حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش خودروی مفهومی S-FR تویاتا در پیست مسابقه

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

آبان ماه بود که برای اولین بار به طور اجمالی با خودروی S-FR تویاتا با خودروی مفهومی دیگرش که در نمایشگاه اتومبیل توکیو از آنها پرده برداری شده بود، آشنا شدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ممکن است برای علاقمندان و طرفداران عملکرد بیش از حد زیبایی بوده باشد اما آخرین نسخه قطعا شرورتر بنظر می‌رسد. تویاتا از S-RF جدید که گویی برای یک روز مسابقه در پیست خود را آماده کرده با تفاسیر و ویژگی های جدیدش رونمایی کرده است. این در حالیست که ماشین زرد رنگ اصلی گرد و نرم بنظر می رسید و ماشین مسابقه ای جدید S-FR دارای بال بزرگ در عقب، کانارد روی سپر جلو و شکافی تهاجمی در جلو می‌باشد.

photo_2015-12-05_23-26-35

بال بزرگ عقب هوای پاک را برای نقل خودرو بالا نگه می‌دارد و خودرو گلگیرهایی دارد که می‌تواند کاور تایرها و چرخهای بزرگتری را داشته باشد. S-FR مفهومی همچنین دارای دیفیوز عقبی است که عملکرد بهتری در مسیر دارد. کاپوت جدید نفوذی و فیبرکربنی این ماشین مسابقه ای را متفاوت کرده است.

photo_2015-12-05_23-26-48

photo_2015-12-05_23-26-53

هنوز مطمئن نیستیم که تویاتا قصد تولید انبوه داشته باشد اما امیدواریم که نسخه مسابقه ایش را در آینده ی نزدیک در بازار ببینیم. خودروی مفهومی اصلی از موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندری استفاده می‌کند که ۱۲۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۹ نیوتن پوند گشتاور تولید می‌کند.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/toyota-shows-off-s-fr-concept-ready-to-race-03416861/” background=”#04c571″]slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Goodi

طرحی از bmw.porsche.mini. مخلوطه

just samsung

پورشه؟ بی ام و ؟؟!! دقیقا چه ربطی دارهبه اینا؟؟ این خودرو‌کاملا از تیوتا gt86 الگو برداری شده

Javad

و البته از برادر دو قلوش Subaru BRZ :mail:

Goodi

چراغ مینی.اتاق پورشه.بدنه بی ام و.یه دقت بکن

Moazez

یجورایی باحاله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....