حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا، آماده بازگشت به دنیای اسمارت‌فون‌ها است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در سال ۲۰۱۳، مایکروسافت بخش تلفن همراه شرکت نوکیا را به ارزش ۷٫۱۷ میلیارد دلار خریداری کرد و این بخش به شرکت مایکروسافت واگذار شد اما نوکیا می‌تواند در سال ۲۰۱۶ به بازار اسمارت‌فون‌ها برگردد. این شرکت، مشغول خرید تجهیزات شبکه از تولیدکننده‌ی Alcatel-Lucent است و در روزهای گذشته، شاهد فروش سرویس نقشه‌ی here نوکیا به خودروسازان آلمانی بودیم. گویا این شرکت آماده بازگشت به دنیای اسمارت‌فون‌ها است و قصد دارد تا در سال بعد به بازار اسمارت‌فون‌ها برگردد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گزارش منتشرشده‌ی امروز نشان می‌دهد که نوکیا درحال استخدام کارمندان جدید برای نوشتن نرم‌افزار است و این شرکت در وب‌سایت Linked In برای مهندسان نرم‌افزاری که با اندروید آشنایی دارند، آگهی داده است. این شرکت به دنبال شرکایی برای رسیدگی به فروش‌ دستگاه‌های موبایل جدید است. اوایل سال جاری میلادی، تبلت اندرویدی نوکیا N1 در چین عرضه شد و با شروع ماه جاری، این تبلت نیز در قاره‌ی اروپا و کشور انگلستان عرضه شد. سال پیش این شرکت، لانچر اندرویدی خود با نام “Z Launcher” را منتشر کرد.

نوکیا قصد دارد تا گوشی جدیدی را طراحی و تولید کند و انتظار می‌رود که در سال بعد، گوشی جدید این شرکت با برند نوکیا عرضه شود. این گوشی‌ها همانند تبلت N1 نوکیا توسط دیگر شرکت‌ها تولید خواهد شد و این نوع از معاملات، سود کمتری را برای نوکیا به ارمغان خواهد آورد اما با این حال، میزان ریسک کمتر خواهد شد. اگر نوکیا، گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید را تولید کند، این شرکت به سرعت می‌تواند به یکی از شرکت‌های معروف میان تولیدکنندکان گوشی اندرویدی تبدیل شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-starts-prepping-for-a-return-to-mobile_id72474″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

هی وای من!
یعنی میشه اسم نوکیارو، از مطالب نوستالژیک دربیاریم؟!

Ari khan

فکرشو بکن طراحی و تکنولوژی های سری لومیا با طعم اندروید!!!!خیلی خوب میشه!! :yahoo:
البته اگه تکنولوژی هاشو دو دستی تقدیم مایکروسافت نکرده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی