حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا مراسم خود را در MWC 2017 تایید کرد؛ رونمایی از اسمارت‌فون بعید است!

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، نوکیا

زمانی که نام نوکیا را برای یک مراسم می‌شنویم، همیشه منتظر رونمایی از یک فناوری خاص و یا محصولی جدید هستیم. همانطوری که در جریان هستید، مهلت همکاری مایکروسافت و نوکیا به پایان رسید و اکنون نوکیا می‌تواند به صورت مستقل همکاری خودش را ادامه دهد. البته فراموش نکنید، شروع فعالیت مجدد به صورت مستقل سه ماهه پایانی سال جاری خواهد بود. بر اساس اعلام رسمی، شاهد حضور نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 خواهیم بود. در ادامه همراه باشید.

حساب رسمی نوکیا در توئیتر خبری را از سوی آقای راحیف سوری، مدیر عامل اجرایی کمپانی نوکیا نقل قول کرده است که حاکی از این دارد که نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال آینده حضور خواهد داشت. با این حساب می‌توان گفت آقای سوری نیز یکی از سخنرانان MWC است که بر روی صحنه می‌رود تا از محصولی جدید رونمایی کند. بنابرین نوکیا قصد دارد در ابتدای سال آینده از یک محصول جدید رونمایی کند اما نکته اینجاست که بر اساس صحبت بسیاری از افراد رونمایی از اسمارت فون کمی بعید خواهد بود.

البته ما انتظار داریم کمپانی فنلاندی در این رویداد بزرگ که مخصوص صنعت گوشی های هوشمند در شهر بارسلونا است، دست کم از یک گوشی هوشمند رونمایی کند. به هر حال هنوز فرصت زیادی تا زمان نمایشگاه MWC 2017 و مطمئن هستیم در صورتی که نوکیا بخواهد از یک اسمارت فون جدید و یا همان تبلت لو رفته رونمایی کند، صحبت های بیشتر و تبلیغات زیاد تری برای این مراسم نوکیا انجام خواهد شد.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-confirms-presence-at-MWC-2017-but-smartphone-announcements-are-not-guaranteed_id86641″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arash

سال پیش نوکیا حضور داشت ولی در مورد اینترنت نسل ۵ بود محصولاتش امسال هم احتمال زیاد در همین مورده
انتظار دارم محصولات جدیدش که قطعا شامل تبلت و اسمارت فون واحتمالا ساعت هوشمند میشه زودتر از نمایشگاه بارسلون معرفی بشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....