من هم یکی از خریداران آن ها باشم.


پویا رحمانی/ در حال حاضر، گلکسی نوت ۵!

 

pooya

آقای رحمانی درباره انتخاب خود اینگونه گفتند:

من خودم شخصا از گوشی ۲ انتظار دارم یکی اینکه دوام شارژ خیلی خوبی داشته باشه و یکی هم اینکه دوربینش خوب باشه البته صفحه و سرعت و … هم مهم است منتها برای شخص خودم ۲ فاکتوری که عرض کردم از اهمیت بیشتری برخوردار هستش. در چند سال اخیر یادمه هیچ زمانی به اندازه‌ی رونمایی از گلکسی نوت۲ اشتیاق نداشتم برای خریدنش هرچند که شرایط به نحوی رقم خورد که تا گلکسی نوت۳ منتظر بودم. شخصا در سری اندروید علاقه‌ی خاصی به سری نوت سامسونگ دارم و الآن هم اگر قرار باشه از ویندوزفون به سمت اندروید برگردم ۱۰۰ درصد باز انتخابم نوت خواهد بود. در حال حاضر که از لومیا ۶۴۰XL با وجود اینکه یک گوشی میان رده به حساب میاد کاملا راضی هستم مخصوصا اینکه با وجود دو سیمکارته بودن دوام شارژ فوق‌العاده‌ای داره اصلا باور کردنی نیست و اصلا بعید نیست که با معرفی لومیا ۹۵۰XL باز وسوسه شم! در بین گوشی‌های حال حاضر هم شخصا به گلکسی نوت۵ و اکسپریا Z5 پریمیوم علاقه‌ی بیشتری دارم هرچند که آیفون ۶S هم گوشی فوق‌العاده‌ای هستش منتها شخصا با پلتفرم اپل سازش چندانی ندارم!


پیام هدایتی/ گلکسی نوت ۴

Untitled-1


سحر حاصلی/ آیفون ۶ اس، رنگ Rose Gold

Haseli

خانم حاصلی آیفون ۶ اس جدیدترین پرچم دار اپل را انتخاب کرده اند؛ دلایل شخصی‌شان را در پایین مشاهده می‌کنید:

رنگ خاصیه، من مدت هاست که این رنگ رو دوست داشتم و منتظرش بودم؛ به نظرم اپل، در هر حال کمپانی قابل اعتماد و موفقی هست و من شخصا بهش اعتقاد خاصی دارم و بدون شک، تمامی محصولاتش رو قبول دارم.

آیفون ۶ اس رو هم به خاطر علاقه ام به عکاسی تحسین می‌کنم و ممکنه زمانی که به ایران آمد خریداری کنم چون یکی از مشخصه های اصلی گوشی آیندم باید دوربین باشه و نه تنها از رقبا چیزی کم نداشته باشه، بلکه بهتر هم باشه.


ارشیا جمشیدی/ آیفون ۶ اس

jamshidi

من هم سیب دارم و هم “سیب” را دوست دارم. اپل یک شرکت خاص است، شرکتی که بتونه دنیای تلفن همراه رو منقلب کنه شرکت کوچکی نیست! کلا سه دسته کاربر بعد از معرفی هر دستگاه اپل داریم؛ یکی که اپل رو تحسین میکنن، یک دسته هم که می‌گویند تغییر خاصی نکرده و دسته سوم هم می‌گویند آرمان های استیو جابز زیر سوال رفت (!)

خب من هم از دسته اول هستم و هنوز هم معتقدم هر دستگاهی که از سوی اپل معرفی می‌شه یه انقلاب هست. البته نوت ۵ رو هم به شدت دوست دارم و به احتمال زیاد چند ماه دیگه خریداری می‌کنم. اما در حال حاضر انتخاب من آیفون ۶ اس هست! البته کلا با بیشتر دیوایس ها ارتباط برقرار می‌کنم جز لومیا و سونی!


امین رحیمی/ نکسوس ۶

rahimi

آقای رحیمی بر این عقیده هستند که نکسوس ۶ به دلایل زیر خوب است:

گوشی مورد علاقه من نکسوس ۶ هستش چون خودم به گوگل و اندروید خیلی علاقه پیدا کردم، گفتم شاید بهتر باشه از گجت های گوگل که مسلما نرم افزارشون با اندروید تامین میشه، استفاده کنم. دیگه اینطوری شد که کلا رفتم سمت نکسوس ها و بقیه گجت های گوگلی و البته تا الانم فقط نکسوس ۵ و نکسوس ۶ رو داشتم! یکی از موردهایی که باعث شد به نکسوس ها روی بیارم، کارهایی بود که به نسبت، آسون تر در اونها انجام میشه اولیش هم همونطور که میدونی آپدیت سریع نرم افزاریشونه، یا مثلا روت و آنروت این سری، کلا توو ۱۰ الی ۲۰ دقیقه به صورت دستی خلاصه میشه. بنظرم هرکی اندروید رو خیلی دوست داشته باشه، باید حتما یک بار روت و این دسته کارها رو تجربه کنه؛ کاری که تو سری نکسوس به سادگی انجام میشه. البته کار خیلی سختی هم نیست و اکثر افراد یه ترس بیهوده ازش دارن!


حسین عامریان/ آیفون ۶ اس

ameryan

حسین عزیز هم آیفون ۶ اس را انتخاب کردند؛ اما به چه دلیل؟

آیفون به دلیل اینکه اپل در سال تنها یکبار مدل جدید رو معرفی میکنه و به همین دلیل همیشه بهترینش رو عرضه می‌کنه و با بالاترین کیفیت به بازار میاد. چرا؟ چون اپل تنها پرچمدار معرفی میکنه و مدلای دیگه میان رده و پایین رده نداره.

سیستم عامل iOS به خاطر زیبایی در عین سادگی و آپدیت های همیشگی اپل به یکی از ایده آل ترین سیستم عامل ها تبدیل شده و به نظرم محدودیت خاصی هم نداره که اذیت کنه.


نیما آذری/گوگل نکسوس ۵ ایکس، گوگل نکسوس ۶

azariiiiii

نیمای عزیز هم بر این عقده اند که نکسوس گوگل بهترین انتخاب می‌تواند باشد:

بدون تعصب، باید بگم چون برند گوگل و اندروید خام رو بهتر از بقیه میشناسم با این اکوسیستم راحت تر مچ میشم. البته نکته مثبتی که همیشه همه وبگاه ها ازش استفاده میکنن، نسخه خالص اندروید هستش که روی برند نکسوس سوار شده و بهره وری سخت افزاری رو به حداکثر رسونده. دریافت آپدیت سریع تر از بقیه کارخانه ها یکی دیگه از نقاط قوتیه که توی سری نکسوس به چشم میخوره. انصافا باید بگم بجز یکی دو مورد مثل دوربین و باتری در نسخه های قبلی، سخت افزار قدرتمندی داره. با اینکه شاید توی بنچمارک ها نمره پایینی داشته باشه، ولی با یه بار استفاده میتونین ببینین کم نمیاره. ویدیو های تست سرعت توی شبکه های ویدیویی موجوده. منتظر پرچمدار های جدید گوگل هستم و توصیه میکنم حداقل یبار تستشون کنید 🙂


سینا عطایی/آیفون ۶ اس

ataee

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

در حقیقت کمی سخت است که بگوییم کدام موبایل را “دوست داریم”. به نظر من هیچ دستگاهی نمی تواند ۱۰۰٪ بهترین باشد، شاید انتخاب من (آیفون ۶ اس) بتواند تنها ۸۰٪ نیازهای من را ارضا کند اما خب این بالاترین سطحی است که یک دستگاه توانسته است به آن دست پیدا کند. مثلا گلکسی نوت ۵ را هم شخصا دوست دارم اما همه موارد را که می سنجم می بینم که با تمام خوبی هایش اما شاید ۷۰٪ انتظارات من را هم برآورده نکند. دستگاه های زیاد و مطرح دیگری هم هستند که می توان درباره آن ها فکر کرد اما این باز می گردد به نیازهای شما، از موبایل خود چه توقعی دارید؟ هیچکس جز شما نمی تواند به این سوال پاسخ بدهد. برای مثال دلایل من برای این انتخاب این موارد است :
پایداری بالای سیستم عامل
طراحی دوست داشتنی
پشتیبانی نرم افزاری قابل اتکا
کیفیت صدای قابل توجه
دوربین ها کم مگاپیکسل(!) اما با کارایی کم نظیر
نمایشگر خوب
افت قیمت کم
پایداری بالای سیستم عامل و پشتیبانی نرم افزاری قابل اتکا تا آنجا که شما می دانید به راحتی و بدون دغدغه می تواند حداقل ۲ سال از دستگاه خود استفاده کنید و اگر کمی اقتصادی زندگی می کنید، تا ۴ سال هم راه دارد. شاید این بزرگترین عاملی باشد که می توان یک آیفون را انتخاب کرد. اما بله، این دستگاه هم عیب های زیاد و گاها اعتراض برانگیزی را در خود دارد، اتکا زیاد به اینترنت، محدودیت های سوال برانگیز و گاها نفرت برانگیز، عمر باتری افتضاح و همچنان عدم حضور شارژ سریع مواردی است که باید درباره آن ها کمی فکر کرد.


مصطفی عباسی/ سونی اکسپریا زد ۵ پریمیوم

abaasi

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

باتری عالی، پردازنده قوی، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و در نهایت صفحه نمایش ۴k به همراه اسپیکرهای استریو و ظاهر زیبا علاقه ام را نسبت به این اسمارت فون دوچندان می کنند؛ این را هم بگویم که رابط کاربری سونی به یک بازبینی اساسی نیاز دارد. ال جی جی ۴ و آیفون ۶ اس هم بسیار عالی هستند اما فقدان باطری مناسب در آن ها به شدت حس می شود.

حسین میرنژاد/ بستگی دارد!

؟؟

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

انتخاب یک موبایل به عنوان مدلی که عاشقش هستیم فوقالعاده سخته. اما از اونجایی که من هم هوادار iOS و هم هوادار اندروید هستم یکی از محصولات با این سیستم عاملو انتخاب میکنم. حالا چه برندی باشه بستگی داره . ممکنه برندی که مد نظرم هست محصولی که دوست ندارم رو بسازه. در ضمن علاقه ای به گوشیای چینی ندارم 🙂


امیرحسین ایزدی/ آیفون ۶

izadi.jpeg

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

بنده با این‌که به اپل علاقه دارم اما به سامسونگ نیز علاقه دارم و برای مدتی از محصولات سامسونگ یا اپل استفاده می‌کردم و برای همیشه همین‌طور خواهد بود اما خب، هم‌اکنون، بنده از محصولات هر دو شرکت استفاده می‌کنم و به هردوی آن‌ها علاقه دارم البته یکم بیشتر به اپل علاقه دارم.


سهند پور صادقی/ لومیا ۸۳۰

Untitled-1


سپهر سهرابی/ سونی اکسپریا زد ۵ پریمیوم

Sohrabi

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

گوشی هایی که تو این مدت معرفی شدن هر کدوم یه ایرادی دارن و هر کدوم نسبت به قبل فقط پیشرفتن نه انقلاب. منتظر یه تلفن هوشمند کامل هستم که بتونه از هر لحاظ قوی ظاهر شه و در کمترین حالت ممکن بشه ایراد های جزیی ازش گرفت. بین جدیدترین پرچمدارا Xperia Z5 Premium خیلی خوب عمل کرده و به نظر من کاملا بی نقصه و یه سوپر فون به حساب میاد.


سالار تحویلدار/ نوکیا ۸۸۰۰

sslr

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

سادگی در عین لوکس بودن. بدون هیاهوی اضافی ، بدون روحیه ای از جنس رقابت بر سر امکانات امروزی که این روزها همه ی مارو درگیر کرده.بدون بنچمارک و دوربین بیرون زده و حسگر اثر انگشت و تراکم پیکسل هایی که قدرتش ، از قدرت درک چشمان من بیشتر است.
یک تلفن همراه ، به معنای کلمه.


درنا پورخواجه/ آیفون ۵

dorna

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

من در حال حاضر آیفون ۵ دارم، از همان اوایل که به بازار رسید دارمش تا این روز ها. دوست های زیادی دارم که همزمان با من موبایل خریدند اما اکثرا از موبایل خود ناراضی هستند و تا کنون آن را تعویض کرده اند اما من هنوز نیازی به تعویض آیفون ۵ خود نمی بینم. اینجا شاید خیلی کارها به روش های دیگر انجام شود اما می دانیم که همیشه راهی هست! البته حالا و پس از حدود ۲٫۵ سال فکر می کنم که نیاز به تعویض موبایلم دارم. موبایل های زیبایی مثل گلکسی نوت ۵ (به خصوص رنگ طلایی آن) یا اکسپریا زد ۳ پریمیوم (رنگ نقره ای) را دیده اما اما می دانم که انتخابم در همین اکوسیستم باقی خواهند ماند.


امین قاضی مرادی/LG G4

boi

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

گوشی مورد علاقه بنده الجی جی۴ هست! به دو دلیل:۱-دوربین با تنظیمات دستی چون علاقه زیادی به گرفتن عکاسی با موبایل دارم ۲-در محصولات الجی همیشه یک خلاقیت و نوآوری وجود داره که ادم رو جذب میکنه! البته اگر در ایران گوشی Meizu MX4 Ubuntu Edition وارد میشد حتما یکی از انتخاب هام بود.


سروش نصرپور/اس ۶ اج

nasrpooor

و زمانی که درباره علل همچین انتخابی پرس و جو کردیم، گفتند:

برای انتخاب یک گوشی معیار خاصی ندارم ولی به اندروید علاقه بیشتری دارم چون حس میکنم یکم آزادی بیشتری داره ولی ios رو هم دوست دارم. من خودم پرچمداران سامسونگ رو خیلی دوست دارم مخصوصا s6 رو بیشتر از همه دوست دارم ولی اگه توانایی خرید یک آیفون رو داشته باشم حتما جدیدترین آیفون رو خریداری می‌کنم☺️


نظر شما چیست؟ با کدام از ترنجی نویسان هم عقیده هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
69 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirreaza nariamanpour

:rose:

Mahdiiii

:bye:

ME.oStAd

راستش منم خیلی دنبال ی تغییری ب دور از اپل و دیوایس های اندرویدی یا ویندوز فونی بودم و اصلا ب اوبونتو فکر هم نکرده بودم…. :heart: :heart: :yes: :yes:
عالی بود اقا صدرا :good: :good: :rose: :rose:
خودم هم Z5 PREMIUM :whistle: :whistle:

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

عاشق این کارتونم :heart:

تو این بی خبری بازم یه مطلبی میذارید که آدم نتش دایل آپ هم باشه میاد مطلبو لود میکنه میخونه :yes:

saman_67

ایول دارین ترنجی :rose: :yahoo: :rose: B-) دمتون گرم :heart: پستتون عالی بود :rose: آیفون که حرف نداره ، Z5 ها هم خارق العاده ن ، انتخاب بین این ۲ تا سخته :yes:

جوکر(عسکری)

ایول به آقای سهرا.بی و آقای عبا.سی

فقط سونی xperia z5 premium

مث اینکه کسی note 5 رو نمیخواد

ali moslemi

عیول آقا عباسی و سهرابی رو عشقه B-)

✰ BARDIYA ✰

لطفا اینطوری نگنید دوست عزیز
انتخاب همه نـویسندگان محترمه و برای ما عزیز هستن هر کسی برای خودش سلیقه ای و دلیلی برای انتخاب گوشی خودش داره :rose: :rose:

پویا رحمانی

اتفاقا بنده انتخابم نوت۵ هستش دوست من هرچند که Z5 پریمیوم رو هم می پسندم

ME.oStAd

من ک خاطرات بدی از سامسونگ دارم..بیخیال پیشاپیش مبارکتون باشه :rose: :rose: :rose:

پویا رحمانی

اتفاقا بنده برعکس شما فکر می کنم حالا که از سامسونگ دور شدم و با وجود تمامی علاقه ای که به برند مایکروسافت دارم باز به احتمال زیاد به سمت سامسونگ برخواهم گشت چون واقعا خاطره خوبی از سری نوت دارم. در کل همه اندرویدی ها در سال ۲۰۱۵ خوب بودن نمیشه به کار هیچکدام خرده گرفت. اچ تس سی M9 و ال جی G4 هم انصافا عالین

kamix1353

و همچنین کل سری زد رو :yahoo:در ضمن دیکته ننوشته نمره اش بیست میشه همیشه،به زد۵ هم میرسیم.(با عرض معذرت از چند تا دوستدار واقعی سونی نه بازاریاباش)

احمد

ای ول ایفون از همه بیشتره خخخخخخخخ

Amir Sepehr Ghasedi

اپل و سامسونگ و دیگر هیچ..

احمد

لاااااااااایک

v.j

جالب بود مخصوصا توضیحات آقای عطایی

✰ BARDIYA ✰

فقط Xperia Z5 Premium و دیگر هیچ… :rose: :rose:

S.A.R.H

عیییییول آق صدرا
منم در به در دنبال یه دیوایس با اوبوتنو هستم
لامصب مگه پیدا میشن با قیمت اصلی 😐
و عیول به همه کسایی که سامسونگ و نکسوس رو انتخاب کردن :yahoo:

Moazez

دیگه نمیشه از یک سوپرفونی مثل z5premium کسی خوشش نیاد. بهترین اسمارت فون ۱۰ سال اخیر.

S.A.R.H

و بازم تعصبتون رو نشون دادید
زد۵ پریمیوم (بجز صفحه ۴کی که فقط موقع دیدن تصویر و فیلم از حداکثر رزولوشنش استفاده میکنه بقیه قسمتای رابط کاربری فکر میکنم فول اچ دی هستن) چه فرقی با زد۵ داره؟
اون پشتش که با کوچکترین تماسی اثرانگشت میگیره؟
یا …

Moazez

اینش به خودمون ربط داره که چقدر فرق میکنه با z5. فعلا که سامسونگم سلطان جذب اثر انگشته. یه برچسب ساخته شده با مواد معدنی ضد اثر انگشت میچسبونیم پشتش درست میشه.

pouya

S.A.R.H

یاد بگیریم به نظرات هم دیگه احترام بزاریم یعنی میشه ؟؟؟؟

ahmadM2

Moazez اگه به خودتون مربوطه نظراتونم برا خودتون نگه دارید وقتی تو بخش نظرات اعلامش میکنی یعنی به هر کس که میخونه هم مربوط میشه
یعنی درکش اینقدر سخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Moazez

فقط خانواده امپراطور z5 و بقیه هم مگه داریم؟!!!اصلا حساب نمیشن در مقابل z5ها. پیشرفته ترین اسمارتفونهای دنیا از هر لحاظ.

S.A.R.H

داداش فازت چیه شما؟
تو پیشرفتگی ظاهر که حساب نمیشه
بجز دوربین این گوشی از نظر سخت افزاری با بقیه پرچمدارا فرقی داره؟
فن های سونی خییییییییییییییییلی جالبن

Moazez

از نظر من بهترین گوشی های دنیا هستن z5 ها. در صفحه نمایش، باتری،صدا،دوربین،طراحی هیچ رقیبی ندارن. کنار اینا آپدیتهای شاخ سونی رو هم اضافه کن. سنسور اثر انگشت فوق پیشرفته سونی هم به کنار.

milad danesh

اقای معزز از نظر هر کس بهترین گوشی دنیا گوشی برند مورد علاقه ش هست مثل نظرات نویسندگان ولی نمیان یه حرف رو هزار بار بگن و بخان نظرشون رو به بقیه تحمیل کنن تقریبا همه کنار گوشی مورد علاقشون سری نت سامسونگ هم دوس داشتن ولی کسی نمیاد نت رو سلطان بلامنازع گوشی هامعرفی کنه یا ایفون چون نظرات متفاوته شما خودت نگاه کن طرفدار های سونی دارن چیکار میکنن هنوز مطلب دو دیقه از انتشارش نگذشته مطلبی که ده دیقه مطالعه میخاد اونا نخونده زیرش مینویسن …. فقط z5 بقیه هم مگه داریم بعد یه جا دیگه یه نفر دیگه مث همین کامنت طرفداران سونی برای یه برند دیگه گذاشته زیرش نوشتن ینی میشه به نظر هم احترام بزاریم …. والا نمیدونم کاربران سایت چند سالشونه ولی دیگه جو سایت نصبت به قبل خیلی عوض شده و سطح علمی کامنت ها از صفر هم رد شده و منفی شده

Moazez

نظر شخصی بحثش جداست. بهترین بودن یک محصول بحثش جداست. دیگه الان یه بچه هم میدونه بهترین گوشی حال حاضر z5premium هست چه برسه به اونایی که حرفه ای هستن.

Reza Baniasadi

اول از هم
اقای معزز کامنت منو نخون اگه ناراحت میشه به خودم مربوطه ….

دوباره حرف خودشو میزنه
همینه دیگه کاری کردین از سونی بدمون بیا
مثلا یه ادم حرفههههههه ای با ios راحته. به نظرت اونم میگه زد ۵ بهترینه .
من با تاچ ویز راحتم. به نظرت من میگم زد ۵ بهترینه .
دوما زد ۵ که همون زد ۳ پلاس ۴ کی هست با دوربین بهتر و حسگر. اثر انگشت .

پس از نظر شما خیلی از نویسنده های سایت هم هیچی نمیفهمنو حرف ای نیستن .

من حرفی ندارم

I*LOVE*SAMI

شما یه ادم فوق العاده بی ادبی هستی،من جای ترنجی بود شوتت میکردم بیرون.بی سواد بی ادب.

galaxy

صدرا مخملی مثلا میخواد بگه هیچ کدوم نیستم
از سینا عطایی بعید بود امکانات نوت پنج ده برابر ایفونه بعد چجوری ایفون۸۰ درصد نیازتو براورده میکنه نوت هفتاد درصد
عجیبه والله

galaxy

توضیح ارشیا جالب بود

HALA MADRID

آقای مخملی خیلی با سیاست عمل کردید ولی حدس میزنم شما هم اپل دارید !!!!! B-) B-)

galaxy

افت قیمت سامسونگ اگه مثل اپل بود وضع انتخاب خیلیا تغییر میکرد سامسونگ واقعا کمر میشکنه یکی مثل من که درامدی نداره همیشه سر سامسونگ سالی یک میلیون ضرر میکنم
سینا عطایی درست میکه در مورد اخرین گزینش

Hiit

میدونم جاش نیست ولی میتونید اموزش انروت کردن s6 رو بزارید؟

Mehran

وقتی گوشیتو روت کردی یه برنامه میاد به اسم super su موقع آنروت برو توش continue بعدش full unroot بعدش یه ریستارت کن گوشیتو

S.A.R.H

گارانتیت پریده باشه آی بخندیم :yahoo:

Mehran

وقتی آنروت کنه گارانتی نمیپره

S.A.R.H

تو سامی ناکس اگه غیرفعال بشه (با روت ممکنه این اتفاق بیوفته) برا همیشه تو دانلودینگ مد مشخص میمونه
و به همین صورت گارانتی میپره 😐

HALA MADRID

هنوز دوست دارم بدونم حالا چی دارید بعضیا گفتن چی دارن بعضیا هم گفتن گجت مورد علاقشون چی هست ولی مبحث اصلی مورد نظر من گفته نشد . B-) B-) B-)

Hiit

سلام.ببخشید میتونید اموزش انروت s6 رو بزارید؟

AMIR 2311

من به همین z2 ای که دارم علاقه و وابستگی دارم تا چهار سال دیگه هم فقط نظاره گر دنیای گوشی ها هستم که چه اتفاقی می افته چهار سال دیگه شاید کلا نسل برند هایی که الان میبینیم منقرض شه الان تفاوت بین گوشی هایی که میاد خیلی کمه فکر کنم چهار سال دیگه بتونم دوباره یه گوشی کامل بخرم که حداقل تفاوت هاش برام حس شه

AMIR 2311

بهترین انتخاب رو اقای تحویلدار داره ادم یه نوکیا دستش بگیره فکرشم راحت تره و دنبال مقایسه و کل کلم با بقیه نیست

Reza 6s

اسم آیفون ۶s که میاد تپش قلبم٢برابر میشه،یه سوال هر ساله آیفون بعد از معرفى در شهریور دقیقاً چه ماهى تو بازار ایران آماده فروش میشه؟؟؟

riofarina

کاش قسمت نظرات این پست بسته بود. بعد پست به این قشنگی قسمت نظرات که نصف بیشتر فقط واسه یک نفره واقعا اعصاب خردکن میشه.
خدا رد شکر از همه برندها هست والا الان…
منم عاشق سری نوت هستم گرچه الجی هم دوست دارم و الانم g3 دارم و عاشقش هستم.
و اگه دنبال تغییر باشم به وین فون فکر میکنم.

SAMSUNG_ The Best Company in The World

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Nfs

Riofarina
از این به بعد میخوام همش لایکت کنم. از دوستان سونی هم خواهش میکنم ایشون رو لایک کنید ایشون به لایک های ما احتیاج دارند 😥 😥 :whistle:

sina

من ۵ ساله که تو اکوسیستم اپل گیر کردم و واقعا ازش لذت میبرم امسال بین گلکسی نوت ۵ و ۶ اس موندم. میدونید اگه بیایید تو اکوسیستم اپل همه چیز براتون راحت میشه handoff خیلی برا من کاربردی یا حتی photo stream و سینک شدن گوشبم با مکم اما دوست دارم قابلیت های خارق العاده نوت رو هم تجربه کنم دو راهی سختیه…

pouya

پست جالبی بود دم همه نویسندگان گرم :good:

خسته نباشید خدا قوت :rose: :heart:

SONY

دمتون گرم پستتون عالی بود امیدوارم هرکس به هرگوشی که دوست داره برسه :yahoo: من ک عاشق زد ۵ پرمیموم هستم خداییش پول دستم بیاد تا قبل عید خریدمش

kamix1353

فقط اپل و سامسونگ :yahoo:

SAMAN_H

علاقه ی من به سونی نمیذاره سراغ گوشی جز اکسپریا برم ولی هیچوقت منکر خوبی های گوشی های دیگه نمیشم
من هم خیلی دوست داشتم Xperia Z5p رو تجربه کنم

mghgta2

ماشالا z5p

lord_wolf7

جالبه کسی از برند htc خوشش نمیاد در صورتی که گوشی های رده بالای اچ تی سی هم ظاهر زیبایی دارن هم رابطه کاربری خیلی قشنگ و ساده ای داره همچنین صدای خوبی

HasanHoseinPoor

من بین ایفون ۶ و نوت ۴ موندم 🙁 کمکم کنید یکیو انتخاب کنم

Moazez

شما بنظرم از گوشیهای سال قبل میخوای گوشی بخری ولی با پول جفت اینا میتونی z3+ بخری که هر جفتشونو قورت میده حتی گوشیهای امسالم قورت داد. تازه سونی هم هست برند تره. در تک تک قسمتهاش از جفت گزینه های مد نظرت بهتره.حتی از نسل جدیدشونم بهتره.

HasanHoseinPoor

Moazez جان من گوشی های سونی به دلم نمیشینه ، سونی رو دوست دارم، من دنبال برند تره نیستم، تو اندرویدی چیزی که کارمو راه میندازه و باهاش راحتم گلکسی نوت هستش بخاطر قلمش و فرستنده اینفراردش و تو غیر اندرویدی ایفون ۶ هستش بخاطر جمع و جور بودنش و وزن ۱۳۰ گرمیش که راحت تره و سیستم عامل راحت و بدون پیچیدگی که داره
سونی یه زمانی بخوام بگیرم فقط زد سری اول یا زد۵ رو میگیرم زد۵ نسخه فول اچ دی که سنسور اثر انگشتم داشته باشه و همچنین با اپدیت های سریع سونی اندروید ۶ هم زودتر از بقیه فک کنم بیاد رو میگرفتم ولی سونی تو لیستم نیست ، چون احساس راحتی باهاش ندارم!

kamix1353

بنده خدا میگه بین آیفون ۶ و نوت ۴،طرف میپره وسط میگه برو z3+بخر :wacko: بعد میگه داغون نیستم :yes:

riofarina

با پول آیفون شش میتونی به نوت۵ فکر کنی نه نوت ۴٫
اگه پول آیفون ۶ و داری در خرید نوت ۵ شک نکن.
نوت بهترین و کاملترین آندرویدی همیشه.
آیفونم دوست داری که قضیش جداست آیفون بخر.

Sattar Panjehshahin

من امروز احتمالا پول گیرم بیاد، تو شهر خودمون که گیرم نیومد، اگه امروز پول دستم رسید میرم شهر بغلی واسه خرید نوت ۵ سیلور :heart: ، البته اگه گیرم بیات، اگه گیرم نیات مجبورم برم یکی از موبایل فروشیای شهر خودمون بهش بگم برام بیاره(شهر ما از بندرای جنوبه)و دعا کنید تو ایران گیرم بیاد، آخه اگه سفارش بدم یه هفته طول میکشه بیات 😥

SAYROS

تحمیل کردن نظر خود به دیگران کاریه که باهاش کاملا مخالفم.

از نویسندگان سایت ممنونم که نظز خودشونو دو مورد گوشی مورد علاقشون گفتن و هیچ تحمیلی در کار نبود. آقای معزز هم که کلا جو سایت بهم میزنن

Rasool77

شش نفرشون محصولات اپل رو دوست دارن واقعا عالیه! 🙂 🙂

Rasool77

ببخشید میخواستم بدونم آیفون ۶ اس ۶۴ گیگ وقتی وارد ایران شد حدودا قیمتش چنده؟ و چقدر طول میکشه تا قیمتش ثابت بشه؟لطفا کسایی که مطمءا هستن پاسخ بدن

shahinhhh

به نظر من z5 premium بهترینه البته اگه بصورت یک پک نگاه کنید دو اسپیکرهای استریو آپدیت سریع
ضد آب ضد گردو غبار، پلی استیشن ریموت، سنسور اثر انگشت، فریم فولادی دوربین ۲۳ مگاپیکسلی همراه با زوم ۵ برابر بدون افت کیفیت فوکوس مافوق سریع و در آخر مهمترین صفحه نمایش ۴k و قابلیت هدس مجازی در صفحه نمایش چون این دو قابلیت در گوشی z5p تکه تو جهان اگرم اپل یه مقدار جلو شایعاتو میگرفت فورس تاچش تو جهان تک میشد و حبابی ازش اسکی نمی رفت

Sattar Panjehshahin

داداش، این بنده خدا نگفته کمکم کنید برای خرید گوشی، گفته میخوام ۶ اس بخرم، قیمتش چقدر میشه تقریبی، شما الان داری سلیقه ی خودتو تحمیل میکنی به دیگران، درسته که سونی خوبه (البته شخصا ازش بدم میات) ولی ایشون سلیقشون آی او اسه، که کلی با آندروید فرق میکنه، کسی که به آی او اس علاقه داره نمیات وینفون یا آندروید بخره وبلعکس، پس خواهشا ایشون رو گمراه نکنید دوست عزیز و اگه قیمت تقریبیشو میدونید بگید.
من شنیدم میگن قیمتش اندازه قیمت ۶ هست.

sinamirzaii

شاهین فازت چیه اون اقا میگه قیمت ۶ اس ۶۴ گیگ چه قدر بعد تو میای میگی زد۵ پریمیوم بخر. حالت خوبه دکتر نمیخوای؟

m.s.k

یعنی هیچکس به htc one m9 علاقه نداره
اونم با اون پردازش چند هسته ای

Hosein95

سلام و خسته نباشید میگم به نویسندگان ترنجی…امید وارم همیشه موفق باشید…مدت زیادی نیس با این سایت اشنا شدم و بخاطر مطالب جالبش هست…چیزی که برام سواله اینه که اینجا همیشه اینقد با درگیر میشن!!!یا کلا جزوی از شرایط سایت هست که با هم اینجوری بحث میکنن گاهی!!…یکی منو راه نمایی کنه لطفا؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....