حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیوی شیائومی می میکس (Mi Mix)

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

شیائومی می میکس به دلیل خاص بودنش توجهات زیادی را به خود جلب کرده است که سبب شده به نسبت میزان محبوبیت و شناخته شده بودن این برند، اخبار زیادی پیرامون آن منتشر شود. می میکس شبیه به یک موجود فضایی است که هر کسی دوست دارد آن را از نزدیک تجربه کند و تجربه های مختلف، اظهار نظر های مختلف را هم در پی دارند. این بار می خواهیم نگاهی دقیق تر داشته باشیم به می میکس و شما را با ابعاد نهفته ای از این دستگاه آشنا کنیم، با ترنجی همراه باشید.

xiaomi-mi-mix-review-aa-26-of-27-840x560

معمولا بیشترین توجهات نسبت به می میکس پیرامون نمایشگر آن است، اجازه بدهید ابتدا از همین جا آغاز کنیم. رزلوشن نمایشگر می میکس کمی از استاندارد FHD بیشتر یعنی طول و عوض آن برابر ۱۰۸۰*۲۰۴۰ در نظر گرفته شده است، شاید بپرسید این موضوع چرا باید اهمیت داشته باشد؟ استاندارد های FHD و HD دارای نسبت طول به عرض ۱۶ به ۹ هستند که با استاندارد محتوای تولیدی این روزها مطابقت دارد. اما رزلوشن نمایشگر می میکس سبب نسبت طول به عرض ۱۷ به ۹ می شود که کمی عریض تر از استاندارد روز است. این باعث می شود که وقتی شما در حال تماشای محتوا روی نمایشگر جذاب و بدون حاشیه می میکس هستید، شاهد یک نوار سیاه در بالای آن باشد و این اصل زیبایی می میکس به عنوان یک فبلت بدون حاشیه را از بین می برد، چرا که آن نوار مشکی شبیه به حاشیه نمایشگر است، چیزی که می میکس نباید داشته باشد!

xiaomi-mi-mix-review-aa-19-of-27-840x560

بدون حاشیه بودن نمایشگر علاوه بر این که باعث خوشدستی بیشتر دستگاه می شود اما در عین حال کار با آن را سخت می کند. چرا که دست شما عموما با نمایشگر تماس های ناخواسته دارد و این سبب تداخل در فرامین وردی می شود.

xiaomi-mi-mix-review-aa-11-of-27-840x560

پس از آن می توان به بلندگوی مکالمه که با فناوری لرزش ویژه خود صدا را به گوش شما می رساند اشاره کرد، اینجا عموما صدا بلندی کافی ندارد و برای مکالمه ایده آل نیست.

دوربین جلو نیز هر چند می بایست زیر نمایشگر قرار می گرفت اما برای استفاده روزمره و ثبت تصاویر سلفی با مکالمه ویدئویی خیلی جایگاه دلخواهی ندارد چرا که تصور کنید بخواهید دکمه شاتر را تپ کنید در این هنگام دست شما جلوی دوربین قرار می گیرد! البته شما می توانید برای این شرایط موبایل را ۱۸۰ بچرخانید تا دوربین گویی در بالای نمایشگر باشد اما راه حل خیلی ایده آلی به نظر نمی رسد!

xiaomi-mi-mix-review-aa-13-of-27-840x472

کیفیت دوربین اصلی نیز چنگی به دل نمی زند و در شرایط نوری ضعیف است موضوع خود را به شدت نشان می دهد. اجاره بدهید ویدیو بررسی آن را با هم تماشا کنیم:

[aparat id=”LQC5c”]

نظر شما درباره مواردی که روی می میکس دیدیم چیست؟ در مجموع می توان گفت طرح مفهومی زیبایی است که شاید برای زندگی روزمره ایده آل نباشد!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/xiaomi-mi-mix-review-725356/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saman

همه بدن فقط سامسونگ خوبه
نظریات س ع

milad.danesh

الان توی مطلب کجا حرفی از سامسونگ بود ؟ اقای عطا.یی توی تمام برسی های گجت های سامسونگ هم اگه ایرادی داشتن گفتن ولی هیچ کس اعتراضی نداشتن ولی شما فن های سونی نو.یسنده اگه به برند letv هم خورده بگیره میچسبونین به سامسونگ

Fouzhan

میدونی چیه سواد چیزه خوبیه! درک و فهمم چیزه خوبیه! عزییز خود آقای عطایی نیومده مطلب بنویسه که! ایشون فقط ترجمه کرده! کمتر حس دایی جان ناپلئون بگیر به خودت! اگرم مشکل داری میتونی اصلا مطالب سایتو نخونی! اولین باری نیس داری اینجوری میکنی! اولین باری هم نیست که کسی بت میگه این حرفو!

saeidkhy

همون ک گفتم واسه خرید این سبک گوشی ها هنوز زوده
یکم بابد بگذره خوب ایراداش گرفته بشه
شیاومی هنوز تو دوربین ضعف شدید داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)