حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بهبودیافته گلکسی J7 سامسونگ با حافظه رم بیشتر، فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ در بخش ارزان‌قیمت و میان‌رده در بازار گوشی‎‌های هوشمند، محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است و همواره، سعی می‌کند تا آن‌ها را با عرضه نسخه‌های جدیدتر (برای مثال، سری گلکسی J برای ۲۰۱۶ به‌روزرسانی شده است) به‌‎روز نگه دارد. اطلاعات تازه فاش‌شده، نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ بر روی مدل  بهبودیافته گلکسی J7 مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

این محصول معرفی‌نشده با نام گلکسی J7 پرایم به بازار عرضه خواهد شد و برطبق گزارش‌های تازه منتشرشده در مقایسه با مدل اصلی، پیشرفت‌های نسبی قابل‌توجهی را در بخش سخت‌افزاری، تجربه می‌کند. بنابراین، کاربران، می‌توانند مدل به‌روزشده این محصول را در صورت تمایل، خریداری نمایند.

اول از همه، همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، گلکسی J7 سامسونگ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است و بنابر اطلاعات فاش‌شده، گلکسی J7 پرایم از یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد. البته، اندازه صفحه‌نمایش در مقایسه با مدل استاندارد، بدون تغییر باقی مانده است. 

Samsung-J7-Prime-3

تغییرات  گلکسی J7 پرایم به بهبود رزولوشن صفحه‌نمایش محدود نمی‌شود؛ شرکت سامسونگ برای بهبود عملکرد مالتی‌تسکینگ در این مدل، از سه گیگابایت حافظه رم (مدل اصلی به دو گیگابایت حافظه رم مجهز شده بود) استفاده می‌کند و حافظه داخلی درنظر گرفته‌ شده برای آن، ۳۲ گیگابایت است. بنابراین، افزایش دو برابری حافظه داخلی گلکسی J7 پرایم، یکی‌ دیگر از تغییرات قابل‌توجه این محصول در مقایسه با مدل استاندارد است.

علاقه‌مندان به ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، حتماً مدل بهبودیافته گلکسی J7 سامسونگ را به دلیل مجهزشدن به یک شاتر دوم ۸ مگاپیکسلی انتخاب خواهند کرد. این موضوع در مقایسه با دوربین ۵ مگاپیکسلی مدل استاندارد گلکسی J7 سامسونگ، از یک پیشرفت قابل‌توجه برای محصول جدید سامسونگ حکایت می‌کند.

Samsung-J7-Prime-4

اگر این تغییرات، تاکنون نتوانسته شما را برای انتخاب مدل بهبودیافته گلکسی J7 سامسونگ مجاب نماید؛ باید گفت که گلکسی J7 پرایم به یک دکمه Home که شرکت سازنده، حسگر اثرانگشت را در آن تعبیه نموده، مجهز شده است. با توجه به این تغییرات، شرکت سازنده، چندان توجهی به متمایزساختن محصول جدید خود از نظر طراحی در مقایسه با مدل استاندارد گلکسی J7، نداشته است و بنابراین، طراحی گلکسی J7 پرایم  مانند نسل قبلی خود خواهد بود.

سایر مشخصات گلکسی J7 پرایم با مدل استاندارد این گوشی، مشابه است و از جمله آن‎‌‌ها می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی و تراشه اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، اشاره کرد. یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز برای گوشی جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود عملکرد مناسبی داشته باشد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Improved-Samsung-Galaxy-J7-gets-leaked-with-more-RAM-and-storage_id84375″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirooom

تازه الان با جی هشت رقابت میتونه کنه که دیر شده من نتونستم صبر بکنم واسه این پرایم و زودتر جی هشت گرفتم راضیم :yahoo:

Miladddd

جی هشت ؟؟؟ :scratch:

Morteza

قیمتش مهمه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی