حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیویی گوگل پیکسل: بهترین موبایل اندرویدی

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

گاهی اوقات در کلام بعضی از علاقه مندان به فناوری، چندین دستگاه را با عنوان “بهترین دستگاه” پیدا می کنید و شاید برای شما خیلی عجیب باشد که اگر این بهترین است پس آن دیگری چیست؟ حقیقت این است که باید کمی دقیق تر به صحبت های آن دسته از افراد دقت کنید، گاهی آنقدر یک مورد خاص شما را تحت تاثیر قرار می دهد که دیگر عیب های یک دستگاه را شاید در آن لحظه به یاد نیاورید. این بار می خواهیم نگاهی داشته باشیم به بررسی گوگل پیکسل از MKBHD و نظر او را درباره این دستگاه بدانیم.

back_pixel

گوگل پیکسل از جهات مختلفی جذاب و برخی جهات ناامیدکننده است. این دستگاه دیگر عادت ارزان بودن نکسوس ها را از سر بدر کرده و قیمتی هم رده آیفون ها و گلکسی ها دارد! این اولین موردی است که علاقه مندان به نکسوس را شاید بیازارد اما ایرادی ندارد، اگر این دستگاه هم پای دیگر رقبا پیش بیاید می توان گفت ارزشش را دارد ولی جایی که شاهد فقدان قابلیتی مثل مقاومت در برابر یا طراحی ویژه و یا فناوری ویژه ای در آن هستیم، خیلی علاقه مند به فکر کردن درباره آن نخواهیم بود. از نظر طراحی کلی دستگاه نیز هیچ مورد ویژه ای در آن نمی توان دید، ضخیم است، حاشیه نمایشگر زیاد است و البته بالای دستگاه کمی ضخیم تر از پایین آن است و …‌ ! حتی پشتیبانی نرم افزاری آن نیز تنها ۲ سال است، یعنی نصف مدت زمانی که اپل به آیفون های خود اهمیت می دهد!

ولی چند لحظه اجازه بدهید! پیکسل ها عمر باتری خیلی خوبی دارند، دوربین عالی در خود جای داده اند و البته بهترین عملکرد ممکن در دنیای اندروید را به شما می دهند. سخت افزار قوی در کنار اندروید خام با همراهی دستیار گوگل می تواند تجربه کاربری بی نظیری را به شما بدهد که در هیچ دستگاه دیگری پیدا نمی کنید. این باعث می شود که ما گوگل پیکسل را بهترین دستگاه اندرویدی موجود بدانیم چرا که شما حتی اگر موبایل ضد آب داشته باشید یا یک دستگاه با نمایشگر خمیده یا بدون حاشیه بخرید اما عملکرد خوبی در اجرای فرامین نداشته باشد، ارزشی نخواهد داشت!

اجازه بدهید با هم بررسی گوگل پیکسل را همراه با مارکوس بروانلی ببینیم:

[aparat id=”1xR6D”]

نظر شما درباره گوگل پیکسل چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=LR708uA4zQ8″]MKBHD[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iranian_mind00

موافق نیستم که بهترین دیوایس اندرویدیه
حتی از نظر سرعت و پرفورمنس هم تست های اس۷ اکزینوس رو ببینید بعضی جاها پیکسل برتره بعضی جاها اس۷
توی صفحه نمایش ، باتری ، طراحی ، ضد آب بودن هم که اس۷ برتره
و توی دوربین و پشتیبانی نرم افزاری هم پیکسل برتره

amin mohammadi

اینم اضاف کنین ک الان پرچمدارای شرکتا اندروید جدید ندارن و هنوز اپدیت نشدن
من htc10 و اس ۷ اکسینوس رو بهتر از این میدونم

سپاس

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

اسم بهترین رو فقط اس ۷ اج میتونه یدک بکشه اینا جزو ۱۰ تایه اول هستن

Pouya Tech

منم موافقم نمیشه گفت بهترین اندرویدی اصلا به نظرمن نمیشه گفت فلان گوشی بهترین گوشیه چرا چون توی قسمت های مختلف فرق داره مثلا توی اس ٧ و اچ تی سی ۱۰ الان دوربین و صفحه نمایش و عمر باتری سامسونگ بهتره ولی بدنه و اسپیکر اچ تی سی بهتره خیلی چیز ها هم مثل طراحی سلیقه ایه خود به خود نمیشه گفت فلان گوشی بهترینه یا این گوشی از اون گوشی بهتره چون تو بعضی موارد این گوشی بهتره و تو بعضی موارد اون گوشی ولی میشه گفت مثلا صفحه نمایش سامسونگ از الجی جی ۵ بهتره

mostafa67

آقای عطایی اینو هم پوشش بدید ممنون.

https://youtu.be/bG4qhWT1LR4

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)