حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیویی گلکسی اس ۶ اکتیو

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ امسال هم در ادامه سری اکتیو که از گلکسی اس ۴ آغاز شد، نسخه اکیتو گلکسی اس ۶ را ارایه کرد. شاید غیر قابل درک ترین عضو خانواده اکیتو را بتوان اس ۵ اکتیو انست اما به جز آن، گلکسی اس ۴ و اس ۶ اکتیو می توانند برای علاقه مندان دلیل محکمی برای خرید داشته باشند. گلکسی اس ۶ اکتیو با باتری حجیم ۳۵۰۰ میلی آمپری و پردازنده کم مصرف اگزینوس ۷۴۲۰، بهترین عمر باتری بین تلفن های همراه را داراست. علاوه بر آن مقاومت مثال زدنی در مقابل ضربه، افتادن و در مقابل آب دارد. در ادامه نقد و بررسی ویدیویی این گجت مقاوم اندرویدی را با هم می بینیم.

Galaxy S6 active (10)گلکسی اس ۶ اکتیو را قبلا در ترنجی دیدیم و با آن آشنا شدیم. این دستگاه در مقابل گلکسی اس ۶ معمولی، آن طراحی زیبا و حسگر اثر انگشت خیلی خوب را کم دارد اما مقاومت و عمر باتری بالای آن کاری می کند که بدی های آن را فراموش کنید. به خصوص عمر باتری بالای آن که شاید آرزوی همه باشد. طراحی هم همانند گلکسی اس ۵ مینی که بدون داشتن درپوش پورت microUSB، طبق گواهینامه IP67 ضد آب و خاک بود، نیازی به درپوش ندارد و این امتیاز بزرگی است. اما عملکرد کلی چطور است؟ در ادامه شما را به تماشای ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/mixDM[/aparat]

به نظر شما گلکسی اس ۶ اکتیو می تواند انتخاب خوبی باشد؟ چقدر این فاکتورها برای شما اهمیت دارد؟ آیا سامسونگ باید این مدل را به صورت جهانی ارایه کند یا همینطور مخصوص یک اپراتور؟

[su_button url=”#” background=”#0fc5b7″]YouTube[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iamalij

عالی

no bias

به نظرم اگه سنسور اثر انگشت میذاشت خیلی مشکلی تو مقاومت به وجود نمیومد 🙁

BLACK box

منتظرم با تانک از روش رد شن
ببینم میتونه دووم بیاره یا نه

Saeed Sj

من طرفدار سامسونگ نیستم ولی خیلی دوست دارم بدونم اون طرفداران سونی که میگفتن “سونی با نو اوری و علمی که داره تونسته در پوش یو اس بی رو برداره” کجا رفتن ؟
اها غیب شدن

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)