حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ۶۴ بیتی مرورگر موزیلا فایرفاکس منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا را بدون شک باید یکی از قدرتمندترین مرورگرهای دنیای مجازی بدانیم که به لطف پشتیبانی مطلوب این شرکت از آن توانسته به جایگاه قابل توجهی از وبگردی و محبوبیت در این بخش دست پیدا کند. پس از مدتها بحث در رابطه با ویرایش ۶۴ بیتی این مرورگر، بالاخره ویرایش ویژه ویندوزهای ۶۴ بیتی منتشر شد و اکنون کاربران رسما می‌توانند از نسخه‌ای قدرتمندتر از موزیلا که با نام نسخه‌ی ۶۴ بیتی شناخته می‌شود بهره‌مند گردند. در ادامه با ما باشید.

بنابر اعلام این شرکت، نسخه‌ی ۶۴ بیتی فایرفاکس عملکردی بهتر را نسبت به نسخه‌ی ۳۲ بیتی از خود نشان می‌دهد و در واقع بهینه‌تر از قبل شده است هرچند که در این ویرایش از برخی پلاگین‌ها و افزونه‌های این مرورگر پشتیبانی به عمل نخواهد آمد و شاید از این لحاظ نسبت به نسخه‌ی ۳۲ بیتی یک عقبگرد به حساب آید، البته این نکته را فراموش نکنید که این شرکت قبلا اعلام کرده بود که رسما از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی پشتیبانی از پلاگین‌ها را به اتمام خواهد رساند و احتمالا قابلیت‌های جدیدی را جایگزین آنها خواهد ساخت.

از جمله تغییرات اعمال شده در ویرایش جدید این مرورگر باید به بهبود عملکرد آن در حالت امن (Private Browsing) اشاره کرد که این بار کنترل بیشتری بر روی آن وجود خواهد داشت تا کاربران بتوانند از یک وبگردی امن لذت ببرند. API این مرورگر نیز برای پخش ویدیوهای m4v تقویت شده است و اکنون کاربران می‌توانند بدون مشکل به تماشای چنین ویدیوهایی در مرورگر خود بپردازند و علاوه بر آن قابلیت جستجوی سریع در نوار بالای مرورگر (Address bar) نیز بهبود یافته و به شکلی هوشمندانه‌تر نیازهای کاربر را تشخیص خواهد داد.

علاوه بر نسخه‌ی تحت ویندوز این مرورگر، نسخه‌ی اندرویدی فایرفاکس نیز بروز شده و اکنون کاربران راحتتر می‌توانند آیتم‌های موجود در یک لیست را به حالت خوانده شده/نشده تغییر دهند و علاوه بر آن می‌توانند کنترل بهتری را بر روی تب‌های با موسیقی انجام دهند و کاربران تبلت‌های اندرویدی نیز که در حالت افقی (landscape) به انجام وبگردی می‌پردازند، می‌توانند از حالت نمایشی جدیدی در مرور سایت‌های باز شده‌ی قبلی (History) بهره ببرند.

در صورتیکه مایل به دریافت و آزمایش نسخه‌ی ۶۴ بیتی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای سیستم‌عامل ویندوز هستید، می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/firefox_for_windows_gets_64bit_support-blog-15559.php” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chaarshir_ahwaz

” نسخه ۶۴ بیتی مرورگر موزیلا فایرفاکس منتشر شد ”

من متوجه نشدم ، با اینکه متنو خوندم

چند نسخه پیش ۶۴ بیتی شده بود الان هم من رو ۴۳ هستم

چرا الان میگید ۶۴ شده؟

KiarashManson

احتمالا اون نسخه های ۶۴ بیتی قدیمی تر بصورت غیر رسمی منتشر شده اند و از شماره ۴۳، نسخه های ۶۴ بیتی بصورت رسمی منتشر میشوند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...