حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه گوگل اکنون می‌تواند مسیرها را از دسکتاپ شما به اندروید ارسال کند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدتی پیش بود که گوگل، توانایی تایپ “ارسال مسیرها” را به گوگل اضافه کرد تا به صورت خودکار، مسیرها به گوشی شما ارسال شوند. ‌اکنون گوگل توانایی بسیار مفیدتری را به سرویس نقشه خود اضافه‌کرده است. می‌توانید مسیرها را از نقشه گوگل به آیفون‌ خود ارسال کنید. هم‌اکنون این ویژگی برای گوشی‌های اندرویدی نیز کار می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اگر آخرین نسخه برنامه نقشه گوگل (Google Maps) را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید، زمانی که وارد گوگل در دسکتاپ خود می‌شوید، یک لینک مربوط به “Send to device” را دریافت می‌کنید. گزینه اعلانات در گوشی خود را انتخاب کنید و خواهید توانست تا ناوبری را شروع کنید یا اطلاعاتی درباره مکانی که به دنبال آن هستید را بخوانید.

ماه گذشته بود که گوگل این قابلیت را برای آیفون‌ها عرضه کرد و کافی بود که برنامه Google Maps را بر روی گوشی خود نصب می‌کردید. اکنون می‌توانید از این قابلیت در گوشی‌های اندرویدی استفاده کنید.

[su_button url=”http://lifehacker.com/google-maps-can-now-send-directions-from-your-desktop-t-1717230486″ target=”blank” background=”#46bfb1″]lifehacker[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

عجب
اول IOS بعد اندروید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Samsong...DIE

بیصبرانه منتطرم رو لپ تاپ وایوم و گوشی Z3+ م تست کنم 😉
ممنون

mohammadh hossein

من دیروز رفتم توی گوگل مپ با pc اونم بعد از مدت ها و خب دیدم کلییییی تغییرات ایجاد شده و این قابلیت هم انگار فعال بود. خلاصه که حسابی گوگل رو نقشه کار کرده و عالی شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی