حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نویسندگان ترنجی، چه تلفن‌های هوشمندی را در سال ۱۳۹۵ می‌پسندند؟

نوشته

7 سال قبل | 64 دیدگاه | مطالب ترنجی

از اولین روزهای سال جدید تا به امروز، تلفن‌های هوشمند زیادی روانه بازار شدند که هرکدام به نحوی برای کاربران جذاب بودند. اگر یادتان باشد، سال گذشته بود که برای اولین بار، مطلبی درباره تلفن‌های هوشمند مورد علاقه نویسندگان ترنجی منتشر کردیم که بازخوردهای مثبتی از سوی شما کاربران عزیز دریافت کرد. حال یک سال از آن روز می‌گذرد و حالا باری دیگر جمع شده‌ایم تا درباره تلفن‌های هوشمند مورد علاقه‌مان در سال ۱۳۹۵ صحبت کنیم. درسالی که درش هستیم، محصولات متنوع و بسیار جذابی روانه بازار شده است و مسلما نویسندگان ترنجی مانند تمامی کابران به هریک از این محصولات علاقه خاصی دارند و برای همین، در ادامه قصد داریم که تلفن‌های هوشمند مورد علاقه‌مان را در سال ۹۵ با شما در میان بگذاریم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

در سال جاری شاهد محصولات بسیار خوبی از سوی شرکت‌های مختلف بودیم. برخی شرکت‌ها سعی کردند که محصولات خود را از ریشه بهبود دهند و شروع تازه‌ای داشته باشند. برخی نیز سعی کردند که تلفن‌های هوشمند خود را کماکان بهبود دهند تا تجربه بهتری را برای کاربران رقم بزنند. مسلما هر کاربری، سلیقه‌ای دارد و اصلا نمی‌توان گفت که همه باید از این محصول خوششان بیاید یا همه باید از این محصول بدشان بیاید. در این مطلب، نویسندگان ترنجی، تلفن‌های هوشمند مورد علاقه شان را مطرح خواهند کرد و خوشبختانه در اینجا، کسی، نویسنده‌ای را مجبور به مطرح کردن یک تلفن هوشمند خاصی نکرده است.wp-monalisa icon بسیار خب، به سراغ تلفن‌های هوشمند مورد علاقه مان می‌رویم.


صدرا مخملی

96

متاسفانه هنوز تجربه آیفون‌های جدید رو نداشتم، اما برای من ملاک اول برای انتخاب یک تلفن هوشمند، سیستم عامل و نیاز است؛ نه من می‌توانم ملاک‌های شما را انتخاب کنم و نه شما می‌توانید برایم ملاک انتخاب کنید! هرکاربر نیاز خودش را متوجه می‌شود و نمی‌توان براساس نظر دیگران تصمیم گرفت. درسته که اکثر پرچمدارا معرفی شدند، اما من شخصا منتظر پیکسل گوگل هستم. خلاصه من از دوتا سیستم عامل اندروید و iOS استفاده می‌کنم و برای سیستم عامل اهالی کوپرتینو، آیفون ۷ را مسلما انتخاب می‌کنم. شخصا با سایز آیفون ۷ راحت تر هستم؛ در زمینه اندروید، من درکل محصولات نکسوسی را انتخاب می‌کنم که البته الان اسمش پیکسل است. درباره پیکسل چندان چیزی نمی‌دانیم ولی اگر یک پیکسل را تصور کنیم که نسخه پیشرفته نکسوس ۶P باشد، در آن صورت این انتخاب من خواهد بود. درکل، من برای استفاده روزمره، آیفون را انتخاب می‌کنم؛ چراکه تمام نیاز‌های من را برطرف می‌کند، اندازه اش را دوست دارم و افت سرعتی در آن مشاهده نکرده ام. البته در گوشی‌های اندرویدی هم این موضوع بسیار بهتر شده است. اما دلیل انتخاب نکسوس برای من چیست؟ در اندروید، یک سری برنامه‌ها وجود دارند که استفاده از آن‌ها برایم راحت تر است و برخی از نیازهایم در اندروید رفع خواهد شد.


سینا عطایی

98

ضمن ستودن آخرین پرچمدارهای اپل از بابت ارتقا جالب توجه آن ها و البته انتظار برای معرفی پیکسل های گوگل در تاریخ ۴ اکتبر، باید بگویم با توجه به اکوسیستمی که بیشتر و راحت تر به نیازهای من پاسخ می دهد، باید گزینه ای در دنیای اندروید را برای پاسخ آماده کنم. گلکسی نوت ۷ برای من دستگاه جذابی بوده و هست اما پس مدت ها تجربه یک دستگاه نکسوسی، باید بگویم انتخاب من حتی در این بازه زمانی که تقریبا یک سال از معرفی نکسوس های سال ۲۰۱۵ می گذرد، هنوز نکسوس ۶ پی (Nexus 6P) است. شاید بگویید سخت افزار آن قدیمی است و خود نیز این را می دانم اما موضوع اصلی پیرامون “عملکرد” است. نکسوس ۶P دستگاهی است که از نظر عملکرد، زیبایی و داشتن فناوری های ضروری مثل شارژ سریع، حسگر اثرانگشت، پشتیبانی از نسل های جدید شبکه ۴G کاملا متقاعدکننده به نظر می رسد.


امیرحسین ایزدی

231

از نظر من، بهترین گوشی‌هوشمندی که از ابتدای سال ۱۳۹۵ معرفی شده، آیفون  است. برای اینکه آیفون ۷ به گوشی مورد علاقه‌ی من در سال جاری تبدیل شده، دلایل زیادی وجود دارد. با این حال، اگر آیفون ۷ پلاس، حاشیه‌ی کمتری در جلو داشت و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی آن بیشتر و در نتیجه خوش‌دست‌تر بود، بدون شک به‌دلیل وجود دوربین دوگانه با لنز تله‌فوتو، این دستگاه به گوشی‌هوشمند مورد علاقه‌ی من در سال ۱۳۹۵ تاکنون تبدیل می‌شد. با این حال، آیفون ۷ نیز به دوربین بسیار خوبی مجهز شده که دارای تثبیت‌کننده تصویر نوری نیز است؛ در نسل‌های قبلی آیفون، خبری از تثبیت‌کننده برای نسخه‌ی ۴.۷ اینچی نبود اما هم‌اکنون هر دو مدل آیفون ۷ دارای این قابلیت هستند.


سحر حاصلی

99

فکر کنم اگه همینطور بریم جلو و اپل محصولاتشو با رنگ رزگلد تولید کنه، احتمالا من یکی از مشتری های همیشگیش خواهم بود. البته تا زمانی که رنگی بهتر از رزگلد به چشمم نیومده. از حق نگذریم، این وسط میتونیم سیستم عامل مک و آی او اس رو گرامی بداریم و به خاطر اکوسیستمی که دارن، بریم محصولات رزگلد بیشتری رو بخریم ؛)


سینا سهیلی‌فر

note

این روزها هم تنوع تلفن‌های هوشمند خیلی زیاد شده و هم به‌نوعی باید گفت شباهت‌های انکار نشدنی در بین همه‌ی اونها دیده میشه، تو همچین شرایطی انتخاب یک محصول ازاین‌بین شاید منصفانه نباشه و کاملاً به سلیقه‌ی انتخاب‌کننده و ویژگی‌های موردنیاز اون فرد بستگی داشته باشه. منم با معیارهای شخصی‌ام تلفن هوشمند موردعلاقه‌ی خودم رو انتخاب کردم.
به‌عنوان فردی که روزانه بیش از هر کاری با گوشیم یادداشت‌برداری می‌کنم و کتاب میخونم و بخشی از وقتم رو هم در شبکه‌های مجازی میگذرونم. طبیعتاً به یک پرچم‌دار باکیفیت و با صفحه‌نمایش بزرگ نیاز دارم در ضمن چون به نوشتن هم علاقه دارم ترجیح میدم گوشی هوشمندم یک قلم مخصوص هم داشته باشه که بتونم باهاش بنویسم و دست خط منو به متن تایپ‌شده تبدیل کنه، خب در کنار این‌ها وجود آخرین فناوری‌های روز دنیا مثل پردازنده‌ی قوی، اسکنر عنبیه و دوربین قدرتمند در این محصول هم طبیعتاً برام مهم هستند با این تفاسیر گزینه‌های زیادی باقی نمودن که همه‌ی این ویژگی‌ها رو باهم داشته باشند و حتماً همگی تا الآن حدس زدید که انتخاب من گلکسی نوت ۷ هست و نه‌فقط به خاطر نکاتی که گفتم بلکه به جرات میتونم بگم سامسونگ امسال پرچم‌داری ارائه کرده که در هیچ بخشی نمیشه گفت از باقی پرچم‌داران عقب تره و خب حالا دیگه این سری دوست‌داشتنی ضد آب هم شده و با خیال راحت‌تری میشه ازش لذت برد. در پایان این نکته را باید اضافه کنم که آتش‌سوزی‌های اخیر نوت ۷ هم نظر منو تغییر نداده چون مشکل فنی همیشه ممکنه پیش بیاد اما مهم‌تر از اون روش حل مشکل هست که به نظر من سامسونگ تو این جریان مسئولانه عمل کرده و چیز زیادی کم نگذاشته. در ضمن اینم بگم که اپل هم امسال واقعاً تلفن‌های هوشمند قابل‌ستایشی ارائه کرده و خوشحالم که به نظر مخاطبین اش هم توجه کرده اما خب این گوشی‌ها با نیازهای من تطابق نداره و بهتره همگی بر اساس نیازهامون انتخاب کنیم.


مصطفی عباسی

21

از دیدگاه من بهترین اسمارت‌فون سال HTC 10 است! معیارهای من برای انتخاب یک گوشی هوشمند زیبایی، استحکام، کیفیت صدا و در نهایت ارگونومی مناسب است. در کنار این‌ها دوربین، صفحه‌نمایش و سخت افزار اکثر اسمارت‌فون‌ها به حدی رسیده‌اند که می‌توانند تمام نیازهای یک کاربر عادی را پوشش دهند بدین ترتیب بحث روی این موارد از نظر من بیهوده است و بهتر است بر روی مسائلی همچون کیفیت صدا و… که پیش‌تر به آن اشاره کردم تمرکز کرد.
البته مواردی مانند باتری نیز برای من مهم هستند که تا به امروز هیچ گوشی هوشمند و غیر هوشمندی جز Nokia 1100 نتوانسته در این بخش رضایت‌بخش عمل کند!
در آخر اسمارت‌فون HTC 10 حتی فراتر از نیازهای من هم هست و کاملا من را راضی خواهد کرد. گوشی‌های هوشمند دیگری هم مانند آیفون ۷ و شیائومی mi5 نیز توانسته‌اند نظر من را به خود جلب کنند. سونی و سامسونگ هم نماینده‌های شایسته‌ای را معرفی کردند و هر کدام به خودی خود بسیار عالی هستند.


عارف کمانی

73

سلام رفقا!
خب، من اومدم.  لیست من احتمالا خیلی متفاوت از بقیه‌ی لیست‌های دوستان گلمه. معیارهای من برای انتخاب برترین تلفن خیلی متفاوت با بقیست و کلا با تلفنی که باهاش حال کنم لقب برترین میدیم. میخوام بدون حاشیه برم سراغ تلفن های هوشمندی که امسال پسندیدم. پس این ۸ تا تلفن بهترین تلفن های هوشمند امسال از نظر من هستن:

۸- شیائومی ردمی نوت ۴

احتمالا تا الان به علاقه‌ی عارف کمانی نسبت به محصولات چینی پی بردید. در واقع من کلا شخص کمپانی گرایی نیستم و دوست دارم که بهترین ها رو انتخاب کنم. نسل قبلی این گوشی مدت زمان زیادیه که در دستان بی رحم من قرار داره و واقعا هیچ بدی ازش ندیدم. این تلفن اینقدر خوبه که حتی برخی مواقع با خودم میگم چرا باید پرچمدار بخرم. ردمی نوت ۴ با بدنه‌ی بسیار زیبا ، کیفیت ساخت عالی، پردازنده‌ قدرتمند و برند معتبر شیائومی مستحق قرار گرفتن در رتبه‌ی ۵ هست.

۷- اکسپریا ایکس
صفحه نمایشش واقعا دوست داشتنیه. حسی که موقع لمس کردنش داشتم منو خیلی جذب کرد. دوربینش واقعا خارق العاده بود (یکی از بهترین هایی که توی عمرم دیدم. البته بعد از لومیا ۹۵۰ ایکس ال و اس ۷ اج) ولی با دوربین سلفیش حال نکردم. خیلی سبکه و البته خوش دسته.

۶- اچ تی سی ۱۰
یعنی مظلوم تر از این دیوایس خودشه. کلا اچ تی سی مظلومه. دلم برای این شرکت خیلی میسوزه. مثل کسی میمونه که هی بهش فحش بدی. کتکش بزنی. اما هیچی بهت نگه. یهو میبینی میاد جوری می زنه تو رو ندونی از کجا خوردی. بدنه این دستگاه استثناییه. هنوز هم دوربین این گوشی در حد اچ تی سی نیست اما هنوز هم در حد نامش نیست.

۵- هواوی پی ۹

این شرکت در حال تبدیل شدن به یک غول هست (البته غول شده داره بزرگ تر میشه!) و تلفن هایی میسازه که نه تنها از نظر کیفیت چیزی از پرچمداران حال حاضر کم ندارن بلکه حتی ممکنه یک سر و گردن از اون ها بهتر باشن. هواوی پی ۹ دارای یک بدنه بسیار مستحکم و خوشگله که در نگاه اول منو به خوئدش جذب کرد. دوربین این گوشی یکی از بهترین هاست و من اونو خیلی دوست دارم. صفحه نمایش این گوشی هم بسیار درخشانه و از نکات مثبتش به شمار میره.

۴- گلکسی اس ۷ اج

این گوشی را چند ماه پیش برای مادرم هدیه گرفتم. الحق و الانصاف دوربین این تلفن از بهترین ها است. متاسفانه از ری استارت شدن این تلفن به شدت ناراضی ام و اگر این مشکل وجود نداشت حتما آن را به عنوان گزینه دوم انتخاب میکردم. دوربین سلفی این گوشی یکی از بهترین ها در پرچمداران است (البته اگر ایکس پرفورمنس را فاکتور بگیریم)

۳- گلکسی نوت ۷

بوووووووووووووووم!!! درسته میترکه (میگفتن میترکونه اما خودش ترکید :)))))) ) اما هنوز هم به نظرم خیلی خوبه. برای سری نوت احترام زیادی قایلم و هر زمانی که یک گلکسی نوت دستم گرفتم (مخصوصا نوت ۴) به احترام شرکت سامسونگ ایستادم. درسته که این گوشی مشکلاتی در خصوص باتری داره اما نمیشه از طراحی بسیار جذاب و صفحه نمایش خارق العادش به همراه قلم باحالش نمیتونم بگذرم. امیدوارم سامسونگ سری جدید این گوشی رو هر چه سریعتر به بازار عرضه کنه.

۲- آیفون ۷ پلاس

اسمش را بگذارید یک تکرار شیرین. یک اشتباه خوب. این تلفن یکی از بی نقص ترین ها است اما به دلیل طراحی نه چندان دلچسب در رتبه اول قرار نمیگیرد. متاسفانه تجربه شخصی از سیستم عامل ای او اس نداشتم و خیلی دوست دارم حداقل یک دیوایس با مارک اپل هم تجربه کنم. حالا نمیخواهم به اپل بگویم که آن ها دوربین دوگانه داشتند وقتی که دوربین دوگانه مد نبود اما انصافا به بنده اثبات شده که اهالی کوپرتینو بی گدار به آب نمیزنند و حتما چیزی برای عرضه دارند.

۱- اکسپریا ایکس زد  

خب! فکر کنم انتخاب من خیلی تک باشه. قبلا هم گفتم و باز هم میگم که من از معدود افرادی هستم توی دنیای آی تی ایران که کوچکترین تعصبی روی برندی ندارم. هر چه دور و بر خودم رو نگاه کردم هیچ گزینه‌ی بی نقصی مثل ایکس زد ندیدم.  شاید تنها نقص این گوشی رم ۳ گیگابایت اون باشه که متاسفانه منو از خرید قریب الوقوع این تلفن پشیمون کرد (اگر تلفنی با همین شکل و شمایل و رم ۴ بزنه قول میدم اولین نفر توی ایران بخرمش) البته فعلا قصد خرید ندارم  و تا بعد از کنکور صبر میکنم. تا اون موقع امیدوارم تلفن جدید سونی با صفحه نمایش ۴ کی و پنل اچ دی آر به بازار بیاد . اون موقع احتمال ۹۹٫۹۹ درصد یک اکسپریا رو به عنوان تلفن اصلیم انتخاب کنم. در حال حاضر از اکسپریا زد ۳ که به عنوان تلفن سومم استفاده میکنم خیلی راضی ام و به سونی حس خوبی پیدا کردم. به نظر بنده اکسپریا ایکس زد برترین تلفن معرفی شده در سال ۲۰۱۶ هست.


سیدعلی موسوی

100

کیفیت ساخت و طراحی از مهمترین معیار های یک کاربر برای خرید یک گوشی هوشمند است. محصولات اپل علاوه بر کیفیت و طراحی بی نظیر از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیز فوق العاده هستند. آیفون ۷ گل سر سبد محصولات اپل، امسال با طراحی و مشخصات سخت افزاری متفاوت تری نسبت به نسل قبل خود معرفی شد.
مزیت دیگر آیفون ۷ مجهز بودن این گوشی به سیستم عامل بهینه ios است که تا چند سال می توانید از پشتیبانی آن مطمئن باشید.همچنین یکپارچگی بیشتری بین سخت افزار و نرم افزار در آن دیده می شود. بهترین اپلیکیشن ها نیز ابتدا برای ios عرضه می شوند. متن باز نبودن ios نیز از نکات منفی آن است. البته مشتاق حضور جک ۳٫۵ میلی متری در آیفون ۷ بودم که متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد. انتخاب دیگر من گلکسی نوت۷ است که از بسیاری از جوانب یک گوشی قدر محسوب می شود. البته با صرف نظر از مشکلات جدید این گوشی!


حسین میرنژاد

101

بسیار خب؛ سال قبل، بسیاری از دوستان با دیدن علامت سوال در بخش نظر من پیرامون تلفن هوشمند برتر سال کمی به من گله کردند، اما امسال تصمیم گرفتم که سخت گیری خود را نسبت به این محصولات کم کنم و چند تلفن هوشمند مورد علاقه را برگزینم. اگر یادتان باشد، در بند آخر صحبت‌هایم گفتم که علاقه‌ای به استفاده از تلفن‌های هوشمند چینی ندارم، اما در کمال تعجب، گزینه چهارم در لیست من، تلفن هوشمند وان پلاس ۳ است. چیزی که مرا در ابتدا به این محصول جلب کرد، قیمت مناسب آن بود. همچنین این محصول دقیقا هرچیزی که باید داشته باشد را دارد و همین برای من یک مزیت نسبتا مثبت به شمار می‌رود. درکل وان پلاس سه، چهارمین تلفن هوشمند مورد علاقه من تا به امروز بوده است.

اما می‌رسیم به گزینه سوم؛ در نیمه اول سال میلادی جاری، تلفن‌های هوشمند زیادی روانه بازار شدند که هریک مزایای خود را داشتند، اما اچ‌‌تی‌سی ۱۰ انتخاب بی چون و چرای من است. اگر رو راست بگویم، رقیب این محصول یعنی گلکسی اس ۷ نیز یک گزینه بسیار جذاب برای من به شمار می‌رود، اما درطی تجربه‌ای که داشتم، این اچ‌تی‌سی ۱۰ بود که برای من واقعا لذت بیشتری داشت. از طراحی تا بلندگو تا دوربین، همگی چیزهایی بودند که دوست داشتم، اما می‌دانید چیست؟ اچ‌تی‌سی ۱۰ دقیقا همانند وان پلاس ۳، کاری را که باید کند را انجام می‌دهد و آن، بودن یک تلفن هوشمند همه کاره است که در تمامی وظایف روزمره همراهی‌تان می‌کند.

این دو محصولاتی بودند که به شکل معمول‌تری در میان ما وجود دارند، اما برخی دستگاه‌ها وجود دارند که تجربه کاربری کمی متفاوت‌تر را در اختیارمان قرار می‌دهند و این چیزی است که برخی محصولات بازار را از سایر محصولات جدا کرده است. انتخاب دوم من برای تلفن هوشمند مورد علاقه ام در سال جاری، گلکسی نوت ۷ سامسونگ خواهد بود. می‌دانم که انفجار این محصول اصلا مورد دوست داشتنی نبود، اما بگذارید از این مورد فعلا چشم‌‌ پوشی کنم. صفحه نمایش بزرگ در این محصول را دوست دارم و در کنار ویژگی‌هایی که سامسونگ در این محصول قرار داده است، گلکسی نوت ۷ را به یک یار خوب برایم تبدیل کرده است. گفتم که برخی محصولات هستند که تجربه متفاوت‌تری در اختیارمان می‌گذراند و یکی از آن محصولات، گلکسی نوت ۷ است. بسیاری هستند که می‌گویند سری نوت را به اس ترجیح می‌دهیم، اما چرا؟ نوت که فقط یک سری اس بزرگ شده است! شاید این مورد درست باشد، اما چیزی که آن را متفاوت می‌کند، قلم آن است. قلم این محصول مسلما برای یادداشت و نوشتن مطالب بسیار خوب است، اما کافیست چند لحظه برای انجام کار‌های معمول، از قلم استفاده کنید، و آنجاست که احتمالا عاشق این محصول خواهید شد. شاید نتوانم این مورد را خوب توصیف کنم، اما این استدلال من است. از نظر من، گلکسی نوت ۷ یک تلفن هوشمند پر قدرت و از نگاه برخی، کامپیوتر-صفت(!) اندرویدی است و اگر به سراغ گزینه اول این لیست نروم، دومین انتخاب من، گلکسی نوت ۷ خواهد بود.

و حالا به سراغ گزینه اول می‌روم. چندی است که به شدت دنبال تجربه نرم افزاری قوی در کنار یک محصول فوق‌العاده خوب می‌گردم که برایم تازگی داشته باشد. اینجاست که آیفون‌ اپل ظاهر می‌شود. به شخصه، بهترین تلفن هوشمند سال برای خودم را آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ می‌دانم. این دو تغییرات زیادی در طراحی نکرده اند، اما برای من همچنان زیبا هستند؛ رنگ‌های جدید این دو هم واقعا چشم‌نواز هستند اما شخصا به سراغ مشکی مات می‌روم. آیفون‌های جدید سریع ترند، دوربین‌های بهتری دارند، ضد آب شده اند، باتری‌های بزرگ‌تری دارند و البته از چند ویژگی ریز ولی جذاب مانند دکمه هوم تازه برخوردارند. سیستم عامل iOS شاید برخی محدودیت‌ها داشته باشد اما بازهم یک سیستم عامل واقعا خوب و دوست داشتنی است. البته بگذارید به یک نکته ریز هم اشاره کنم؛ برخی از کاربران فقط روی یک سیستم عامل و یا یک برند تمرکز می‌کنند اما من به شخصه دوست دارم که یک محصول اندروید و یک محصول اپلی را در کنار هم داشته باشم 🙂

*درکل، این‌ها تلفن‌های هوشمند مورد علاقه من در سال جاری بودند؛ هریک به گونه‌ای من را به سوی خود جلب کردند و می‌توانم بگویم که موارد جذاب برای من بخاطر ویژگی‌های این دستگاه‌ها نیست بلکه به خاطر تجربه کاربری است که به من القا می‌دهند. اما حالا به یک مورد دیگر اشاره کنم؛ اگر قرار باشد یک محصول را خریداری کنم، کدام یک را خواهم خرید؟ وان پلاس ۳ و اچ‌تی‌سی ۱۰ از محصولات عالی هستند و ویژگی‌های بیشتری را در اختیارم قرار می‌دهند، اما فکر نمی‌کنم که این تغییرات چندان برایم چشمگیر باشند، خصوصا اینکه احتمالا تجربه کاربری برایم یکسان خواهد بود. گلکسی نوت ۷ نیز محصول خوبی است، اما شاید رابط کاربری آن و سرعت دریافت بروزرسانی‌ها که برایم مهم است چندان چنگی به دل نزند و البته قضیه انفجار هم تاثیر مثبتی در تصور من نداشته است. آیفون‌های اپل را دوست دارم، به شرط آن‌که یک تلفن هوشمند اندرویدی نیز در کنارش داشته باشم و البته به شرطی که قیمت این آیفون‌ها کمی کمتر باشد! درکل تا به اینجا، سال خوبی را شاهد بودیم، اما احتمالا امسال هم با یار دو چشم همیشگی‌ام سر خواهم کرد.

یک چیز دیگر … شخصا یکی از اولین تجربه هایم با اندروید را با نکسوس گوگل شروع کردم و به این سری علاقه دارم. یکی از دلایل این علاقه، آپدیت های مکرر است و همانطور که همیشه گفته ام، هیچ چیز به اندازه یک آپدیت برای کاربر شیرین نیست. پیکسل های گوگل تا یک ماه آینده رونمایی خواهند شد اما ترجیح دادم که فعلا به محصولات معرفی شده بپردازم.


سروش نصرپور

3123

جناب آقای آیفون ۷
نظر اکثریت برای من مهم نیس ولی منم مثل بقیه عاشق این موجود دوست داشتنی به نام آیفون ۷ شدم! وقتی یه انسان سالم عاشق میشه دیگه هیچی براش مهم نیس و برای همین دلیل خاصی به جز عشق برای انتخابم ندارم ولی این انتخاب بدون فکر نیست و توی یک سال برند مورد علاقه سابقم(سامسونگ) به اپل تغییر کرده و امیدوارم نا امیدم نکنه ?


نوشته شده توسط حسین میرنژاد

اشتراک در
اطلاع از
64 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

ایول
دقیقا همین نظرو منم دارم :good: :rose: :heart:

milad.tech

:rose: ? :yes:

Mohsen A

به نظر منم ایفون ۷ و نوت ۷ درجایگاه اول

احمد

منم موافقم نوت ٧ و ایفون ٧ پلاس بهترین گوشیهای بازار هستن

REZA

بنظر من بهترین گوشی الان اچ تی سی هستش،و ایفون ۷پلاس،این دوتا رو در یه حد میدونم اگ بخوام بخرم بین این دوتاانتخاب میکنم!شایدم دوتاشون باهم(اگه بخوام بخرم!!)

بعدش اس۷اج،گوشی خوب و کاملیه،ولی بدلیل جنس بدنه،و دکمه هوم(که خش برمیداره).

در مورد گوشی های جدید سونی زیاد اطلاعاتی ندارم،واسه همین نظری ندادم در موردشون و همین طور گوشی جدید نکسوس.
ممکنه در اینده این دوتا هم به لیست اولم اضافه شن!

REZA

نمیدونم مشکل از منه یا نه!ولی توی پست نوشته پنج نظر!ولی فقط ماله خودم و نشون میده :wacko:

Google nexus

سلام عاقا :rose: :rose:

REZA ماهم همچین مشکلی داریم ولی برا من میزنه ۲ نظر میرم تو میبینم بیست نفر کامنت گزاشتن :scratch: :scratch: :scratch:

smarter phone

اهالی ترنجی اکثرا اپل بازن :rose:
پس بی جهت نمیگفتیم ما :mail:
گوشی ندیده و است نکرده آیفون۷ دل همشون برده
بهرحال حقیقتیست که هر کس سلیقه ای داره و گوشیهای جدبد همشون قابل ستایشن!
من پس از آیفون ۴؛ مدتهاست با اندروید کار میکنم و راحت ترم
و در انتظار گالکسی نوت۷
امیدوارم زودتر مشکلش بشه و وارد بازار بشه

NOKIA

جدا از نداشتن این همه پول ولی اگه بخوام انتخاب کنم قطعا ایفون ۷ پلاس :good:

I love samsung

فقط نوت ۷

Mustafa Keftanzadeh

منم دوست دارم گوشی های جدید سونی رو تجربه کنم :rose:

جـوکـر

عارف جان، دوربین ۱۰ که در حد عالیه … چطور میگی در حد اچ تی سی نیست؟! :wacko:

انتخاب من آیفون۷ یا پیکس اکس ال(اگه اچ تی سی تولیدش کنه).

Xerxes

به نظر من به لحاظ سخت افزاری نوت۷ فقط از لحاظ دوربین از آیفون ۷عقب میوفته اونم به خاطر دوربین دوگانه آیفون،اما وقتی بحث سیستم عامل پیش میاد آیفون بازم چند قدم جلوتر میوفته!
هرچند نوت ویژگی هایی داره مثل اسکنر عنبیه و قلم ،اما سرعت ای او اس باعث شده که ایفون رو بیشتر انتخاب کنن.
از نظر من هم اول نوت ۷,بعد ایفون ۷پلاس. :good:

Google nexus

اسمارت فون ها همشون در یه سطح از کیفیت و قدرت قرار دارن به نظر من انتخاب گوشی پرچمدار بیشتر به طراحی قابیلت ها و رابط کاربری برمیگرده من قلم spen و iris و صفحه نمایش خمیده سوپر امولد با اندازه ۵٫۷ اینچ و طراحی فوق العاده GALAXY NOTE 7 بیشتر میپسندم B-) B-) B-)

Google nexus

سینا سهیلی‌فر

در پایان این نکته را باید اضافه کنم که آتش‌سوزی‌های اخیر نوت ۷ هم نظر منو تغییر نداده چون مشکل فنی همیشه ممکنه پیش بیاد اما مهم‌تر از اون روش حل مشکل هست که به نظر من سامسونگ تو این جریان مسئولانه عمل کرده و چیز زیادی کم نگذاشته.

عاقا سینا این گوشی هوشمند انقدر عالی هست که نظر مارو هم با این اتفاقات اخیر عوض نکرده و من هنوز انتخابم بهترین اسمارت فون حال حاظر هست :good: :good:

ONE نوت هفت البغدادی

اچ تی سی ۱۰❤

HEDAYAT

مثل اینکه ایفون۷ اکثرا در دل نویسنده ها جاخوش کرده ؛)
شخصا پنل و دوربین برام خیلی مهم هست،برای همین بیشتر مدنظرم xz و note 7 هست
اپل پرچمدارهای خارقالعاده ای معرفی کرد،ولی اصلا تو کتم نمیره جک هدفون رو حذف کنن بعد بیان دلیلش رو “شجاعت” بگن، برای همین این گوشی رو از لیست انتخابم حذف کردم!
Note 7 هم برای مشکلاتی که براش پیش اومد احتمالا سامسونگ سری جدیدش رو با پیشنهادات جذابی عرضه کنه.

احمد

بین نوت ٧ و ایفون ٧پلاس گیر کردم ولی ایفون رو انتخاب میکنم ایفون بی نقصه

mosafer

خب البته توی انتخاب آیفون نسبت به سایر گوشی ها، هزینه حرف اول رو میزنه. برای خرید یه آیفون ۷ پلاس ۱۲۸ گیگ که هم میزان حافظه اش خوب باشه و هم حداکثر امکانات اپل رو داشته باشه (نسبت به آیفون ۷) باید بعد از تثبیت قیمت ها بیش از ۳ میلیون خرج کرد
و این خیلی زیاده از نظر من!

ali™reza

بیچاره الجی خخخخ

AliGH002

الجی همیشه یه برند مظلوم بوده کسی بهش توجه نیمکنه 😥

Google nexus

مظلوم تر از اچ تی سی 😥 😥 😥

riofarina

هر چیزی حساب کتاب داره‌.
چند روزی هست یه نوت ۵ و یه a7 2016 گرفتم.واقعا الان حس میکنم در حق خودم ظلم کردم که این چند سال و با باتریهای افتضاح الجی سر کردم. البته درسته خوشدستی و اینفرارد الجی یچیز دیگس ولی وقتی همش استرس باتری داری بدرد نمیخوره.
گوشی های الجی زیبایی و خوشدستی و نوآوری دارن ولی باتری ندارن و گوشی که همش‌ مجبور به شارژ کردنش باشی و استرس تموم شدن باتری بدرد نمیخوره.
الجی نمیتونه خودشو ثابت کنه.واقعا حیف این برند دوست داشتنی.

Google nexus

riofarina

سلام عاقا گوشی های جدیدت مبارک باشه اینشالاه چرخش برات بچرخه و از گلگسی لذت ببری :heart: :heart: :heart: :rose:

riofarina

خیلی ممنون
خیلی دوست داشتم بجای a7 2016 سونی x بخرم ولی ترجیح دادم سونی و با xz امتحان کنم و فعلا تا اومدن اون منتظر بمونم.
ولی حقیقتا a7 2016 گوشی ارزنده ای هست و ارزش قیمتشو داره مخصوصا باتریش که یه معجزه هستش استفاده عادی راحت ۹ ساعت اسکرین میده.به جرات میتونم بگم بغیر از قلم چیزی از نوت ۵ کمتر احساس نمیشه.

mosafer

riofarina
جدا یه سؤالی که برای من پیش اومده بود این بود که تفاوت گوشی های میان رده، بالارده و پرچمدار توی استفاده و از نظر مصرف کننده چیه. شما میگی اگر قلم نوت ۵ رو لحاظ نکنی، a7 2016 چیزی از نوت ۵ کم نداره. یعنی اگر بخواهی یه گوشی داشته باشی، با توجه به قیمت لابد a7 رو انتخاب میکنی. درسته؟ و این یعنی قابلیت های گوشی اگر از حد بالارده یا حتی میان رده بیشتر بشه خیلی محسوس و کاربردی نیست!

riofarina

بله دوست من
کسی مثل من که بفکر بازی های فوق سنگین بمدت طولانی نیست و زیاد درگیر اینکه آندرویدش به نوقا ارتقا پیدا کنه یا نه نیست فرق نوت و a7 فقط در حد قلم هست که اونم شاید هفته ای یکبار بدردم بخوره.
من حتی عکساشون و تو tv مقایسه میکنم نتیجه میگیرم فرق محسوسی ندارن و عکسای نوت فقط یکم‌شارپتر هستن ولی مایل به زرد و عکسای a7 طبیعیتر هستن.
فرق صفحه نمایش اصلا محسوس نیست و فقط وقتی دقت میکنی مشخص میشه و نیت صفحه هم میشه گفت مساوی هستن و طبق بررسی خودم رنگ سفید و قرمز در ۲۰۱۶ a7 خیلی دقیقتر از نوت ۵ هستش.
خلاصه کلام اینکه اگه قصدت خودنمایی نباشه واقعا یک بالارده مثل سری a در حد یه پرچمدار هستش و اینکه من باتری a7 2016 و واقعا تحسین میکنم .این گوشی به معنای واقعی عمر باتری دو روزه داره و فقط ادعا نیست.

AliGH002

با سلام :bye:
یه سوالی دارم از نو*سنده های عزیز تر*جی که قراره بی طرف باشن و با بررسی و دقیق بهترین رو انتخاب کنن :scratch:
کدوم یکی از شماها آیفون ۷ رو دیدین؟ :unsure:
کدومتون باهاش کار کردین؟ 🙁
اصلا ازش بررسی اومده که حتی تو یوتیوب دیده باشین؟! :negative:
رو چه حسابی اکثرا آیفون ۷ رو بهترین میدونین؟! :wacko:
فرق شمایی که نو*سنده هستین با مردم عادی که تحت تاثیر تبلیغاتن چیه؟ :unsure:

REZA

“نه من می‌توانم ملاک‌های شما را انتخاب کنم و نه شما می‌توانید برایم ملاک انتخاب کنید!” اینو اقای م.خملی گفتن.جمله خوبیه!
بعدشم کسی نگفت کدوم گوشی برتره،همه سلیقشون و گفتن.
شما کامنت من و بخونین نگفتم ال جی یا هواوی یا برندای دیگ بدن فقط چون سلیقم نبودن گفتم اینا رو انتخاب نمیکنم!همین!باید به سلیقه هم احترام بزاریم.

AliGH002

شما یه بار کامنت منو بخونین 🙂
اگه ربطشو با کامنت خودتون پیدا کردین حق با شماست :yes:
من نگفتم ملاک انتخاب کسی به من مربوطه :unsure: :unsure:
ولی عقل حکم میکنه تا زمانی که چیزی تست نشده ازش حمایت نکنیم :mail: :good:
مخصوصا اگه کسی باشیم که حرفاش و نوشته هاش بیشتر تو چشم باشه! :heart: :good:

far_zad

اگر قرار باشه چیزی به جز سری نوت استفاده کنم که بسیار بعیده، حتما گوشی نکسوس (پیکسلی) انتخاب میکنم.

Ali Mousavi

آیفون ۷ که سیستم عاملش ios هست همه باهاش کار کردن و حدودا میدونن چطوره
عملکرد بی نقص و سرعتش رو هم از بررسی آیفون ۶ اس میشه فهمید این یکی از اونم بهتر
دوربینش هم حتما پیشرفت داشته! امکان نداره پسرفت کرده باشه
صفحه نمایشش هم ۲۵ درصد بیشتر نور داره که به طور عادی هم خیلی عملکرد خوبی داشت تازه از فناوری true tone هم استفاده میکنه
وزن هم در حد ناچیزی کمتر شده و میشه گفت ارگونومی کلا تغییراتی نکرده
عمر باتری هم دو ساعت بیشتر شده
پس میشه راحت فهمید آیفون های جدید چه محصولاتی هستن! و نویسنده ها هم با بررسی این جوانب اون رو انتخاب کردن
حالا شاید مشکلات پیشبینی نشده مثل ترکیدن یا مشکلات پردازنده پیش بیاد در هر صورت ساخته بشر همیشه نقص داره اما بدون در نظر گرفتن این موارد
به هیچ وجه نمیشه آیفون های جدید رو دست کم گرفت
درواقع آیفون ۷’، آیفون ۶ اس هست که در تمام موارد بسیار بهتر شده پس از اونجاییکه نویسنده ها از ۶اس راضی بودن از این یکی هم بیشتر راضی خواهند بود و به همین دلیل بهش رای دادن :rose:

SAMSUNG FOR EVER

دوست عزیز کسانی که با آی او اس کار کرده باشن با باگ هاش و کرش هاش آشناییت دارن اینو من خودم با تجربه ۴ تا دیوایس دارم میگم
البته آی او اس رو قبول دارم فقط به خاطر یکپارچگی و متال که سیستم گیمینگ رو واقعا جذاب میکنه (تجربه خودم با ۶اس) اما نمیشه گفت IOS بی نقصه اتفاقا خیلی هم نقص داره در اویل عرضه یا استفاده طولانی مدت و داغ شدن دستگاه من اوایال IOS 9 آیفونم ۱ بار اتفاقی ریست شد اما خوش بختانه بک اپ داشتم یا هنگ های عجیب میدیدم (متفاوت تر از هنگ های IOS) مثلا رو کانتک که میزدم صفحه همون جوری میموند که بعد یه ریست ستینگ حل شد یا تو بعضی اپ ها کیبورد خود به خود باز میشد و گیر میکرد.
الان هم مثل همیشه ۱۰ نفر‌میخوان بیان در جواب من بگن “تو اصلا از کامنتات معلومه با iOS کار نکردی و چون پولشو نداری بخری اینطوری میگی ” و من در جواب این دوستان پیشاپیش باید بگم قرار نیست هر کسی آیفون داره همه جا بگه که من آیفون دارم یا اگه من آیپد دارم قرار نیس بگم اینا رو دارم فقط ANDROID رو ترجیح میدم. شاید اندروید بعد یک مدت تاخیر پیدا کنه (قبل اندروید ۵) اما حداقل باگ نداره یا کرش نمیکنه اگر هم کرش کنه برای یک دستگاه اتفاق میفتا مثل نوت ۷ نسخه اگزینوس که با آپدیت مشخصه که حل میشه ….

rezzaz

من احتمال خیلی زیاد یکی از گوشی های زیر رو میگیرم
i7 plus
note 7
xperia xz
pixel xl
من خیلی از آیفون جدید و اکسپریا جدید خوشم اومده یعنی در حد عالی هستن.نوت ۷ هم گوشی خیلی کاملیه.یکی از دوستان بنده تعداد زیادی برای فروشگاهش پیش خرید کرده بود قرار بود بعد از رسیدن گوشی هاش یکیشونو بخرم ولی این مشکل واسش پیش اومد کلا از انتخاباتم کنار گزاشتمش.چون احتمال خیلی زیاد داره که گوشی های مشکل دار و رفرشی تو بازار پر بشن.چندوقت دیگه هم پسرم به دنیا میاد و نمیخوام اتفاقی واسش بیوفته.اگه کسی تونست به خارج از کشور بره که یک ندا به من بده احتمال زیاد پول واسش بفرستم بخره واسم.وگرنه هم مجبورم انتخاب های دیگه ای بکنم :rose:

REZA

قدم نو رسیده پیشا پیش مبارک :rose:

rezzaz

ممنون داداشم

p2

به نظر من بهترین نوت۷بعدش اس۷اج بعد ایفون۷پلاس بعد اچ تی سی۱۰
از نظر اکثر سایت های دنیا اس ۷اج بهترینه
البته نوت۷این مشکل باتری خرابش کرد بد شانسی اورد
برسی هاشو خوندم واقعا اس۷اج تحسین شده ترین گوشی که تاحالا دیدم
از هر نظر کامل و عالیه این گوشی.دیگه نوت۷از اینم بهتره حیف مشکل باتری پیدا کرد

galaxy

همه خیلی خوب بودن نظراتشونم جالب بود
تنها کسی که چسپیده به یک برند مصطفی عباسیه اچ تی سی تچ تی سی و بازهم اچ تی سی و البته در مورد اچ تی سی ۱۰ بش حق میدم واقعا گوشیه خوبیه متن صدرا و سینا عالی بود و بسیار منطقی برای نیاز های روزانه ایفون بهترینه تا سه سالم سرعتش مکثه مکثه
مرسی نویسندگان که همش خودمونی هستین

galaxy

انتخاب منم نوت ۷ و ایفون هفت پلاسه

Mohammad H

دست همه نویسندگان بابت این مقاله درد نکنه، این نوع مقالات سایت را شخصا خیلی می پسندم. :rose: واسه من هم درابتدا آیفون ۷ و سپس گلکسی نوت ۷ خیلی کارامد و مفید به نظر میاد 😉 در مورد نکسوس ها هم کاملا موافقم با نظرات، به عنوان اولین تجربه ام با نکسوس ها -یعنی نکسوس ۵x- از عملکرد روونش و اندروید ۷ خیلی راضی ام، اینقدر تو این زمینه خوبه که عیب هایی همچون ظاهر نه چندان دلچسب، باتری معمولی و صفحه نمایش با رنگ هایی سرد و … کمتر به چشم میاد.

siavash-t

سلام. لطفا این خبر رو هم کار کنید:
http://www.sammobile.com/2016/09/11/samsung-may-remotely-deactivate-galaxy-note-7s-that-arent-returned/

من هم الان یه ماهی هست که یه اس ۷ اج خریدم. چندین روز هم در موردش تحقیق کردم. چه فارسی و چه انگلیسی. اگر دوستان سوالی داشتند در خدمتتون هستم.

آقای کمانی، فکر کنم گوشی مادرتون مشکل داره. من تا حالا گوشیم یک بار هم ریبوت نشده. اگر با گارانتی گرفتید، یه گارانتی ببریدش.

fouzhan

دقیقا منم بعد چهار ماه تا به حال یک بارم ریبوت نشده! شاید گزینه ی auto restart گوش روشن باشه! وگرنه مشکل از گوشی هستش بهتره نمایندگی نشون بدین!

grimm

نظر من آیفون ۷ :heart:
Beautiful black
زیباست روانه و منفجر نمیشه :bye:

Mohamad Sonyxperia

فقط xz B-) B-)

F∀ⓡ∀Z SONY

مصطفی دارم میام برات :))

mosafer

سلام. آقای عطایی عزیز، موقع بررسی نکسوس ۶p انتقادهای اساسی نسبت بهش داشتید. اکثر قسمت های این گوشی رو دچار ضعف های کم و زیاد نسبت به سایرین می دونستید. چی شده که نظرتون عوض شده؟ ای کاش حداقل توی بازه بررسی تا الآن با چند تا پست، از مزیت های این گوشی تعریف می کردید تا اقبال مخاطب نسبت بهش بیشتر بشه. آخه مثلا من اگر میدونستم شما و سایر نویسنده ها که تجربه کار با اکثر گوشی ها رو دارید، در نهایت رضایت بیشتری از ۶p نسبت به بقیه دارید، شاید اقدام به خریدنش می کردم.
در مجموع من با خوندن بررسی های ۶p مخصوصا بررسی شما نسبت به صفحه نمایش گوشی (در مقایسه با نوت و اس۷ و …) نسبت به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری اش (در مقایسه با نوت و … ) نسبت به دوربین بدون لرزش گیرش، نسبت به برنامه های پیش فرض و مولتی مدیا مثل گوگل فوتو و … بدبین شدم و هیچ وقت بهش فکر نکردم. حالا با این انتخاب شما متعجب شدم.
ضمن اینکه اخیرا در چند ثانیه کار کردن با اس ۷ اج یکی از اقوام که چند هفته است خریده متوجه لگ هایی شدم که ناامید کننده بود. مثلا زدم روی apps ولی حدود ۴ ثانیه طول کشید تا برنامه ها رو نشون بده. اینه که کلا از هر چی گوشیه زده شدم! لطفا بگید این لگ ها طبیعیه در پرچمداران؟

siavash-t

دوست عزیز من الان حافظه داخلی گوشیم تا خرخره پره. یعنی با گالری اصلی گوشی نمی تونم عکس ببینم. پیغام پر بودن حافظه میده! ولی بدون تعصب میگم. گوشیم هیچ لگی نداره. اگر خواستید می تونم یه برنامه ضبط صفحه نمایش نصب کنم و نشونتون بدم که لگ نداره. اگر داشت، بی تعارف می گفتم.

سینا عطایی

سلام دوست من 🙂
ببینید نکسوس ۶ پی دستگاهی نیست که بشه به همه کاربران پیشنهاد داد، ایراداتی که در نقد و بررسی اعلام کردم هنوزم هست، توی این متن هم از اونها به عنوان خوبی یاد نکردم. نمایشگر، عمر باتری کمی کمتر نسبت به رقبا، برنامه های پیش فرض و البته نبود OIS برای دوربین هنوز هم هست و هنوز هم ایراده منتهی برای من عملکرد بدون مکث و البته به روز بودن سیستم عامل اولویت اول هست و فعلا با نکسوس ها ارضا میشه.
درباره اون لگ در اس ۷ اج هم بگم که طبیعی هست و همه دستگاه های اندرویدی در اون بخش به همین شکل هستن

riofarina

بجای پرستش گوشی که هنوز ندیدینش یفکری به حال سایت بکنین.دیگه با ۴g هم بالا نمیاد.
بخدا ما ترنجی و دوست داریم بهش عادت کردیم ،انگار نویسندهاش و سالهاس میشناسم و باهاشون زندگی کردم ولی وضعیت سایت افتضاحه.
لطفا خواهشا سایت و درست کنین

سینا عطایی

مطمئن باشید این ایرادات بیشتر از اینکه شما رو اذیت کنه ما رو اذیت می کنه. تمام سعی و تلاش ما بر بهتر کردن شرایط هست و هیمشه قدردان همراهی شما دوستان عزیزمون هستیم.

Modarz

من به ترتیب انتخاب هام:
ایکس زد B-)
اس۷ اج :yes:
آیفون۷ پلاس :good:
عه ولی قطعا هیچکدومو نمیتونم داشته باشم
😥

F∀ⓡ∀Z SONY

هرکدومو دوست داشتی میگیری حتما :yes:
فقط کافیه بخوای و واسه خواستت قدم برداری 🙂
البته اکثرا شعار میدیم!

kamran jaafari

all in one
IPHONE 7 PLUS+I WATCH :rose:

Just Sony ??

تو انروید قطعاً
Xperia xz
IPhone خوشم اومده

sinamirzaii

توی پرچمدار های امسال نه نوت۷ رو پسندیدم نه ایفون ۷ رو چون زیاد تغییری نسبت به نسل قبل نداشتن که ادم رو مجاب به خریدن کنه من به شخصه دوست دارم یکسری از پرچمدار های سونی رو امتحان کنم به نظر میرسن که کم نقص یا با کمی اقراق بی نقص باشن

Google nexus

ایفون ۷ تغیراتش انداره xz نبوده ؟ اصلا میشه تغیراته ایکس زد نسبت به پرفومنس رو بگی ؟ اها ۴k فیلم برداری میکنه 🙁 🙁 🙁

sinamirzaii

نه صرفا کاری به تغییرات ایفون و نوت ندارم اونطور که باید من رو مجاب به تعویض نوت۵ نمیکنه پرچمدار سونی هم که xz باشه فقط به خاطر تجربه ی یه گوشی از این برند انتخاب میکنم نه به خاطر تغییراتی که داشته و بعد از مدتی فهمیدم که این اعداد مثلا ۳۰ درصد بهتر و ۴۰ درصد سریعتر و اینا فقط برای تبلیغ هست چون عملا هیچ نواوری خاصی ندارن مجبورن با این چیزا مردم رو راضی به تعویض کنن

من به این خاطر ایفون رو انتخاب نمیکنم چون واقعا با محیطش مشکل دارم محدودیت زیادی داره و برای کسایی خوبه که تقریبا اینترنت پرسرعت و نامحدود دارن به درد میخوره و بیشتر مشکلم با محدودیت هاش هست

درباره ی نوت۷ هم فقط ضد ابی اش من رو راضی کرد از تغییرات مثلا اگر باتریش طبق شایعات ۴۰۰۰ بود و رم ۶ گیگ که واقعا تغییرات قابل ملاحظه ای هست انتخاب اصلیم نوت۷ بود ولی الان چون فرقی زیادی با نوت۵ نداره به نظرم پرچمدار سونی انتخاب بهتری برای من باشه چون من از زمانی که سونی زد رو معرفی کرد میخواستم یه بار هم شده یکی از گوشی هاشو امتحان کنم البته معلوم نیست که بخرم یا نه ولی منظورم اینه که انتخاب من این گوشی هست

alifh

من برام یک سخت افزار مهمه دو دوربین سه باطری چهار صدای خوب پنج پشتیبانی خوب.
در مورد گوشی های زیر یک میلیون سری ردمی شیائومی رو می پسندم فقط کمی دوربین اذیت کنندس البته ردمی پرو و ردمی نوت چهار نمیدونم چجورین دوربینشون چجورین.
در مورد گوشی بین یک میلیون و یک میلیونو پونصد انتخاب سخته و الان بدون تحقیق نمیتونم نظر بدم.
برای گوشی های بالای یک میلیون و پونصد، اس هفت اج، نوت هفت و اچ تی سی دهو بخاطر صداش می پسندم.
البته من براساس اطلاعات و شناختی که دارم نظر دادم و با تحقیق بیشتر ممکنه نظرم عوض بشه

reza farhang

من با اینکه طرفدار سامسونگم ولی این سری ایفون ۷ پلاس چشمو بعد جور گرفته اگه ایرادی نداشته باشه از تستها سر بلند بیرون بیاد حتما انتخابم اونه و بعد اون گالکسی s8 منتظرش میمونن چون احساس میکنم به خاطر جریان نوت سامسونگ به s8 خیلی اهمیت بده تا دوباره اسمشو و شهرتشو برگردونه پس سنگ تموم میزاره

Mehdi_tr74

هنوزم نوت۷ رو دوست دارم 🙁
ولی احتمالا پولم بهش نمیرسه و باید فکر اس۸ یا نوت ۸ باشم
مطمئنم واسه اس۸ سنگ تموم میذاره چون مجبووره و باید خاطره بد نوت۷ رو پاک کنه
( امیدوارم مشکل نوت۷ باعث بشه سری جدیدش قیمتش بشکنه بیاد پایین شاید تونستم بخرم)

Ali Mousavi

به ترتیب
۱: آیفون ۷ پلاس
۲: نوت ۷ نسخه ی اصلاح شده (!)
۳: آیفون ۷

Darkgroom

فقط نکسوس
نکسوس ۶پی هم پرچمش بالاست

instagram@MerlenRose

فقط و فقط امپراتور Galaxy s7 edge & Galaxy note 7
مال خودم s7 edge خیلیم دوسش دارم
چون بهترینه اینو خودم نمیگم تمام سایت های فناوری و تکنولو… میگن.
:heart:

Ehsan.AZ

سلام
دوستان بین nexus 5x و z3+ نظرتون کودوم بهتره؟ و تو این قیمت گزینه بهتری دارین؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs