حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیوی اچ تی سی وان A9 از Theverge؛ آیفون اندرویدی

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

اچ تی سی امسال رونمایی های زیادی در رده پرچمدار داشت. ۴ دستگاه رده بالا در سری های M9 و E9 و حالا دستگاه جدیدی به نام HTC One A9 که یک میانه رده خوش ساخت و البته گران از این شرکت است را رونمایی کرده است. به نظر ما باید این دستگاه زودتر از این ها و هم دوره با ام ۹ وارد بازار می شد تا اچ تی سی را در رده میانه همراهی کند. به هر روی حالا این دستگاه به بازار عرضه شده است و با یک طراحی که به نظر می تواند آبروی اچ تی سی را تحت تاثیر قرار دهد و یا اعتبار اپل را بالاتر از چیزی که هست ببرد. اچ تی سی وان A9 یک آیفون ۶ (یا ۶ اس) است که کمی تغییر پیدا کرده است. در ادامه با ترنجی باشید تا با دستگاهی که آن را “آیفون اندروییدی” می نامند، بیشتر آشنا شویم.

androidpit-HTC-One-A9-4-w782

اچ تی سی وان A9 دارای چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ است. این چیپست دارای پردازنده مرکزی ۶۴ بیتی ۸ هسته ای در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 405 است که برای نمایشگر FHD آن کافی است. ۲ گیگابایت حافظه رم برای مدل ۱۶ و ۳ گیگابایت برای مدل ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این دستگاه در لحظه عرضه، اندروید ۶ یا همان مارشمالو است. دوربین ها ۱۳ و ۴ مگاپیکسلی است. اچ تی سی برای این میانه رده خروجی صدای Hi-Res هم در نظر گرفته است که شاید جایگزین خوبی برای بلندگوهای استریو همیشگی اچ تی سی باشد. البته که خروجی Hi-Res مربوط به اسپیکر نیست اما باز هم تجربه صوتی عالی در هدفون می تواند غنیمت باشد.

سوال برانگیز ترین بخش اما باتری ۲۱۵۰ میلی آمپریست که عمر باتری اچ تی سی وان A9 را واقعا ضعیف کرده است. این دستگاه در ابعاد و وزن مشابه آیفون ۶ اس تولید شده است اما یک نمایشگر ۵ اینچی دارد.

اما عملکرد اچ تی سی وان A9 در واقع چطور است؟ ویدیو زیر برای شماست:

[aparat]http://www.aparat.com/v/rzBqJ[/aparat]

هر چند اچ تی سی وان A9 را می توان نزدیک ترین کپی آیفون از یک شرکت معتبر دانست اما این بزرگترین نا امیدی درباره این دستگاه نیست، عمر باتری ضعیف و قیمت در حد پرچمدارهای دیگر است که می تواند این ارایه را ناموفق کند. نظر شما درباره اچ تی سی وان A9 چیست؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/10/27/9620318/htc-one-a9-review-android-iphone” target=”blank” background=”#159f84″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza Zarandi

اچ تی سی خودشو مسخره کرده یا ما رو؟ :scratch:
اخه مومن تو به واوی و سامسونگ گیر میدادی حالا اونا بهتر شدنو تو دست قدیمای اونا رو هم از پشت بستی.
متاسفم برات واقعا
خدا حافظ اچ تی سی :bye:

riofarina

بعضی وقتا تو شرکتای بزرگ اتفاقاتی میافته که حتی از چند بچه کودکستانی بعیده.
این محصول اچ تی سی دقیقا همون اتفاقس.

HAMID3D

A9 لکه ننگیست بر پیشانی اچ تی سی 😥

kamix1353

کاش زودتر راهش رو پیدا کنه اچ تی سی،اگه بره کنار جدا جای خالیش حس میشه. 🙁

JOHN

وقتی یک محصول رقیب یک محصول دیگه تولید میکنند باید حداقل یکی دو مورد از ویژگی های اون محصول قابل رقابت باشه.این که هیچیش قابل رقابت نیس :wacko:
مثلا اکسپریا زد۳ کامپکت با ایفون میتونستن رقیب خیلی خوب و سرسختی واسه هم باشند ولی a9….. :scratch:

mohammadkhan

اخه ۴۰۰دلار کجاش هم قیمت پرچمدارا بابا دیده وقتی میخواین یکیو خراب کنین میکنین والا . پارسال هرچی میزد خوب بود اما الان چون m9 دور از انتظار بوده په همه چیش دیگه بده ؟ واقع بین باشین خواهشا صفحه امولد ۳ گیگ رم ۳۲ گیگ حافظه بدنه باریک فلز دیگه چی میخواین

pika

دوست عزیز مشکل نظر شما اینه که موقعیت htc رو در نظر نمیگیری! این گوشی قرار بود ناجیِ htc باشه! شما میشه بگی چیش به یه ناجی میخوره؟!
درضمن پرچمدارای پارسال همشون ازین بهترن و قیمت مشابهی دارن
اینو با زد ۳ , جی ۳ مقایسه کن یا حتی A8 و M5 , nexus 5x
درضمن آیا انتظاری که ما از htc داریم با انتظارمون از huawei یکیه؟!

mohammadkhan

هواوی داره کل طراحی htc رو پیاده میکنه همه میگن به به ولی برا خودhtc میگن بده

milad.tech

خدیی در حقhtc بدجوری داره کم لطفی میشه این گوشی یه میان ردست که تنها ایرادش باتری خیلی ضعیفشه.
این گوشی باید با m5 و A8 مقایسه بشه که از خیلی جهات از اونا بهتره اما باتریش ضعیفه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)