حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه های آنلاک HTC 10 و HTC One M9 بروزرسانی جدیدی را برای بهبود های سیستمی دریافت کردند

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اچ‌تی‌سی، اخبار

صاحبان دستگاه های HTC 10 و HTC One M9 در این هفته می توانند منتظر بروزرسانی جدیدی برای دستگاه های خود باشند. در ادامه با ما همرا باشید.

این بروزرسانی هیچ عنوان مشخصی ندارد و شرکت فقط به گفتن بهبود های سیستمی بسنده کرده است. البته این آپدیت پچ امنیتی ۱ دسامبر را نیز برای این دو دستگاه به ارمغان می آورد.

htc-software-update-300x533

برای افرادی که به جزئیات حساس هستند باید بگوییم که آپدیت HTC 10، دارای ورژن نرم افزاری ۲٫۳۸٫۶۱۷٫۶ و حجم ۶۰۹٫۵۸ مگابایت است. همچنین آپدیت One M9 دارای ورژن نرم افزاری ۴٫۱۹٫۶۱۷٫۱ و حجم ۵۵۹٫۸۵ مگابایت است. همانطور که مشاهده می کنید هر دو آپدیت حجم بالایی دارند و HTC اشاره کرده است که این آپدیت ها را از طریق WiFi انجام دهید.

هر دو دستگاه ۱۰ و One M9 در ماه های قبل آپدیت اندروید ۷ را دریافت کرده اند. نسخه های اپراتوری این دو دستگاه می توانند انتظار بروزرسانی به اندروید ۷ را در ماه های اولیه سال ۲۰۱۷ داشته باشند. همانطور که می دانید جدیدترین دستگاه HTC که HTC Bolt نام دارد و در بازار اروپا به نام ۱۰ evo شناخته می شود، از آخرین نسخه سیستم عامل گوگل استفاده می کند.

همچنین HTC به صورت رسمی اعلام کرد که One A9 به اندروید ۷ بروزرسانی خواهد شد، اما زمان یا تاریخ دقیقی را برای این آپدیت اعلام نکرده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/htc-10-one-m9-update-737664/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

حیف که دیگه ام۸ اپدیت نمیگیره.
A9 هم فک کنم قرار بود از همه زودتر اپدیت بشه ولی رفته اخری!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل