حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج مالی قوی گوگل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵؛ ۱۷٫۷ میلیارد دلار درآمد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

گوگل، نتایج مالی خود در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد. این شرکت از اول آوریل (۱۲ فروردین) تا ۳۰ ژوئن (۹ تیر) سال ۲۰۱۵ به سود خالص ۳٫۹۳ میلیارد دلاری از درآمد ۱۷٫۷ میلیارد دلاری دست‌یافته است. این درآمد یک رشد ۱۷ و ۱۱ درصدی نسبت به همین سه‌ماهه در سال گذشته محسوب می‌شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

بیشتر درآمد سه‌ماهه گوگل از شبکه تبلیغاتی به دست می‌آید: این شرکت گزارش‌داده که ۱۲٫۴ میلیارد درآمد از وب‌سایتشان و ۳٫۶۲ میلیارد دلار درآمد از وب‌سایت‌های شریک بدست‌آمده است. تبلیغات کلیکی تا ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته بالارفته است اما هزینه هر کلیک، ۱۱ درصد کاهش‌یافته است.

درآمد گوگل اکنون به ۶۹٫۸ میلیارد دلار می‌رسد که نسبت به سه‌ماهه مشابه در سال پیش یک افزایش ۹ میلیاردی داشته است. تعداد کارمندان گوگل نسبت به سال پیش، ۸,۵۰۰ نفر افزایش‌یافته است و اکنون گوگل، ۵۷,۱۴۸ نفر کارمند دارد. بد نیست بدانید که میزان مالیات موثر گوگل تنها ۲۱ درصد از میزان مالیات شرکتی رسمی کشور آمریکا پایین‌تر است.

نتایج مالی قوی برای گوگل در این سه‌ماهه منجر به یک افزایش ۱۱٫۲ درصدی بسیار مهمی در ارزش سهام این شرکت طی انجام ساعت‌ها معامله شده است. تاکنون ارزش سهام گوگل به ۳۹۵ میلیارد دلار رسیده است که دومین شرکت بزرگ جهان بعد از اپل محسوب می‌شود. سهام گوگل نیز افزایش ۱۶ درصدی را تجربه‌کرده است که ۶۵ میلیارد دلار به ارزش بارار این غول جستجو در یک روز اضافه‌کرده است. این افزایش، بزرگ‌ترین افزایش یک‌روزه در ارزش یک شرکت آمریکایی است.

[su_button url=”http://www.techspot.com/news/61406-google-strong-q2-financial-results.html” background=”#0ed5bd”]TECHSPOT[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

:wacko: هرجور حساب کردم دیدم خیلی پوله

ali221488

مبارکش باشه .نمیدونم چرا ولی با گوگل خیلی خیلی حال میکنم .
بنظرم گوگل اگه واسه هر گوشی اندرویدی ۱۰ دلار دریافت کنه (یعنی اجازه ی ساخت یه گوشی با سیستم عامل اندروید از ۰ دلار به ۱۰ دلار برسه ) درامد شرکت به شکل خارق العاده ای افازیش پیدا میکنه .۱۰ دلار هم واسه یه گوشی ۷۵۰ دلاری اصلا زیاد نیست .البته میتونه واسه میام رده ها و پایین رده ها مبلغ خیلی کمتری رو دریافت کنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی