حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر UltraFine ال جی با مک های قدیمی سازگاری دارد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

شرکت اپل در جریان رویداد ۲۷ اکتبر خود علاوه بر رونمایی مک‌بوک‌پروهای جدید، دو نمایشگر ۴K و ۵K ال‌جی را معرفی کرد که به عنوان صفحه‌نمایش‌های مستقل محصولات جدید رونمایی شدند. حال به نظر می‌رسد این نمایشگرها با مک‌های قبلی نیز سازگاری داشته و از آنها پشتیبانی می‌کنند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس گزارش‌های جدید، نمایشگرهای UltraFine جدید ال‌جی قادر هستند از مک‌های قدیمی با رزولوشن پایین‌تر پشتیبانی کنند. این موضوع از یک سند پشتیبانی در وب‌سایت اپل آشکار شد که براساس آن صفحه‌نمایش جدید با مک‌های قدیمی سازگاری دارد.

البته این پشتیبانی موجب کاهش رزولوشن خواهد شد، برای مثال اگرچه رزولوشن تصویر نمایشگر ۵K UltraFine ال‌جی ۲۸۸۰*۵۱۲۰ پیکسلی با نرخ تجدید ۶۰ هرتزی است، در دستگاه‌های قدیمی مک باید با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسلی با نرخ تجدید ۶۰ هرتزی رو به رو شد.

از مک‌های قدیمی می‌توان به مک‌پرو ۲۰۱۳، مک‌بوک‌پروهای ۲۰۱۴ با سایز ۱۳ و ۱۵ اینچی، iMac با صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی سال ۲۰۱۴ ، iMac با صفحه‌نمایش ۲۱ اینچی سال ۲۰۱۵ یا جدیدتر، مک‌بوک‌ایر اوایل ۲۰۱۵ با سایز ۱۱ و ۱۳ اینچی اشاره داشت.

بنابراین اگر از دستگاه‌های فوق برخوردار هستید می‌توانید نمایشگرهای UltraFine ال‌جی را تهیه کنید اما نخواهید توانست کیفیت تصویر نهایی را تجربه نمایید. شرکت کوپرتینویی اخیرا تخفیف بزرگی برای محصولات جدید قائل شده که نمایشگرهای جدید نیز شامل آن می‌شوند و تا مارس ۲۰۱۷ این تخفیف ادامه خواهد داشت.

بنابراین تا پیش از حذف تخفیف اقدام به خرید آنها کنید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/lg-ultrafine-work-with-older-macs/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH