حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل اول تبلت گلکسی تب S سامسونگ، ممکن است به‌روزرسانی اندروید مارشمالو ۶٫۰ را دریافت کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

عرضه به‌روزرسانی اندروید مارشمالو ۶٫۰ برای نسل اول تبلت گلکسی تب S سامسونگ، به یک چالش برای شرکت سازنده تبدیل شده است و هر یک از شعبه‌های سامسونگ درباره عرضه به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای این محصول، حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که نسل اول تبلت گلکسی تب S سامسونگ در نهایت، به‌روزرسانی اندروید مارشمالو ۶٫۰ را دریافت نماید. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

پیش‌تر در ترنجی خواندید، شعبه هلند سامسونگ، اعلام کرده است که اندروید مارشمالو برای گلکسی تب S منتشر نخواهد شد. شعبه هلند سامسونگ در این‌باره، مدعی است که گلکسی تب اس ۸٫۴ و گلکسی تب اس ۱۰٫۵، اندروید ۶٫۰ مارشمالو را دریافت نخواهند کرد و اندروید ۵٫۰٫۲ به‌‌عنوان آخرین نسخه‌ی اندروید عرضه شده برای این دو تبلت، باقی می‌ماند.

با این‌حال، هنگامی‌که از شعبه یونان سامسونگ درباره عرضه به‌روزرسانی اندروید مارشمالو ۶٫۰ برای نسل اول تبلت گلکسی تب S سوال شد؛ این شعبه، اعلام کرد که به‌روزرسانی مذکور به‌زودی برای نسل اول تبلت گلکسی تب S عرضه می‌شود.

پیش‌تر، یک منبع ناشناس به سم‌موبایل اعلام کرده بود که یک فریمور برای نسل اول تبلت گلکسی تب در حال توسعه است و احتمالاً شامل کدهای لازم برای سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ خواهد بود. در همین رابطه، شایعاتی مبنی بر عرضه به‌روزرسانی اندروید مارشمالو در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی برای نسل اول تبلت گلکسی تب منتشر شده است که در حال‌حاضر، نمی‌توان صحت بازه‌زمانی اعلام‌شده برای عرضه این به‌روزرسانی را تایید نمود.

اگر نمی‌دانید که کدام‌یک از پاسخ‌ شعبه‌های سامسونگ در نهایت به واقعیت مبدل خواهد شد (با توجه به این موضوع که این پاسخ‌ها به صورت عمومی بوده است)؛ به‌نظر می‌رسد که این سردرگمی به اتمام رسیده است. به‌تازگی، یک دفترچه راهنمایی برای نسل اول تبلت گلکسی تب S در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شده است که نشان می‌دهد این تبلت، یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

gsmarena_002 (2)

از آن‌جایی که این دفترچه در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شده است؛ بنابراین، بدین معنی خواهد بود که نسل اول تبلت گلکسی تب، به‌روزرسانی اندروید مارشمالو ۶٫۰ را دریافت خواهد کرد. با این‌حال، فعلاً مشخص نشده است که به‌روزرسانی مذکور در چه زمانی برای این تبلت عرضه خواهد شد؛ هرچند، دیر منتشرشدن این به‌روزرسانی، بهتر از این است که شرکت سازنده، اندروید مارشمالو را برای سل اول تبلت گلکسی تب عرضه نکند! البته، باید این موضوع را باید یادآوری کنیم که بسیاری از محصولات مختلف برای دریافت به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ آماده می‌شوند و شرکت سامسونگ، اکنون تصمیم گرفته است تا نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید را برای تبلت خود ارائه دهد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/firstgen_galaxy_tab_s_may_get_marshmallow_update_after_all-news-20087.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

سامسونگ امسال خیلی از محصولاتی رو که ۶ به روز رسانی کرد اصلا تو لیستش اعلام نشده بودند نمونش گلکسی J5 و حالا بعید نیس این تب اس نسل اول هم این آپدیت رو بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی