حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه دوم Angry Birds برای ویندوزفون منتشر نخواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

همانطور که می‌دانید، نسخه دوم سری Angry Birds معرفی شده و قول انتشار آن در روز ۳۰ جولای ( برابر با ۸ مرداد ) داده شد. حال اطلاعات جالبی از پلتفرم‌های قابل پشتیبانی این نسخه منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کمپانی سازنده به وضوح اعلام کرده است که متاسفانه این نسخه، بر روی ویندوز فون منتشر نخواهد شد. همچنین به این اشاره کرده است که شما هنوز هم شانس این را دارید که این نسخه را بر روی Android یا iOS تجربه کنید!

اینطور که معلوم است، این نسخه از سری Angry Birds به این زودی ها برای ویندوز فون منتشر نخواهد شد و دارندگان این پلتفرم باید فعلا صبر کنند. احتمالی که وجود دارد این است که این نسخه به صورت پیشفرض بر روی ویندوز ۱۰ موبایل‌های هوشمند موجود باشد.

همانطور که به یاد دارید نسخه اول Angry Birds در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. دو سال پس از آن یعنی در سال ۲۰۱۱، اولین نسخه آن برای وینفون منتشر شد. پس با توجه به عملکرد کمپانی سازنده برای پلتفرم وینفون، نباید انتظار تاخیر بسیار کم در عرضه این نسخه را داشت.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/angry_birds_2_wont_be_released_for_windows_phone-blog-13178.php” background=”#0fc5b7″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

کلا با وینفون مشکل دارند با اینکه چیزه مهمی نیست این بازی.

afshin_h

مهم نیست؟
پس میشه بگید کدوم بازی مهمه؟
کلا طرفدارای ماکروسافت تعصبی ترین طرفدارای دنیای تکنولوژین و البته خیلم زیادن (چون میدونم الآن سیل منفی که برام میاد)
بابا ماکروسافت با ویندوزفون گند زده اینو دیگه خودشونم اغراق کردن
من خودم ویندوزفون دارم هنوز ولی هیچ لذتی دیگه از این پلتفرم نمی برم
واسط کاربریه خسته کننده ، محدودیت های رو مخ ، اپ و بازی محدود
کسیم نمیاد برای رضای خدا هم که شده دوتا اپ واسه ویندوز بزنه دله مایکی و هواداری این پلتفرمو شاد کنه

amin7-0

بابا ماکروسافت با ویندوزفون گند زده اینو دیگه خودشونم *اغراق* کردن
متاسفانه کسانی دارن روی این سیستم عامل نظر میدن که تفاوت اغراق و اقرار رو نمی دونن چیه.من قول میدم که شما اصلا از کنار وین فون هم رد نشدی چه برسه باش کار کنی.من به همه دوستان پیشنهاد میدم لومیا ۹۳۰ که پرچمدار ۲۰۱۴ نوکیاس رو از همه نظر با پرچمداران فعلی آندروید مقایسه کنند.نتیجشم با خودتون.یا علی مدد

Shahspik

سیل منفی ؟ چیزی زدی عمو؟
آره عاقا. ما تعصبی.
این بازی بسیار مهمه . اگه نباشه دنیای تکنولوژی میریزه به هم. وای وای وای برا ما نمیاد. خدایا خودت رحم کن. حالا چکار کنم؟

marcelo

سلام
تو سایت وقتی رو صفحه دوم کلیک می کنیم میره پست های چند روز قبل رو میاره نه پست هایی که تازه گذاشتید و باید تو صفحه دوم باشن

afshin_h

“متاسفانه کسانی دارن روی این سیستم عامل نظر میدن که تفاوت اغراق و اقرار رو نمی دونن چیه.من قول میدم که شما اصلا از کنار وین فون هم رد نشدی چه برسه باش کار کنی.من به همه دوستان پیشنهاد میدم لومیا ۹۳۰ که پرچمدار ۲۰۱۴ نوکیاس رو از همه نظر با پرچمداران فعلی آندروید مقایسه کنند.نتیجشم با خودتون.یا علی مدد”
اینم یکی دیگه از متعصبای مایکی…
حالا شما برای ما معلم دیکته نشو اشتباه واسه هرکسی پیش میاد…
شما که صاحب نظری از خوبیهای وینفون بگو ما هم آگاه بشیم شاید من بلد نیستم استفاده کنم
من دوسال وینفون دارم به جز رون بودن هیچ چیز دیگه از این سیستم عامل ندیدم
شما هم زیاد جوش نزن ایشالا مایکی به راه راست هدایت میشه
من نه دشمن ماکروسافتم و نه بد خواهش خیلی از پیشرفت های تکنولوژی هم با همین مایکی به دست مردم رسیده ولی اشتباه و خطا گریبان هر کسیو میتونه بگیره

amin7-0

دوست عزیز.طی نظر سنجی که سایت ترنجی انتشار داد و پرچمداران اندروید رو با لومیا۹۳۰ مقایسه کرد از نظر کیفیت دوربین، لومیا ۹۳۰ از همه بهتر عمل کرد.حتی از نظر کاربران.از لحاظ کیفیت ساخت هم که نوکیا معرف حضور همه هست.سرویس های معروف مایکروسافت و نوکیا رو هم که کاملا داره-خوانایی صفحه نماییشش هم که زیر نور خورشید یکی از بهترین هاست.میرسیم به بحث سیستم عامل که واقعا وین فون ۸٫۱ از همه لحاظ با برنامه های جانبی یکپارچه شده-امنیت خیلی بالایی داره-خیلی روانه-هنگ نداره-با این که لومیا ۹۳۰ پرچمدار ۲۰۱۴ هست به صورت ۴kفیلمبرداری میکنه.از لحاظ وسعت نرم افزاری هم که اکثر برنامه های واقعا کاربردی و مهم و لازم رو در استورش داره-دیگه چی میخواین؟
من خودم ۵ساله اندروید داشتم.واقعا با اولین تجربه از وین فون نظرم عوض شد.به شما هم پیشنهاد می کنم

Mohammad.Reza

منم ۱٫۵ سال تجربه ی ویندوز داشتم الان برگشتم به اندروید و واقعا راضیم و ۱٫۵ سال عمر و وقتم رو تلف کردم.
داداش کلا مدلتون طوریه همش حرف خودتون رو می زنید.برتری هاش نسبت به اندروید رو بگید.تمام این چیزهایی که گفتید رو میشه درمورد خیلی از گوشی های دیگه ی اندرویدی گفت. در مورد G2 و Note 3 هم میشه گفت با قیمت بسیار کمتر و دامنه ی اپلیکیشن بسیار وسیع تر و از همه مهم تر یکپارچگی و سرویس های گوگل که از مایکروسافت هم بهترن.
توی همه ی سایت ها هم تا از وینفون انتقاد میشه میگن شما تا حالا ویندوزو از نزدیک ندیدی و… من ۱ ماه ۹۲۰ داشتم و ۱ ماه ۶۲۰ و بیش از ۱ سال ۵۲۰ همه به عنوان گوشی اصلی و استفاده ی کامل
در ضمن یه نکته ی خیلی مهم که شما سینه چاکان ویدوز خیلی بهش اشاره می کنید موجود بودن برنامه های کاربردیه!حالا به کمبود شدیدش نسبت به اندروید کاری ندارم به نبود سرویس های گوگل هم کاری ندارم(گوگل اصلا وینفون رو حساب نمی کنه.تو اخرین کنفرانسش حتی اسم وینفون رو هم نیاورد ) خیلی از اپ هایی که وجود دارن فقط از سر باز کردن سازنده بوده.مثال هایی که الان به ذهنم می رسه musixmatch و instagram و kik و whatsapp هست که تجربه ای که تو ویندوز ارائه می کنن قابل مقایسه با نسخه ی اندرویدیشون نیست.(البته ۶tag جایگزین خوبیه برای اینستا و یه سری قابلیت اضافه هم داره ولی خیلی جاها کمبود داره)
با گوشی تایپ کردم امیدوارم کسی غلط املایی پیدا نکنه که به عنوان جایگزین منطق بتونه باهاش با من بحث کنه و کل کامنتم رو ببره زیر سوال!

Ari khan

ببخشید این که دوربین لومیا ها خوبه چه ربطی به مایکروسافت و ویندوزش داره؟؟؟؟این فقط و فقط مربوط به نوکیا بودهو مایکروسافت تا اونجایی که میدونم هیچ دخالتی نداشته :unsure:

Masoud_Mpl Official page

اخه ویندوزفون در سال ۲۰۱۰ رو نمایی شد بعد یه سال به ویندوزفون اومد بعدش هیچ ما اینو نمیخوایم در سطح ویندوز استور نیست :unsure: 🙁

Ari khan

نمیدونم این کم کاری مایکروسافته یا کم لطفی برنامه نویسا و شرکتا…جالب اینه که چند روز پیش یه خبر خوندم که فیسبوک و اینستاگرام به صورت رسمی appهاشون رو واسه تایزن ارائه کردن!!این با توجه به نوپا بودن تایزن بسیار عالیه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....